Și în același mod, afectează și autonomia, pentru ca ai nevoie de două ori mai puțin curent pentru aceeași putere generata.
Desigur, consumul e determinat în special de inerție și frecare, astfel încât diferența la autonomie e departe de dublă.
Trebuie sa aibă o viață ușoară designerul de interior. Trântește un ecran pe toată lățimea bordului și pleacă la o cafea. E interesant ca gadget dar varză ca ergonomie și un secol distanță de designul tradițional Mercedes: elegant și luxos.
Sunt curios cât costă să-l înlocuiești dacă se crapă.
Interesant ca l-au prezentat azi, în același timp cu BMW iX3, la care designerii și specialiștii în ergonomie chiar au muncit. BMW a ales sa proiecteze informația sub parbriz, în loc sa pună un ecran.
Cum era de așteptat, designul e o gură de oxigen comparat cu ce are BMW în portofoliu acum. Linii mai simple, curate în loc de agresivitate lipsita de logică.
Cam multe lumini în față dar asta e trendul acum. Mie îmi place.
Din punct de vedere tehnic e cel mai avansat vehicul electric de pe piață.
Sunt curios dacă va fi și o versiune cu un singur motor dar aceeași baterie, pentru o autonomie și mai mare. Și ce autonomie va avea viitorul Serie 3 care ar trebui sa fie mai ușor și mai aerodinamic.
Felicitări BMW.
Ultimele comentarii
941 in total