Nu, studiile nu sunt măsluite.
BMW-urile se repară "la băieți", Volvo la service-uri. De aceea apar statisticile mai bune la BMW.
Multi proprietari de BMW, dar și Audi sau Mercedes, și le iau cu ultimii bani, sau fac credite, apoi nu au bani de pneuri vară/iarnă, umbla cu DPF anulat că nu au bani să le schimbe, și astea sunt singurele mărci la care am văzut oglinzi lipite cu bandă adezivă.
Când se strica le duc la smecheri sa le schimbe componentele uzate cu unele de la dezmembrări de mașini furate sau făcute praf de șoferii obișnuiti cu marca asta.
Simte-te liber să-i spui lui mutu' cum BMW e mai fiabil decât Volvo.
In Constituție scrie:
ARTICOLUL 34
Dreptul la ocrotirea sănătăţii
(1) Dreptul la ocrotirea sănătăţii este garantat.
(2) Statul este obligat să ia măsuri pentru asigurarea igienei şi a sănătăţii publice.
Prin urmare, până să vină la putere leprele legionare, statul e obligat să elimine fumigenele cancerigene.
Dutz nu cred ca a citit cu atenție, ceea ce e normal în cazul lui. Dar sa îl lăsăm in pace cu focile lui...
Întrebarea e cât de fezabili sunt combustibilii sintetici. Sau cât vor fi în 2035. În principiu e un lucru bun dacă soluția e fezabila, pentru ca emisiile de CO2 pentru combustibilii sintetici mult refuse, net. La fabricarea lor se folosește carbonul deja existent în atmosferă. Teoretic. Mai e și problema celorlalte noxe, în special NOX, care sunt la fel de mari.
Dar benzinăriile care oferă combustibili sintetici sunt ca și inexistente, acum.
Pentru ca asta sa devina realitate ar trebui nu doar sa acceleram masiv înlocuirea carburantului natural cu cel sintetic. Nu pare foarte realistic în condițiile în care producția e infirmă, momentan.
Ultimele comentarii
804 in total