• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Foarte bine puctat. As vrea sa scot in evidenta un pasaj si sa va apreciez pentru ca l-ati scris: "Cu tot respectul pentru colegii de la AutoBild România, care nu au nicio implicare şi care-şi fac treaba profesionist în continuare. Şi care pică şi ei involuntar în oală fără a avea vreo vină." Desi sunteti concurenti, stiti sa va concurati frumos. Si asta conteaza cel mai mult. Respectul fata de concurenta. Este motivul pentru care NICI UN CONSTRUCTOR NU ARUNCA IN VW CU NOROI. Doar unii "fani" ai altor marci o fac. Bine, voi sunteti axati mai mult pe online iar ei pe presa scrisa. Insa ambele inca au potential in Romania iar cititorii va sunt de multe ori comuni. Este foarte greu pentru orice constructor sa faca fata normelor din zilele noastre. E suficient sa adaugam si normele de siguranta, unde modul cum a fost proiectata o masina si in care s-au bagat sute de milioane de euro sa fie dat peste cap pentru ca siguranta se dovedeste a fi sub asteptari. Este foarte usor sa razi de pe margine si oricine ("care se pricepe la masini") poate face asta, fara sa ai habar care sunt regulile si normele "jocului". Si asa cum spuneam intr-un comentariu anterior, mie imi pare cel mai rau de ce se va intampla sub functiile de conducere din cadrul VW. Pentru ca mai mult ca sigur vanzarile vor scadea si asta va influenta in mod direct salariile si locurile de munca ale angajatilor si in mod indirect alte companii care se ocupa cu fabricarea de piese si componente. Datorita vanzarilor mai slabe ale alui VW, nu vor mai avea la fel de multe comenzi. Asta e posibil sa afeceteze si locurile si munca ale angajatilor acelor companii. Ca sa nu mai adaugam dealerii care acum sunt priviti cu ura, mai ales in State. Cu siguranta nu vor fi putini cei care isi vor inchide portile. Nu vreau sa comentez pozitia lui Winterkorn si ai altor oameni din conducere fata de acest scandal. Ce se intampla in birourile lor, nu ma intereseaza. Important este ca s-a aflat de ceva care nu poate fi trecut cu vederea in nici un fel. Si din nou apreciez fermitatea si sinceritatea celor de la VW cand si-au recunoscut greseala. A fost prima data in viata mea cand am vazut un CEO din industria auto aparand in fata camerei si sa spuna "Da, am gresit. V-am dezamagit. Ne asumam greseala, vom plati ce e de platit si vom munci sa va demonstram ca a fost un accident". Altii cand au fost prinsi au spus... "Bine." Si au facut recall si gata.
    OPINIE. Când o minciună a jurnaliştilor costă 6 miliarde de euro
  • Nu stiu cat de pro VAG este Autobild atata timp cat pun BMW mai sus ca Mercedes si Audi in comparative si spun ca sunt masini de top. In plus, acum cateva luni a fost un comparativ cu breakuri compacte sh unde erau Golf 6, Astea si Focua 3 diesel si cel mai prost a iesit Golf. Au publicat inclusiv comentariile userilor care spuneau cat de nemultumiti sunt de masina. Iar Autobild a maturat pe jos cu Golf. Eu as spune ca mai mult pe Ford ii pupa in "teava" cei de la Autobild.
    Dieselgate se extinde: Actualul BMW X3, acuzat că are emisii de 11 ori mai mari. BMW neagă acuzațiile
  • @inexorabil, si eu cred ca MW nu prea stia despre acest lucru, cum ca emisiile de noxe erau foarte mari. Nu stiu, omul asta nu prea era apreciat de cei din conducere si a fost uneori controversat. Practic subalternii lui cu functii de conducere au facut asa cum au vrut ei... si 'l-au lucrat". Pentru ca daca apareau belele, Winterkonr era primul luat la intrebari. Personal il apreciez pentru ca a avut ceva in pantaloni sa spuna ferm si pe pozitie, fara nici un ocolis "da, dom'ne! suntem vinovati, eu sunt vinovat, ne pare foarte rau si COLABORAM cu americanii ca sa reparam aceasta greseala". Asa ca eu nu il vad chiar atat de vinovat pe MW si imi pare rau de el pentru toata munca depusa in toti anii cat a fost la conducere. A reusit sa creasa cota de piata a lui VW, sa creasca vanzarile in general si sa fie la un pas sa faca din compania lui cea mai mare din lume. Citesc comentariile de pe-aici si imi dau seama cat de mult era urat acest om de foarte multi. Si asta pentru ca se vede ca era un om care iubeste foarte mult acest domeniu. De-as VW a si a ajuns unde este acum, la un pas de locul 1 in lume. Mare, mare pacat. Mai avea putin. Asta nu scuza insa niste anchete zdravene, pentru ca pana la urma ce s-a aflat este de neconceput.
    Martin Winterkorn demisionează din fruntea Volkswagen: ”Sunt șocat de acest scandal. VW a fost și va rămâne viața mea”
  • Sunt situatii in care angajatii fac asa cum li se dicteaza de sus. Pe principiul ordinele nu se discuta, ci se executa. Acum depinde si de angajati. Cei care se ocupa de exemplu cu montarea scaunelor, bordului sau a usilor, nu vad de ce ar putea fi afectati. Cel care se ocupa cu montarea sistemelor electronice? Hmm, e discutabil. Sunt foarte multe companii in care angajatii stiu ca se fac tot felul de smecherii, insa nu comenteaza pentru ca isi pot pierde locul de munca. Partea si mai proasta este ca in acest joc sunt implicate foarte multe companii care nu au nici o treaba cu acest scandal. Si asta pentru ca in mod sigur vanzarile VW vor scadea. Asta inseamna si alte locuri de munca afectate. Oricum sa plateasca. VW se pare ca este deschis la orice fel de ancheta si amenda recunoscand ca au mintit. Macar atat.
    Implicațiile legale ale scandalului Volkswagen: apar primele procese și se cere anchetarea angajaților
  • @Sam93, vezi ca s-au intamplat multe in cele doua zile de cand am scris comentariul la care te referi tu. Inclusv VW si-a cerut scuze. Sau pentru unii timpul trece prea repede.
    Scandal în SUA: Volkswagen și Audi, prinse că trișează la testele de emisii și consum
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău