• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1017 in total
  • Cred ca faci niște confuzii. Nu vorbim doar de eficiența motorului termic ci de eficienta ansamblului. Eficienta este procentul de energie chimică (in combustibil) folosit pentru lucru mecanic util, restul se transformă în alte forme de energie, inutile din punctul de vedere al mașinii, de obicei căldură. Dacă poți să folosești căldura pentru a încălzi cabina, de exemplu, în loc sa arzi mai mult carburant, atunci eficienta crește. Hibridele plugin sunt mai eficiente dacă sunt folosite corect. Motorul termic în sine nu e mai eficient, ai dreptate. Dar ansamblul este pentru că motorul electric are o eficientă mult mai mare și produce lucru mecanic împreună cu cel termic. Altfel spus, dacă sarcina ar fi împărțită 50-50, motorul termic ar avea nevoie să ardă doar jumătate din carburantul necesar dacă ar lucra singur. Dacă eficiența motorului termic e de 40% iar a celui electric de 90%, în cazul descris ansamblul are o eficienta de 65% minus diverse pierderi legate de comutarea intre cele două, frecare și greutate suplimentara etc. Cu cât folosești mai mult motorul electric cu atât eficienta ansamblului crește.
    STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
  • Zarnesteanu trăiește în SUA sau Canada. Acolo temperaturi de -30C se întâmplă (SUA doar Alaska, cred). Și în Europa găsești temperaturile astea: Suedia, Finlanda, Rusia și unele zone locuite din Alpi. Felicitări că ții minte ce temperaturi erau când eram mici, unii susțin că încălzirea globală nu există.
    STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
  • Și în UK a fost aceeași discuție. Hibridele cu încărcare la priza beneficiau de reduceri de taxe dacă le luai ca beneficiu de la locul de muncă, în ideea ca poluează mai puțin. Dar studiile au arătat că majoritatea nu se sinchiseau să le încarce. Motivul principal e că trebuie încărcate în fiecare zi, sau, dacă faci naveta mult, și acasă și la birou. Așa că le-au scos facilitățile. Acum sunt disponibile doar la EVs.
    STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
  • S-a uitat dar boul era în prima bandă când s-a uitat, în spatele unor mașini care opriseră ca sa o lase sa treacă. Tu asa faci când traversezi? Dacă s-au oprit mașinile și te așteaptă sa treci tu stai și analizezi dacă a 4-a mașină din coloana oprită are de gând să depășească? Mai uită-te la video de 10 ori pana pricepi de s-a întâmplat, dar fără ochelari de cal.
    Rachetă de familie
  • Îți explică imediat niște rebuturi umane cum că de vină e mama care alerga și nu s-a asigurat dacă nu cumva e vreun cocalar cu BMW pe rază de 100m. Plus bebelușul care a gângurit fix pe trecerea de pietoni.
    Rachetă de familie
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău