• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Au adunat procentele, e clar. Dar au uitat că era spectrul statistic doar al celor care stau la casă, nu al întregii populații. Sigur, în UK e o situație specială, dar nici 99% nu stau la casă. Iar dacă majoritatea sunt case fără niciun fel de curte, garaj, etc, e degeaba pentru electrice. Cel puțin în deceniul acesta. Sigur, când s-or încărca la orice benzinărie/electrificărie, în doar 5 minute, va fi altceva. Noi vom fi deja bătrâni, ne vom deplasa mai puțin, dar măcar ne vor duce singure autonomele, chiar dacă ne scad reflexele și vederea.
    Stellantis vrea să producă electrice cu 800 de kilometri autonomie
  • Toți vor, nu doar Stellantis! Și nu doar cu 800, ci cu peste 1.000 de km., reali. Important e să fie și posibil, plus vandabil. Povești frumoase se tot spun, de ani de zile. Da, au evoluat, dar mai e mult până departe. Plus că, sutele de milioane de europeni care stau în apartamente de bloc, nu prea sunt clienți de electrice, deoarece îi jupoaie la preț stațiile de încărcare comerciale, sutele de aplicații diferite pentru ele, etc. Puținii fericiți care locuiesc la casă și au curte, garaj, acoperiș cu panouri solare, etc, da, se pot bucura de ele.
    Stellantis vrea să producă electrice cu 800 de kilometri autonomie
  • Știrea însoțită de fotografia cu pricina ar fi de toată jena, dacă nu ar exista speranța că s-ar putea asambla și la Craiova, în viitor, acest model. Deși, Ford Craiova, e o firmă turcă acum... tare mă tem că va trece pe utilitare în curând. Bune și alea, oricum, decât nimic.
    O nouă imagine cu viitorul SUV electric Ford, bazat pe platformă Volkswagen
  • @samurai, nici măcar valoarea unui Logan nu ajunge în 50 de ani. Pune mâna pe creion și hârtie și vezi singur. Altfel, sunt de acord că nu motorizarea produce accidentul, ci șoferul. Deci,, cum scria Liviu, prețul mediu al daunelor și în rest, pe istoric de daune, plus, minus. Tinerii scapă ușor acum, că trec mașina pe numele părinților, bunicilor, sau conduc mașinile acestora, direct, că ei nu au bani de mașină. Daună mare poate să facă și un vârstnic cu Tico, dacă intră în lateralul unui Mercedes de 100.000 de Euro. Dar, ne tocim tastaturile degeaba, că nu vor schimba nimic. În fond, primele vor scădea, dacă se va reduce dramatic numărul de accidente și valoarea daunelor, concomitent cu asigurarea unui număr cât mai mare de autovehicule. Câtă vreme aproape o mașină din două înmatriculate circulă fără RCA, tariful e practic dublu decât ar putea fi.
    Noile tarife de referință pentru asigurările RCA. Creșteri chiar și de 41%
  • În sfârșit, se pare că va apărea și trabantul electric. Life, tată!
    Volkswagen va lansa 9 modele electrice noi până în 2026
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău