• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Își închipuie cineva că doar Nissan vrea baterii solid state? Toți producătorii de auto electrice și nu numai, vor astfel de baterii. Titlul induce ideea că e doar apanajul Nissan, unicii în lume care au descoperit și vor implementa așa ceva. Dragi redactori, mai reflectați înainte de a publica orice năstrușnicie. De fapt, mă întreb dacă e vreun ”cap limpede”, dacă știți despre această funcție din cadrul unei redacții adevărate. Așteptăm de la voi, jurnalism de calitate, nu doar titluri de can-can. Ah, dacă am avea un sistem public de notare a articolelor, transparent și accesibil, poate v-ați mai jena un pic și ați acorda mai multă considerație cititorilor.
    Nissan vrea să lanseze un model cu baterii cu stare solidă în 2028
  • Eu am înțeles că doar s-a atins, pipăit, etc exemplarul. Ce review despre motorizare, partea mecanică, etc. Și imaginile alese subliniază doar ecranele și luminițele din interior, plus râtul de porc oribil. Subțire, foarte subțire. Articole la kilogram, ca să fie, să se bifeze reclamele online, iar noi să pierdem vremea scriind comentarii. Dă-i românului un text despre un BMW sau o Dacia și vei vedea zeci de comentarii de toate felurile. Măcar de la scris, mai încălzesc și eu mâna asta rece...
    Am experimentat pe viu noul BMW i7: 5 tehnologii care ar impresiona pe oricine
  • Fabulos, Dacia are așa ceva de ani buni de zile. Măcar o fi wireless, sau tot cu cablu?
    Noutăți pentru Mazda 6: Apple CarPlay în standard și două ediții speciale noi
  • @Rpd, am dat jos poza cu volanul, pe butonul de pe partea dreaptă a volanului scrie clar Drive Mode și atât. Deci acel buton nu e schimbătorul. Mai mult decât atât, nimeni nu se uită la manetă când schimbă din N în D, sau în R, etc. Iar dacă trebuie să vezi în ce mod ai schimbat, există ecranul central, din fața șoferului. E clar că acele clapete se apasă pe post de selector.
    Primele imagini cu interiorul lui Maserati Granturismo: trei versiuni, trei interioare
  • Nicio marcă auto nu are o diferență de preț atât de mare între o termică și versiunea ei electrică. Aproape dublu! La Volvo, XC40 electric costă doar cu 10-15% mai mult decât versiunea termică. Și nici așa nu se înghesuie clienții, din cauza autonomiei încă reduse și a infrastructurii de încărcare insuficiente. Nu știu cine va cumpăra electrica Citroen la prețul ăsta. Susțin mașinile electrice, dar nu așa ceva.
    Prețuri Citroen e-C4 X în România: versiunea electrică a lui C4 X pornește de la 43.900 euro
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău