• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Dane, Jeepul de care spui tu nu mai are nimic in comun cu ideea de la care s-a pornit atunci cand a fost lansata marca asta. Nu cred ca asta poate fi un handicap, pentru ca Jeep face si SUV-uri de lux de mai bine de 20 de ani. Problema ar fi poate de perceptie. Asa ar fi o comparatie cum este acum intre Volvo si Mercedes. Si poate domn' Marchionne nu ar fi rau sa urmeze exemplul lui Citroen cu gama DS: lux, prestanta si un design care iti intra la suflet din prima secunda. P Apropo, am condus acum o jumatate de an un Mito. Nu avea cine stie ce motor senzational. Dar zau ca parca masina asta te facea sa o iubesti. Un design unic, deosebit, cu tenta sportiva, o pozitie la volan sport, un volan cu priza buna, lumini de bord rosii si acele indicatoarelor care pornesc din pozitie verticala... sunt niste lucruri care adunate parca te fac sa zambesti cand conduci un Mito. (PS: materiale din interior mai slabe ca la Mini - sa nu ii credeti pe cei de la Alfa cand se jura ca sunt comparative - pana si la Beetle unele materiale sunt mai ok).
    Sergio Marchionne: ”Simt cum îmi fierbe sângele în vene când văd un Range Rover”
  • @vianu: "Nu degeaba micro-carurile sunt limitate la 50km/h...aceste buburuze, practic, sunt un pericol pentru ocupantii lor daca depasesc anumite viteze. De bun simt ar fi o structura de rezistenta rezonabila....dar deja n-ar mai fi micro-caruri iar pretul ar sari in categoria mini." In orice masina ai fi pericolul creste proportional cu viteza. Diferenta este ca aceasta limita de siguranta tine si de masina in sine. Tata Nano o are la 30-40 km/h. BMW Seria 5 o are la 80-90 km/h. Nu vorbesc de cazuri in care te alegi cu o fractura. Vorbesc de cazuri in care viata iti este pusa in pericol. Eu acest obiect il vad ca o alternativa la un scoter si siguranta lui Nano sigur este mai buna. Una e sa te loveasca o masina cu 30-40 km/h pe un scoter si alta e sa te loveasca chiar si intr-o Tata Nano. Cat despre vanzari foarte slabe, nu este nici prima si nici ultima masina careia i s-a facut multa reclama ca este "cea mai tare din parcare" si vanzarile au fost slabe. Si nu ma refer la marci gen Tata, ci de marci cu renume si pretentii. Deci in privinta asta, nimic nou sub soare.
    Tata Nano GenX: a doua generaţie a celei mai ieftine maşini din lume vine cu portbagaj şi cutie automată
  • Si eu am auzit ca defapt Ecoboost-ul de 1000 cmc de la Ford ar fi fost un proiect al celor de la Mazda, inca de pe vremea cand apartineau de Ford. Si ulteior, nu stiu sub ce conjuncturi, a ajuns la Ford si Mazda a abandonat proiectul. Oricum nu este prima data cand Ford a devenit puternic datorita fostelor marci. Sa ne amintim ce diferente de fiabilitate erau intre Fiesta MK5 si MK6 si asta pentru ca MK6 si Mazda 2 imparteau platforma tehnica? Si e doar un exemplu. Personal pe mine Ford ma lasa rece si singurul lucru care imi place de la ei este motorul de 1000 cmc Ecoboost... care a fost si nu prea proiectat de ei.
    Volkswagen demonstrează potenţialul motoarelor de un litru: 272 CP şi 270 Nm
  • " Problema e ca sistemele de siguranta costa enorm , iar Renault nu-si permite sa scoata vreun model foarte slab pe siguranta ." Ba da. Se numeste Dacia Logan. Si are (in mod justificat) probabil cea mai slaba siguranta de pe piata europeana.
    Tata Nano GenX: a doua generaţie a celei mai ieftine maşini din lume vine cu portbagaj şi cutie automată
  • Si Lancia.
    Sergio Marchionne: ”Simt cum îmi fierbe sângele în vene când văd un Range Rover”
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău