• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @cocalarul sef: Este cat se poate de normal si logic ca toti constructorii auto sa nu puna la punct si modul cum iti poti incarca sau schimba acumulatorii. Este ca si cum ar trebui sa-i intereseze pe constructorii auto sa puna ei la punct niste retele de benzinarii pentru clientii lor. Este absurd! Dar atata timp cat vanzarile electricelor vor fi slabe, guvernele tarilor nici nu au cum sa implementeze un sistem de schimbare al acumulatorului asa cum ai spus tu. Pentru ca investitiile sunt enorme, vorbim de miliarde de dolari, in conditiile in care tie pe sosele daca iti circula 1000-1500 de electrice sa zici merci! Ah, si electricele alea care iti circula pe sosele sunt folosite pe distante de sub 100-150 km tocmai ca sa nu ramana soferii cu ele in drum. Plus ca mai intervine o gandire: dom'ne, daca mi-am luat o electrica tocmai ca sa nu poluez si sa ma coste mai putin deplasarea, de ce sa dau bani cand schimb acumulatorul la diferite statii (gen benzinarii)? E foarte complicata treaba cu electricele astea. Mai e mult de munca la ele si de-asta eu cred ca se poate vorbi de o optiune viabila peste (cel putin) 15-20 de ani. E bine totusi ca exista vointa din partea unora.
    Modelul electric Renault Zoe a fost lansat oficial în România. Preţuri de la 20.900 de euro plus chiria lunară a bateriei
  • Masini electrice de buget inseamna cu totul altceva fata de o masina conventionala de buget. Nu poti sa compari asa ceva cu un Logan. Sau chiar cu un Clio. Pe de alta parte, comparativ cu alte electrice care costa lejer peste 25-30000 de euro, da, se poate spune ca Zoe este o electrica de buget... in categoria ei. Desi cred ca si asta este cam fortat. Si sunt si eu de acord cu tine cand spui ca piata auto electrica este redusa. Iar asta face ca si pretul masinilor de acest gen sa fie ridicat. Si tocmai cum am spus mai sus, cred ca daca aceasta industrie s-ar dezvolta mult mai mult, in 10-15 ani pretul unui Zoe ar putea cobori sub 10000 de euro in timp ce autonomia ar creste cu 50-100 de km (valori reale, nu declarate de constructor). Ori asa ceva nu se poate intampla decat daca piata ii va da o sansa si va crede in ea. Renault spera sa reuseasca, desi este foarte greu. De-asta ii apreciez, ca in ciuda semnalelor negative (vezi inclusiv majoritatea comentariilor de aici), nu se lasa.
    Modelul electric Renault Zoe a fost lansat oficial în România. Preţuri de la 20.900 de euro plus chiria lunară a bateriei
  • Nu cred ca sunt multi cei care s-ar incumeta sa mearga atat de mult din simplul motiv ca poti sa ramai fara curent. In oras poti face 20000 de km/an doar daca esti sofer profesionist sau taximetrist. Ori cand ai o priza in tot Bucurestiul, si varianta asta pica. @Sak, aceasta masina nu se adreseaza celor care sunt direct dependenti de automobil. Cand ai strans din greu 20000 de euro cum spui tu, in nici un caz nu te uiti la un Zoe si este de inteles. Masina asta este pentru cei care mai au in garaj ceva de genul A6 sau Clasa E pentru drumuri lungi si probabi pe motorina, iar un Zoe ar putea fi folosita ca masina de oras sau iesiri relaxante de 70-80 de km undeva in afara orasului. Adica se adreseaza celor cu multi bani. Ori cand ai multi bani, crede-ma ca si viata se vede altfel. Este motivul pentru care in loc de un Clasa C de exemplu dotat bine, alegi ceva de genul lui Porsche 911 care este si mai scump.
    Modelul electric Renault Zoe a fost lansat oficial în România. Preţuri de la 20.900 de euro plus chiria lunară a bateriei
  • @Sam, nu stiu daca stiai ca in anii '50 cand au aparut primele diesel-uri pentru productia de serie, se spunea ca sunt niste jeguri, niste mizerii si nu vor avea nici o sansa sa se impuna in fata motoarelor pe benzina. Erau motoare murdare, scoteau mult fum, poluau mai mult, porneau mai greu mai ales cand era f frig, aveau performante slabe. Deci chiar erau niste mizerii. Doar ca au fost unii care au avut incredere in ele si le-au lasat in productie, incercand constant sa le imbunatateasca. Printre ei au fost cei de la Mercedes si Peugeot. Asta ca se ajunga intr-o zi sa fie chiar niste alternative reale la un motor pe benzina, dupa vreo 30 de ani. Sa nu uitam ca utilitarele si camioanele au abandonat motoarele pe benzina pentru cele diesel. Dar ca sa se ajunga pana acolo a trecut ceva timp, s-au facut continuu cercetari, investitii, imbunatatiri, lucruri care ulterior le-au facut si mai accesibile. Asa este si cu aceste electrice. Cum am spus, poate ca nu este timpul lor acum (personal consider ca hibrizii sunt un liant spre electrice, iar electricele vor deveni cu adevarat rentabile si acesibile peste 15-20 de ani. deci pana atunci eu pariez pe hibrizi). Dar nu se poate ca ele sa evolueze fara sa existe, fara sa fie pe piata, fara sa fie disponibile. Deci personal consider ca exisetnta lor pe piata este foarte importanta... indiferent ce constructor le fabrica. Referitor la acumulatorii care costa... Renault stie ca pretul lui Zoe este ridicat si asta poate fi o problema. Defapt pretul unei electrice este foarte mare. Si a incercat sa faca CEVA in acest sens. Este ca si cum ai avea un telefon mobil. Il cumperi, dar daca nu esti la un operator de telefonie mobila, il ai degeaba. Asa cum platesti abonament pentru un telefon, asa poti sa platesti un abonament pentru bateriile lui Zoe. Si la fel ca un mobil, asa si Zoe poate fi mai accesibil decat sa-l iei "la liber". Trebuie sa recunosc ca aceasta comparatie nu imi apartine, dar poate fi o posibilitate prin care se poate intelege cat de cat de ce Renault a ales varianta asta.
    Modelul electric Renault Zoe a fost lansat oficial în România. Preţuri de la 20.900 de euro plus chiria lunară a bateriei
  • Ca o prima chestie, masina asta arata mult, mult mai bine in realitate. Doi la mana, parerea mea este ca, in loc sa se arunce cu noroi axandu-va doar pe dezavantaje, poate ca nu ar fi rau sa priviti lucrurile si dincolo de banalul cotidian, gen motoare conventionale. Consider ca trebuie apreciat in mod deosebit efortul celor de la Renault ca au lasat aceasta masina in serie, chiar daca vanzarile nu s-au ridicat la asteptarile lor. Renault crede in masini precum Zoe si se pare ca, din moment ce vor fi din ce in ce mai multi care vor oferi asa ceva, nu prea se inseala. E drept, intr-o tara bananiera asa ceva este vazut ca pe ceva sf, inimaginabil... si o prostie... nu poti face un drum de cateva sute de km ca ramai fara curent. Da, asa o fi. DAR insusi aparitia automobilului a fost vazuta ca pe o prostie. Si uite ca dupa 20-30 de ani de la aparitie castiga tot mai mult teren, ajungandu-se pana la urma sa nu mai vezi viata fara un automobil. Sunt cativa pentru care voi avea un deosebit respect pentru ca au avut acest curaj, acela macar de a incerca sa sa schimbe percepiile si viziunile despre automobile. Printe ei sunt Nissan, Renault, Tesla si alianta Mitsubishi PSA. Mult succes ii doresc lui Zoe si desi sunt constient ca vanzarile nu vor fi cine stie ce, ma bucur ca aceasta masina in primul rand EXISTA. E un semn spre o directie. Poate nu este timpul ei chiar acum, dar indiscutabil este unul din cei care isi permit si au curajul sa vada lucrurile si altfel. Bravo Renault, bravo Tesla, bravo celor de la PSA si Mitsubishi! Doar asa asemenea tehnologii vor deveni mai accesinile si mai performante.
    Modelul electric Renault Zoe a fost lansat oficial în România. Preţuri de la 20.900 de euro plus chiria lunară a bateriei
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău