• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasand la o parte "ciorba" de mai sus, cred ca este un lucru foarte bun. Nu stiu in ce masura acei acumulatori ar fi mai performanti, a se intelege fiabili si cu autonomie ridicata (ma refer la viata de zi cu zi, nu la comunicate oficiale), dar insusi faptul ca ar putea fi mult mai ieftini, cu peste 50% decat in prezent, e ceva. Asta poate face ca asemenea tehnologii sa fie mai accesibile. Pe de alta parte modul cum VW vrea sa puna in practica asa ceva nu inseamna mare lucru. Stim cu totii ca folosirea platformei comune la cat mai multe modele inseamna si costuri mai mici. Acum nu este vorba neaparat de platforme tehnice, ci de acumulatori. Deci "aceiasi Marie cu alta palarie". Sunt curios care vor fi costurile unor masini electrice precum Golf sau Up! peste cativa ani cand tehnologia asta va putea fi oferita pe piata. In opinia mea, in acest moment principalele dezavantaje ale masinilor electrice sau chiar si hibride, este pretul ridicat. Singurii pe care ii vad in stare sa coboare pretul electricelor ii vad a fi francezii de la Renault care in general au preturi mai mici.
    Volkswagen: "Lucrăm la o tehnologie care va ieftini cu 66% acumulatorii pentru maşinile electrice"
  • Aceasta demisie este surprinzatoare pentru prea auto si pentru cei pasionat de domeniu, care stiu cine este Piech. Cu siguranta imaginea VW si nici vanzarile nu vor avea de suferit. Winterkorm a dus undeva foarte sus VW si imaginea de marca in ultimii ani este tot mai buna. Si exact cum spunea cineva mai sus, pana la urma are o varsta la care unii se asteapta sa moara, nu sa stea in fruntea unor companii babane.
    Plecare neașteptată la cel mai înalt nivel al Grupului Volkswagen: Ferdinand Piech a demisionat
  • @bombardierul, nu stiu daca e vorba de subiectivism sau de faptul ca Golf a fost o masina pe care nu ti-ai dorit-o defapt. Pentru ca si eu am condus Golf 7 si desi avea motor mai slab, se misca onorabil. Masina nu arata prea bine, insa este una dintre cele mai bune masini de clasa compacta. Doar Focus ii poate face fata. Si aici cu ceva semne de intrebare. Ma refer dpdv tehnic si dinamic. Daca si al fiabilitatii, ramane de vazut. @jean, motorul de 2.0 de la VW a fost atat de bun incat cei de la Mitsu s-au enervat si au facut exact ce au evitat, proiectarea unuia nou de la 0, dar asa cum si-au dorit ei. Si le-a iesit de minune. Nu stiu ce faci tu la franele alea, dar eu nu am mai auzit ca cineva care foloseste masina normal sa le uzeze atat de repede.
    Mitsubishi Lancer facelift, confirmat pentru finalul acestui an
  • In nici un caz Colt nu este un adevarat Mitsu! Sa nu uitam ca a fost facut in colaborare cu Daimler. Motoarele diesel erau la de la Mercedes. La fel si cutia de viteze la diesel si suspensia si trenul de rulare. SpaceStar este o oferta buna la pretul ei. Are si avantaje si dezavantaje. Nu zic, fiabilitatea poate e de top. Dar nu e suficient ca sa te pui cu Fiesta, Polo, Fabia, Clio sau 208. Ps: Multumesc de apreciere :)
    Mitsubishi Lancer facelift, confirmat pentru finalul acestui an
  • In nici un caz Colt nu este un adevarat Mitsu! Sa nu uitam ca a fost facut in colaborare cu Daimler. Motoarele diesel erau la de la Mercedes. La fel si cutia de viteze la diesel si suspensia si trenul de rulare. SpaceStar este o oferta buna la pretul ei. Are si avantaje si dezavantaje. Nu zic, fiabilitatea poate e de top. Dar nu e suficient ca sa te pui cu Fiesta, Polo, Fabia, Clio sau 208. Ps: Multumesc de apreciere :)
    Mitsubishi Lancer facelift, confirmat pentru finalul acestui an
Pagina
12345...798081...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău