• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 941 in total
  • Comentariu la știrea asta pe autocar.co.uk "Cracking cars, well made, nice to drive and reasonably priced. Dacia deserve their success." Nește fraieri englezoii ăștia, nu știe ce coajă subțire are Dacia. Ei cumpără Dacii noi și noi le cumpărăm vechiturile lor.
    Dacia: motorizări noi pentru Duster și Bigster. Hibrid cu GPL de 150 CP
  • A, și încearcă să nu mai faci comparații imbecile, că te descalifici instant de la orice conversație serioasă. Numărul de mașini aflate în circulație e irelevant pentru ca unele sunt în circulație de 40 de ani. E ca și cum ai spune că persoanele de până în 5 ani sunt irelevante pentru că sunt mult mai multe persoane în viață de peste 5 ani. Oamenii cu ceva materie cenușie în cap folosesc rata natalității și rata mortalității ca statistici. In SUA în 2024 ponderea EV a fost 10%.
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Scumpișor, cam toți care au anunțat că vor fi 100% electrici peste 2-3 ani s-au prins că s-au hazardat. Mai putin cei de nișă, de exemplu Polestar. Dar 2035 a ramas, în Europa. În China nu mai zic. În 10 ani două din cele mai mari piețe vor fi electrice. Nici Trump nu e etern. Poate va fi 2040, poate 2045, dar cu siguranță va fi. Mai bine spune tu ce producător a mai dezvoltat platforme și motoare termice noi. Mai vând cât mai pot dar îți vând aceeași tehnologie de acum 10-20 de ani. În timpul asta pe partea electrica apar tot timpul platforme, motoare și baterii noi. Orb să fii și tot te prinzi în ce direcție bate vântul. Cât despre forțat... Deja e plictisitor subiectul. Otrava trebuie înlăturată, dacă nu de bună voie atunci cu forța. A avea mașină nu e un drept, nu scrie în nicio constituiție că ai tu dreptul să otrăvești aerul. Din contra, în multe constituții scrie că rolul statului e să asigure sănătatea cetățenilor. În unele țări deja cetățenii au dat statul în judecată pe motivul ăsta. Preferința ta pentru termice nu va avea niciodată prioritate asupra nevoii de a reduce poluarea. Decât dacă evacuarea e conectată etanș direct la gura și nasul șoferului. Dar în cazul ăla o să vrei electrică, ca deh, sănătatea ta are prioritate. Și ăsta e de fapt motivul pentru care termicele sunt la final de drum: nesimțirea, egoismul și individualismul nu poate triumfa oricât s-ar zbate trompetele. Te lupți cu morile de vânt. Sfârșitul termicelelor e aproape.
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Trompetele anti-EV au același recital ponosit: schimbatul vieții și discounturi imaginare dar care cumva, inexplicabil, fac schimbatul vieții atractiv. Ta-ta-taaaa!
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Numele ca numele dar bine ca revin la un design mai traditional. Sper ca și la interior.
    Volkswagen: versiunea de serie a conceptului ID.2all va fi denumită ID.Polo
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău