• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 731 in total
  • Felicitări inginerilor. Pare o chestie foarte ingenioasă, păcat că e inutilă.
    Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
  • Stopurile sunt mult mai reușite și finuțe decât cele pre-facelift. De partea frontală nu știu ce sa zic, cred ca o preferam pe cea dinainte. Problema cu tableta nu e ca s-a mărit ecranul ci ca nu s-au micșorat marginile negre. Arată fix precum o tableta low-cost precum Amazon Fire. Dacă tot construiești bordul în jurul unui ecran, măcar folosește ceva high tech. Tableta asta nici măcar nu trebuie ținută în mână, care e rostul acelor margini enorme, altul decât ca e o soluție tehnica low-cost.
    Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
  • In alte industrii nu prea se reciclează.
    Președintele Stellantis: tarifele lui Trump și normele de poluare UE amenință industria auto
  • Asa funcționează lucrurile. Se fac propuneri, se discută, și dacă au șanse sa treacă se supun la vot în plen. Majoritatea rămân la stadiu de birouri parlamentare și comisari. Dacă nu ar fi asa atunci plenul ar fi inundat de propuneri și n-ar avea timp fizic sa le respingă la vot. De fapt și propunerile bune ar fi afectate, îngropate în volumul de legi și amendamente. Dar așa doar cele care au suficientă susținere ajung sa se discute în plen, și se discuta, nu se votează mecanic pe repede înainte. Dar nu e asta singurul lucru care ți-a scăpat.
    Președintele Stellantis: tarifele lui Trump și normele de poluare UE amenință industria auto
  • Problemele sunt trei: 1. Oamenii nu mai au răbdare să citească detalii, să verifice, să înțeleagă nuanțe. Ei vor informație brută și cât mai succinta. De multe ori nu se trece de titlu, attention span 5 secunde 2. Media s-a adaptat și servește senzațional și fake news. Nuanțele și detaliile lipsesc sau sunt îngropate la coada articolului unde puțini ajung. 3. Oamenii se surescitează instant când primesc o infirmație care se pupă cu preconcepțiile existente, în special cele combinate cu "hate" Iar cazul ăsta e un exemplu foarte bun. Hai să vedem despre ce e vorba, de fapt: "Our colleagues at Motor1 Italia confirmed on Tuesday with the European Parliament the lightweight material has been removed from a proposal that would have it banned for use in automobile construction by 2029. An amendment drafted back in January outlined plans to add carbon fiber to the EU's list of hazardous materials, where it would've join products such as mercury, lead, and cadmium. A representative for the Parliament confirmed that list has since been updated, with carbon fiber now absent." Deci informația e că: 1. A fost un amendament propus pentru adoptate în PE 2. Propunerea a fost respinsă, nu s-a ajuns la vot 3. E vorba de Parlamentul European, nu de Comisie. Deci niște parlamentari aleși aleși au propus, nu conducerea UE. 4. E vorba clar de automobile, nu de avioane, eoliene și altele. 5. N-a "sărit" toată industria că nu îi afecta. Au sărit trompetele fără aplecare sau capacitate intelectuala să se informeze. Întrebarea e cine e mai hater: 1. Cel care a înțeles știrea dar dă cu barosul când se exprimă 2. Cel care n-a înțeles nimic, a înghițit pe nemestecate ce i s-a servit și trage concluzii că la conducerea UE sunt iresponsabili care decid în necunostiintă de cauză (câtă ironie, lol, dacă tăceai filosof rămâneai)
    Președintele Stellantis: tarifele lui Trump și normele de poluare UE amenință industria auto
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău