• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 660 in total
  • Nu e nicio coincidență. El e aici să facă politica AUR/POT/Șoșo și mai comentează și despre mașini, uneori. Dar e supărat că primește voturi negative, că are ego de 13 ani și 6 luni și e obișnuit să primească aplauze în alte echo chambers pe unde mai face activism.
    Noul Renault Austral facelift debutează cu un design revizuit. Din vară, disponibil în România
  • Aoleu! M-am dat de gol? Paranoicule. Asa sunteți voi, extremiștii. În engleza se cheamă Echo Chamber. Aveți impresia ca dacă sunteți guralivi sunteți și multi, și dacă va contrează 2-3 e musai sa fie doar unul. Tu poți sa vomiți cât vrei despre Ursula, free speach baby. Nu știu de ce o faci aici, site-uri cu profil politic nu găsești, sau aici te simți mai in siguranță, echo chamber mai bun? Dar dacă te plângi că îți arată lumea ciuciu atunci ești un ipocrit cu ciuciu mic.
    Noul Renault Austral facelift debutează cu un design revizuit. Din vară, disponibil în România
  • Tu folosești AM ca platformă de propagandă pentru extremisme fascistoido-rusofile, băi duplicitarule. Și tot tu te plângi când o iei peste bot la, chipurile, banalități. Poate că lumea nu uită ce scrii când nu scrii banalități? Și nu doar tu, mai sunteți câțiva, de exemplu cel care face cultul personalității unui șef de galerie. Sau alde PWC care de câte ori scrie ne arată educația de șatră.
    Noul Renault Austral facelift debutează cu un design revizuit. Din vară, disponibil în România
  • Ecrane în loc de oglinzi au și avantaje dar și un mare dezavantaj. O camera video poate sa arate o imagine mai luminoasa noaptea, oferind un avantaj față de oglinda, în care nu mai vezi decât lumini. Poziționarea ecranului e problematica pentru ca e mai bine sa te uiți în exteriorul mașinii ca sa vezi în lateral-spate, dar te poți obișnui cu asta. Problema majoră e ca ecranul nu oferă percepția de distanță, imaginea e "plată". Sigur, creierul uman poate crea o imagine 3D folosind indicii cunoscute din imaginea 2D. Dar oglinda oferă o percepție mult mai buna a distanței. Asta e motivul pentru care eu consider ca ecrane în loc de oglinzi e o idee periculoasa.
    Noul Hyundai Ioniq 6 facelift: design mai agresiv și mai multe butoane fizice
  • Văd din ce în ce mai multe pe străzi. Celelalte modele foarte rar.
    Noutăți anunțate pentru Polestar 2: baterie nouă și autonomie crescută
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău