• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Schimbarea vitezelor (Drive, Reverse, Neutral, Park) a ajuns pe niște butoane deasupra ecranului. Greu de nimerit fără să te uiți la ele. Dar nu asta e cel mai ciudat, ci faptul că nimeni nu renunță nici în ruptul capului la secvența R N D, cu R înainte și Drive în spate, exact invers decât ce se întâmplă de fapt când le acționezi. Și asta vine fix de la vremurile când maneta de schimbător era înaltă și aproape de comenzile radioului și climatizării, iar dacă D era înainte, nu mai aveai loc de manetă să operezi acele comenzi în timpul condusului. Așa că un inginer le-a inversat. Și așa a rămas și în ziua de azi, când restricțiile respective nu mai există demult. Pur și simplu, nimeni nu are curajul să le pună în mod natural.
    Primele imagini cu interiorul lui Maserati Granturismo: trei versiuni, trei interioare
  • E normal ca Dacia să vândă de două ori mai multe mașini decât Volvo în Europa. Una e să faci mașini low cost și să te adresezi firmelor cu flote și persoanelor fizice cu venituri sub medie și altceva este să ai un brand premium, cu o adresabilitate mult mai redusă. Oricum, probabil cifra de afaceri făcută de Dacia cu vânzări duble de unități, e pe la jumătate față de cifra de afaceri a Volvo. Nu poți compara Dacia cu Volvo, poate doar la designul farurilor și al stopurilor lui Jogger, copiat fix de la brandul suedez. Altfel, mă bucur pentru Dacia, arată că este pe drumul cel bun. Ca și Volvo, dealtfel, care crește frumos de la an la an.
    Ce mașini au înmatriculat europenii în 2022: Dacia, cea mai mare creștere din clasament
  • O simplă prezentare a unui viitor model, nu este un debut. Dacă ne gândim bine, debut este atunci când primele exemplare se vor afla într-un show-room, la vânzare către clienți. Experiența ne arată că acest moment este de obicei la multe luni după prezentarea oficială a modelului.
    Teaser cu noul Mercedes-Benz CLA facelift. Debut în 18 ianuarie
  • Standardul indian? E clar, va fi concurent doar pentru Spring.
    Conceptul Suzuki eVX anunță primul model electric al mărcii nipone
  • Grila actuală arată rău, ca să fiu moderat. Dar ce mai caută grila la un model electric, chiar că nu mai înțeleg. E destul faptul că BMW e recunoscut (chiar și în Germania) că atrage o parte însemnată dintr-o anumită categorie de clienți, așa că nu cred că trebuie neapărat să aibă și grile urâte. Le recunoști oricum după altele, pe șosea...
    Șeful de design BMW: grila dublă va fi diferită pentru fiecare model nou
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău