• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Imi pare rau, nu ai inteles nimic din comentariul meu. Ai adus discutia intr-un punct rupt de aceasta stire. Repet, pana la urma stirea este despre Avensis. Ce treaba au Mercedes si Lexus? Tu nu intelegi un lucru esential: la o masina nu conteaza doar fiabilitatea. In cazul acesta ar insemna ca marci precum Fiat, Alfa Romeo, Citroen etc. nici sa nu mai existe. Passat ajunge la 60000 de euro configurat cum Avensis doar viseaza. Iar o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer. Dar nu-i problema. E suficient sa cari intr-un Avensis ceva de la Ikea, sa lovesti acele parghii si sa te trezesti ca portbagajul nu se mai inchide bine. Deci acea bucata de plastic este si nu prea o fita. Si cand pui ca masinile nemtesti m-au facut sa le vad doar pe ele, nu uita ca anul trecut mi-am luat o japoneza in loc de nemteasca. Si apropo, imi place foarte mult masinuta aia. Ciudat, asa-i? :))
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • 1. Iti repet ca nu stiu de ce "pini" vorbesti. Scoate tu... sau altcineva "gunoiul de sub pres" si "lumineaza-ma" . 2. Inainte de toate nu cer piele in portbagaj. Evident ca ar fi aberant. Dar atata timp cat ceri pe masina peste 16000 de euro este o chestie de bun simt sa pui o amarata de bucata de plastic in portbagaj. In afara de Logan asa ceva nu am mai vazut la nici o masina moderna. Sau poate la toate masinile ar trebui sa se renunte la bucata aia de plastic ca oricum nu se vede si cand cari o poti zgaraia sau rupe. Bun asa! In plus unde se vede tabla la Mercedes, se vede si la Lexus. Daca tu nu o vezi, imi pare rau. Dar pana la urma, ce treaba are calitatea germana? Nu de alta, dar in comentariul meu anterior nu am spus nimic de nici un Mercedes sau masina germana. Deci? 3. Ai inteles gresit. Lipsa acelei bucati de plastic din portbagajul Avensis-ului nu are nici o legatura cu fiabilitatea masinii. Restul cu Mercedes x e can can si nu despre asta era vorba. Din nou deviezi de la discutie. 4. Si iarasi deviezi de la subiect. Am spus eu ca Toyota nu are tehnologii? Am spus eu ca nu inoveaza? Am spus eu ca nu face masini fiabile? Insa nu ai cum sa nu fi de acord cu mine ca foloseste motoare de la BMW si colaboreaza cu PSA pentru clasa mini. Poate ca cei de la Toyota au mai mare incredere in BMW decat ai tu. Si poate de-asta si colaboreaza cu ei ;) 5. Eu ma refeream la motoarele DCI si benzinarele de mic litraj de pe Micra, Pulsar, Quashqai, X-trail, Note si Navara. In nici un caz nu ma refeream la GT-R, Sentra sau Maxima (ultimele doua de pe piata din America). Nu ma asteptam sa nu iti dai seama. 6. Corect. Dar care-i legatura cu Toyota Avensis? De la ce s-a plecat si unde s-a ajuns? Sa dai copy/paste la ce spune alt user la o alta stire? 7. Hai sa o luam altfel si iti voi demonstra ca este gresit ce spui... referitor la tot acest "dieselgate" si poluarea a la VW. Ideea este ca ceilalti nu sunt niste sfinti. Numeni nu e. Da, VW polueaza in draci. Toti stim asta si inclusiv VW o recunoaste, VW a comis-o, VW sa platesca. Sunt total de acord si nu vreau sa le tin partea pentru ca nu am de ce. Ok, avem sa zicem 12 milioane de masini VAG cu problema asta. Modelele concurentei, care impreuna depasesc 30 de milioane de unitati (ex. Ford Mondeo, Focus, Kuga, Galaxy, S-Max etc. 2.0 TDCI, Insignia, Zafira, Astra etc. 2.0 CDTI, 508, 308, 3008 etc. HDI, C5, C4 HDI, Avensis, Auris, Rav 4 D4D etc.), la fel ca toate masinile, au consumul normal mai mare cu 20-25% decat cel declarat. Asta inseamna ca si emisiile de noxe sunt cu 20-25% mai mari. Daca ne gandim ca ei au vandut cel putin triplu motoare de cilindree asemanatoare comparativ cu VAG, inseamna ca si ei au poluat foarte mult. Bine, nu la fel de mult ca VAG, insa si cifrele lor pot insemna un semnal de alarma. Pentru cine? Hmmm. Se pare ca pentru nimeni. Ia spune-mi tu de cate ori ai reusit sa consumi axact cat spune producatorul. Mai mult ca sigur ca niciodata sau de cateva ori. De ce? E simplu. Masinile se testeaza total diferit fata de cum sunt conduse in mod normal. In plus nu uita totusi cine a rechemat data trecuta in service peste 10 milioane de masini fara sa se opuna.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @Madalescu, hai sa le luam pe rand. In primul rand nu stiu de ce "pini" vorbesti. In al doilea rand valoarea brandului nu are nici o legatura cu o amarata bucata de plastic din portbagaj, care lipseste. Nu despre asta e vorba. Masina merge bine mersi si asa. Dar este vorba de lucruri minore care puse cap la cap iti dau o alta impresie, mai ales cand nu esti familiarizat cu marca respectiva. Asa cum se intampla cu Toyota in Europa. Din cauza asta daca vei intreba 50 de europeni ce ar alege dintre un Passat si un Avensis, mai mult ca sigur ca peste 50% din ei ar spune ca Passat. Nu este neaparat ideea ca sunt prosti, pana la urma fiecare isi ia ce masina vrea si in care se simte cel mai bine. Ei, lucrurile astea uneori nu au treaba cu fiabilitatea si valoarea brandului. In acest caz marci precum Renault, Fiat, Alfa Romeo, Peugeot sau Citroen ar trebui sa dea faliment ca nu au valoare cum are Toyota. Culmea este ca Toyota, ca si alti japonezi dealtfel, din cand in cand mai ia din tehnologii de la marcile... cu valoare mai mica. Sa nu uitam ca Mitsubishi Outlander si ASX de pilda au motoare diesel de la PSA. Sa nu uitam ca Toyota deja a inceput sa foloseasca motoare BMW. Sa nu uitam ca Nissan are motoare de la Renault. Sa nu uitam ca Suzuki are motoare de la Fiat. Sa nu uitam ca pana nu demult Mazda avea tehnologie de la Ford si de la Volvo. Iar exemplele pot continua. Si mai presus de toate, sa nuitam ca avem masini europene si asiatice care impart platforme comune (vezi alianta PSA-Mitsubishi si Toyota, Alianta Renault-Nissan si nu in ultimul rand Toyota-BMW)
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Nu vreau sa ma leg de fiabilitate care oricum o dai, per total este una de top. Totusi, chestiile marunte pe care le vezi atunci cand analizezi o masina japoneza, se pare ca pe posesorii si pe fanii marcii nu prea ii intereseaza. Pe principiul atata timp cat masina este foarte fiabila se poate trai si cu aceste lipsuri marunte. Japonezii au in sange chestia asta si zau daca pot sa-i inteleg. Va dau un exemplu Coltul meu. Per total sunt foarte multumit de el. Dupa 15000 de km merge exact ca in ziua in care l-am luat. Consuma putin, e destul de spatios, e o masina fasneata, imi place foarte mult modularitatea care aminteste oarecum de Honda Jazz. Dar sa ma ierte Dumnezeu, de ce naiba sa pui butonul computerului de bord pe sistemul audio? Daca se strica sistemul audio originial, trebuie sa il schimbi tot cu unul original ca sa ai computer de bord. Altfel nu ai butonul pentru computer. Nu era mai simplu sa puna un buton pe o maneta din spatele volanului, ca la toata lumea? Apoi, materialul de pe bord luceste incredibil de puternic in soare. Astfel ca se reflecta pe interiorul parbrizului si vezi prin el destul de greu. Asta poate fi si o chestie de siguranta. Oglinzile laterale, desi sunt imense, vizibilitatea este proasta. Eu am invatat sa fac parcari laterale fara sa ma ghidez dupa bordura. Pentru ca nu o vad in oglinda din dreapta. O singura data mi s-a intamplat sa-i tai fata unuia cand am vrut sa trec de pe banda 2 pe banda 1, pentru ca efectiv nu l-am vazut in oglinda. Oricum o reglezi ai unghiuri moarte mari care uneori pot fi periculoase. In rest... il iubesc. :)
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Pentru cei care vor sa o vada, este espusa sa SAB in aceasta saptamana. De aratat, arata f bine. Mie imi place. Asta pana cand am deschis portbagajul si am avut un soc. Grilajul din partea superioara, adica locul de la baza lunetei pe care sunt prinse boxele si lumina din portbagaj, este tabla a la Logan. Partea cea mai interesanta este ca se vede cat se poate de clar tot sistemul ala de parghii cu care portbagajul se inchide si se deschide. Cam cum avea tatal meu la Opelul Ascona din '85. Nu m-am putut abtine si am intrebat pe cineva de la stand (in speranta ca este un accident si se rezolva) daca masina o primesc fix cum este expusa si mi-a zis foarte sigur pe el si zambitor ca da. L-am intrebat daca fara acel capac de la portbagaj. S-a schimbat la fata si mi-a spus ca asa sunt ele. Am crezut ca este o intamplate. Asa ca m-am uitat si la Corolla. Ghiciti ce. Este exact ca la noul Avensis. Cine nu crede, este invitat la SAB sa se convinga.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău