• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 262 in total
  • Trendul de scădere a vânzărilor de modele termice în raport cu cele electrice sau hibride, este oricum și acum, deși nimic nu este interzis în prezent. Deci, e o tendință naturală a consumatorilor europeni de a nu mai accepta să cumpere automobile cu motoare poluante, gălăgioase și care scot fum. Ce nu înțeleg eu, de ce se agită așa de mult unii, în contextul în care, vei putea circula în continuare și cu mașini fabricate în urmă cu 100 de ani, evident, dacă își mențin aceleași nivel de poluare ca atunci când au fost fabricate. Ești fan diesel, nicio problemă. Îți cumperi una peste 11 ani și poți circula cu ea până mori. Iar urmașii se vor uita la ea ca la ceva total anacronic, sau, în cel mai bun caz, dacă a fost bine întreținută, o vor trata ca pe o mașină de epocă pentru pasionați. Importantă e masa critică, cea care va face diferența. Mă întreb oare, ”seriful” de serviciu la astfel de articole, își sortează gunoiul și reciclează ce e de reciclat, sau se opune și la asta, că el și strămoșii lui nu a făcut asta niciodată?
    Vicepremierul Italiei: tranziția către mașini electrice este o „sinucidere” și un „cadou” făcut Chinei
  • Oricum, în articol e vorba de mașini noi, nu de SH. Interesant că scade abrupt cota de piață a mașinilor noi Diesel. De fapt nu doar vânzarea ci și producția lor a scăzut mult. În Europa, doar una din zece mașini produse mai are motor Diesel, deci e clar că în deceniul actual se va termina și ci povestea Diesel, cel puțin în domeniul automobilelor. Asta este, au soarta locomotivelor cu aburi alimentate cu cărbuni.
    Una din 5 mașini noi vândute în România, în ianuarie, au fost electrice sau hibride
  • E bine. Au preluat forma stopurilor de la Dacia. Sunt pe drumul cel bun.
    Noile BMW X5 și X6 facelift: display curbat și versiune plug-in hybrid cu 490 CP
  • Parchează încă două mașini identice, stânga - dreapta în parcarea aia din Brașov (din prima poză) și vezi atunci cum se face daună de 5.000 de Euro la ușile laterale. Știu, mașinile astea nu sunt pentru cei ce stau la bloc, dar mai ajun și ei în parcări publice, în mall-uri, etc. În curând ser vor inventa ușile care se deschid prin rulare verticală. Sau, se dau jos toți pasagerii, inclusiv șoferul și se parchează mașina din telefon. Dacă ai semnal, baterie, etc.
    Am experimentat pe viu noul BMW i7: 5 tehnologii care ar impresiona pe oricine
  • Ei, nu doar farurile... Mi-era că au renunțat la rât, dar e bine mersi la locul lui, spre satisfacția unei anumite categorii de clienți, o parte doar, știu ei bine care. Mașini bune altfel, nu e vina lor.
    Noul BMW X5 facelift: primele imagini cu farurile și stopurile SUV-ului
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău