Trendul de scădere a vânzărilor de modele termice în raport cu cele electrice sau hibride, este oricum și acum, deși nimic nu este interzis în prezent. Deci, e o tendință naturală a consumatorilor europeni de a nu mai accepta să cumpere automobile cu motoare poluante, gălăgioase și care scot fum. Ce nu înțeleg eu, de ce se agită așa de mult unii, în contextul în care, vei putea circula în continuare și cu mașini fabricate în urmă cu 100 de ani, evident, dacă își mențin aceleași nivel de poluare ca atunci când au fost fabricate. Ești fan diesel, nicio problemă. Îți cumperi una peste 11 ani și poți circula cu ea până mori. Iar urmașii se vor uita la ea ca la ceva total anacronic, sau, în cel mai bun caz, dacă a fost bine întreținută, o vor trata ca pe o mașină de epocă pentru pasionați. Importantă e masa critică, cea care va face diferența. Mă întreb oare, ”seriful” de serviciu la astfel de articole, își sortează gunoiul și reciclează ce e de reciclat, sau se opune și la asta, că el și strămoșii lui nu a făcut asta niciodată?
Oricum, în articol e vorba de mașini noi, nu de SH. Interesant că scade abrupt cota de piață a mașinilor noi Diesel. De fapt nu doar vânzarea ci și producția lor a scăzut mult. În Europa, doar una din zece mașini produse mai are motor Diesel, deci e clar că în deceniul actual se va termina și ci povestea Diesel, cel puțin în domeniul automobilelor. Asta este, au soarta locomotivelor cu aburi alimentate cu cărbuni.
Parchează încă două mașini identice, stânga - dreapta în parcarea aia din Brașov (din prima poză) și vezi atunci cum se face daună de 5.000 de Euro la ușile laterale. Știu, mașinile astea nu sunt pentru cei ce stau la bloc, dar mai ajun și ei în parcări publice, în mall-uri, etc. În curând ser vor inventa ușile care se deschid prin rulare verticală. Sau, se dau jos toți pasagerii, inclusiv șoferul și se parchează mașina din telefon. Dacă ai semnal, baterie, etc.
Ei, nu doar farurile... Mi-era că au renunțat la rât, dar e bine mersi la locul lui, spre satisfacția unei anumite categorii de clienți, o parte doar, știu ei bine care. Mașini bune altfel, nu e vina lor.
Ultimele comentarii
262 in total