• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Automarket, umbrele in portierele din spate avea si prima generatie Superb din zilele noastre. Cat despre masina, de la a doua generatie ma tot intreb ce rost ar avea sa dai cateva mii de euro bune in plus ca sa alegi Passat in loc de Superb. Slabiciunile Superbului nu cred ca valoreaza atat de mult incat sa renunti la el. Plus ca de acea diferenta iti poti lua niste optionale foarte misto sau un motor mai puternic. In privinta designului, acum cateva zile am vazut ultima Fabia si categoric in realitatea arata mult mai bine ca in poze. Sper sa fie la fel si cu masina asta.
    Şah la rege
  • Eu cred ca este vorba de o situatie tensionata in primul rand in tabara celor de la Renault. SI PE BUNA DREPTATE! Pentru ca zilnic pierd mii de euro datorita infrastructurii precare din Romania. Poate ca daca acele pierderi nu existau, Renault nici nu alegea o astfel de metoda pentru pastrarea competivitatii. Ii inteleg, au dreptate, au bagat multi bani intr-o tara unde lucrurile... nu stiu daca e doar impresia mea ca merg tot mai prost, dar de aici pana la a spune ca trebuie sa fim sinceri si sa recunoastem ca salariile in Maroc sunt mai mici... Sa-mi fie cu iertare, o fi romania (cu r" mic intentionat) tara bananiera a UE, dar nu poti sa dai exemplu Marocul. Romania nu e Maroc, asa cum nici Romania nu e Franta sau Germania . Deci putina frana in exprimare poate ca nu ar strica. Si o alta chestie, ce mi se pare chiar socant, este ca acum vreo 15 ani cand s-a fabricat A2-ul, s-a reusit intr-o tara distrusa si vai de mama ei. Acum suntem in UE, NATO, avem potential de Schengen, politicieni in puscarii, bon fiscal pentru bacsis... si cu toate astea tot in mocirla suntem. Pentru mine e un paradox.
    Şeful Dacia are soluţiile pentru menţinerea competitivităţii uzinei Mioveni: salarii care nu mai cresc în ritmul actual şi începerea automatizării uzinei
  • Apropo. Acum o luna am facut un drum pana la Galati, ma cam grabeam ca deh... era Pastele (stiu, nu a fost bine ce am facut) si am facut drumul ala in aprox. 4 ore si am consumat cam jumatate de rezervor. Am mers mai mereu cu 110-120 si 130-140 km/h pe A1 pana la Drajna. Weekendul trecut pe acelasi drum am mers constant cu 90 km/h si pe A2 cu 110 km/h si am facut acelasi drum in fix 3 ore consumand cam un sfert de rezervor, in conditiile in care am mers jumatate din drum cu aerul conditionar pornit. Traficul a fost cam la fel. Ideea este ca nu mereu o viteza mai mare inseamna si un timp mai scurt de parcurgere a unei distante. Iar consumul va fi mai mare. Asa ca, cel putin in opinia mea faptul ca mergi cu viteza sa ajungi mai devreme la destinate de cele mai multe ori e teapa. PS: important este ca am reusit asta cu Coltul. Daca mergeam cu Beetle-ul doar visam la un asa consum.
    Record de consum cu un Peugeot 208 1.6 BlueHDi: 2.0 litri la sută
  • Deci asta inseamna ca alianta cu Mitsubishi in acest sens a picat. Pacat! Dar asta e. Si poate parea mult 4 ani. Insa e mai bine mai tarziu, dar cu lectiile bine pregatite.
    Carlos Tavares: "Viitoarele vehicule electrice de la Peugeot-Citroen vor fi mai ieftine şi vor avea o autonomie mai mare"
  • Nu, nu ai inteles. Stiu ca se lanseaza. Doar ca va fi ca un diamant (in speta Zoe) intr-un mare rahat (Minunata Romanie)
    Ministerul Mediului propune finanţarea a 10.000 de prize pentru vehicule electrice în toată ţara şi bonus de 4.500 euro la achiziţia unei maşini electrice
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău