• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • The UK hit a new electric vehicle (EV) sales record last month, with over 25% of all car registrations in November being electric. The record-breaking sales figures mean that the country’s EV sales have held their market share of more than 20% for the fourth consecutive month – also a new record. The figures also represent a 51% increase in EV sales when compared to November last year. Meanwhile, new petrol car registrations crashed to an all-time low of 29% in November, pushing their market share down by more than a third since the beginning of the year.
    Franța va înjumătăți subvențiile pentru mașinile electrice în 2025
  • Ford Puma e cel mai bine vândut model de mașină în UK. Dar și Fiesta ieșea pe primul loc aproape în fiecare an. Oricum, o performanta pentru un model lansat acum 5 ani, în ideea ca sunt altele mai noi pe piață.
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
  • @@Brutaru Sunt niște exagerări și "urban legends" in textul tău. Sau acum ce sunt... TikTok legends? Eu am baterie NMC. E o exagerare ca "permite" doar 0-100%. Acolo ii place dar poți sa o încarci și sa o descarci cum vrei. Oricum, rareori scazi sub 10% indiferent de tipul bateriei, cum nici la termice nu mergi cu ultimii stropi de carburant, în mod obișnuit. Eu o încarc acasă și deseori peste 80%, chiar 100%. Motivul principal e ca modelul meu nu are posibilitatea sa limitez la 80% sau orice alta valoare, și nu stau sa o păzesc noaptea sa nu treacă de 80% sau mai știu eu ce. O pot programa sa se încarce între anumite ore, când e mai ieftina electricitatea. Dar se încarcă cat se încarcă. Pe mine un "plin" ma tine o săptămână. Bateria are 97% din capacitatea inițială, în condițiile astea. Deci nu e asa o mare problema. Când încarc la stații rapide, de 2-3 ori pe an, de obicei pun doar cat îmi trebuie sa ajung acasă, ca sa nu plătesc în plus. Acasă e de multe ori mai ieftin. Dar dacă încarc peste 80% viteza de încărcare scade mult, când se apropie de 100%, tocmai ca sa protejeze bateria. In general, dacă ai nevoie sa încarci des peste 80% înseamnă că bateria nu e suficient de mare pentru drumurile pe care ai nevoie sa le faci. Sau poate EV încă nu e alegerea potrivita pentru tine.
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
  • opinie Presupun ca ești sarcastic.
    Noul concept Jaguar Type 00 anunță startul noii epoci electrice pentru marcă
  • Să ne explice comunistul cum mor fabricile și intră în foame tovarășii muncitori din Germania dacă facem electrice.
    BMW a produs primele motoare electrice pentru viitoarele modele Neue Klasse
Pagina
12345...118119120...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău