• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Mașină de șeic, probabil o comandă specială. Altă utilizare nu-i văd. Muma pădurii, cred că e chiar artista din ținuturile de sub ape. De unde și aerul de sirenă.
    Noul Rolls-Royce Phantom Syntopia, un exemplar unicat cu materiale textile aromate
  • Dar de ce doar ratele la mașină? Mai sunt și altele, asigurarea obligatorie, impozitul aferent mașinii, taxa de drum, etc. Adevărul este că, din cauza multor idioți care circulă fără revizii periodice, ITP, taxe de drum (unde și dacă e cazul), asigurare de răspundere civilă, cu viteze exagerat de mari peste limitele legale, băuți sau drogați, fără permis, etc, astfel de inovații restrictive vor deveni chiar necesare. Nu mă bucur, doar constat.
    Ford a patentat o tehnologie care îți poate refuza accesul în mașină, dacă nu ți-ai plătit ratele
  • Mașinile enumerate în articol, nu au, în sine, nicio vină. Sunt bune și foarte bune atunci când sunt noi. Mai departe, utilizatorii lor, samsarii, mecanicii de cartier, naivii care le cumpără la a n-șpea mână și care nici măcar nu au apoi banii de un RCA, de revizie periodică, sau de un plin de combustibil, aceștia sunt esența problemei.
    EXCLUSIV: Cele mai fraudate mașini second-hand din România, în 2022
  • Așa ceva... să anunți, printr-un articol, că în viitor, în cursul acestui an, vom afla mai multe despre unele modele de Mercedes care e posibil să intre în fabricație... e de noaptea minții! Spusul de nimic ridicat la rang de jurnalism. Așteptăm altceva, știri mai puține, dar mai relevante, dar aici abundă articolele despre liniuțe și alte nimicuri. Eventual, poate dați și voi știrea despre reducerea cu 90 a costului bateriilor pentru EV, în ultimii 15 ani. Și altele, despre problemele reale ale deținătorilor de autoturisme, despre modelele auto normale, care se adresează majorității, nu doar despre modele exotice, la care au acces doar 0,001% din populație. Ăia care au bani să dea sute de mii de Euro pe o mașină, nu citesc site-uri auto, citesc zilnic cotațiile de la bursă.
    Mercedes-Benz va prezenta noua sa familie de modele compacte în acest an
  • Trendul de scădere a vânzărilor de modele termice în raport cu cele electrice sau hibride, este oricum și acum, deși nimic nu este interzis în prezent. Deci, e o tendință naturală a consumatorilor europeni de a nu mai accepta să cumpere automobile cu motoare poluante, gălăgioase și care scot fum. Ce nu înțeleg eu, de ce se agită așa de mult unii, în contextul în care, vei putea circula în continuare și cu mașini fabricate în urmă cu 100 de ani, evident, dacă își mențin aceleași nivel de poluare ca atunci când au fost fabricate. Ești fan diesel, nicio problemă. Îți cumperi una peste 11 ani și poți circula cu ea până mori. Iar urmașii se vor uita la ea ca la ceva total anacronic, sau, în cel mai bun caz, dacă a fost bine întreținută, o vor trata ca pe o mașină de epocă pentru pasionați. Importantă e masa critică, cea care va face diferența. Mă întreb oare, ”seriful” de serviciu la astfel de articole, își sortează gunoiul și reciclează ce e de reciclat, sau se opune și la asta, că el și strămoșii lui nu a făcut asta niciodată?
    Vicepremierul Italiei: tranziția către mașini electrice este o „sinucidere” și un „cadou” făcut Chinei
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău