• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 815 in total
  • Și 700km tot pe linkul Tesla găsești.
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
  • Dar de ce sa ma duc pe site-ul ala când ma pot duce pe site-ul Tesla România și vad exact cat costă? https://www.tesla.com/ro_RO/model3/design Asta e prețul curent. Poți sa comenzi direct. Ev-database probabil nu e actualizat. Dar poate de acolo cumperi tu... Nu mai știți ce kkt sa mâncați...
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
  • "Registrations of battery-electric cars rose by 2.4% to 124,907 units in October 2024" https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-1-1-in-october-2024-year-to-date-battery-electric-sales-4-9/ Cât despre Tesla și Arteon/308... E prea penibil. Noapte buna.
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
  • Alex, dacă vrei sa ai o conversație serioasa, nu mai exagera in halul asta. Tesla Model 3 2024, Long Range, e 45000 in Romania și are 700km autonomie. 45000 e muuuult sub 110000. Varianta cu 500km autonomie e 40000. Exagerarea/minciuna ta e cu atât mai stupida cu cât mașini similare ICE sunt chiar mai scumpe. VW Arteon pornește de la 45000, motorizare și echipare de baza, fără opționale. Nu-mi place Tesla dar îți garantez ca e mai bine echipata, la același preț. Încărcarea la încărcătoare rapide, pe autostrăzi, e scumpa, într-adevăr, dar și aici exagerezi/minți. Nu ajungi la costuri mai mari decât ICE decât dacă încerci numai acolo, dar cine face asta?? Asta sunt pentru top-up sau cazuri ultra-speciale. Dacă nu ai posibilitatea sa încarci acasă, încarci la un încărcător normal din apropierea casei, care sunt mult mai ieftine decât cele de pe autostrada. Și e normal sa faci asta pentru ca nu stau sa aștepți, iti vezi de treburi în timp ce se încarcă. Sau dormi. La cele rapide faci un top-up. Sa zicem ca ai 500km autonomie reala, în loc de 700. Dacă ai un drum mai lung, te oprești 15 minute și pui încă 200km. Drumuri mai lungi de 700km sunt o excepție pentru 99.9% din șoferi. Nu are rost sa vorbim de asa ceva. Am electrică de câțiva ani, cu autonomie mai mica de 500km, și nu am încărcat niciodată complet la un charger rapid. Pentru ca nu am nevoie. Da, sunt cazuri în care trebuie sa încarc la un charger rapid, dar ma opresc 15 min, o jumătate de oră, și pun cat am nevoie sa ajung acasă. Uneori mai mult dar doar pentru ca nu opresc încărcarea la timp, prin telefon, în timp ce beau o cafea sau mânanc ceva. Alta minciuna e sa compari cu prețul carburantului la benzinării normale dar pe autostrăzi și asta e mai scump. Se cheamă preț de conveniență. Ultima minciuna e cu vânzările. Cresc peste tot, cu excepția Germaniei. Da, știu, dumnezeii automobilului la care va închinați.
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
  • Iar știrea cu Porsche care va avea și versiuni termice pentru viitoarele Panamera și Cayenne chiar a mai fost. Știrile cu Lotus și Mercedes mi-au scăpat dar bine ca ai fost tu pe fază.
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
Pagina
12345...123124125...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău