• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1029 in total
  • Băi animalule, trecerea de pietoni e semnalizată din vreme, te obligă codul rutier să nu depășești și să nu ai mai mult de 30km/h. S-o fi asigurat dar nu te poți asigura că se apucă unul să depășească cu așa viteză, fix înainte de trecerea de pietoni. Nu ai cum: te uiți, e ok, faci doi pași, te-a lovit. La 60km/h îți ia 1s să parcurgi 15m. Se spune a traversa, nu a "tranversa". Nu mă miră ca ești și analfabet, o năpastă nu vine niciodată singură.
    Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
  • Când crezi că de vină e pietonul de pe trecerea de pietoni și nu dementul care accelera și depășea în neștire rezultă că ești complet dus cu capul, n-ai discernământ. E o chestiune de timp până omori și tu un pieton vinovat că a traversat regulamentar dar fix când trecea pe acolo regele șoselelor. Să nu uitam: suntem coada Europei la numărul de morți în accidente rutiere pentru că nu sunt autostrăzi. Îhî, nu pentru că spulberați pietoni care traversează regulamentar. Cu așa mentalitate țara noastră nu se mai face bine. Ca să parafrazez: mama cocalarilor e mereu gravidă.
    Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
  • A face only a mother could love.
    Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
  • 100% de acord cu nenea din Zărnești. Electricele vor deveni alegerea evidentă pentru marea majoritate atunci când vor oferi o autonomie care să acopere nu doar 90% din drumuri ci 99%, și încărcarea durează 10-15 minute max. Asta aproape că se întâmplă deja în zona high-end, chiar dacă momentan mai mult teoretic, în condiții perfecte. Însa trebuie să se întâmple în zona mass-market. Observăm deja pași în direcția asta făcuți de Renault, Stellantis, Kia. Dar va mai dura. Technology trickle down se întâmplă atunci când și-a scos banii investiți și există ceva mai bun cu care să fie atrași clienții high-end. Îndrăznesc să fac o predicție: în maxim 10 ani mașinile premium și luxury vor avea baterii solid-state și modelele mid-range din zona mass-market vor folosi actualele soluții high-end (800km, 350kw+).
    Noul Opel Grandland Electric Long Range: versiune cu autonomie extinsă până la 694 kilometri
  • In multe cazuri se poate și fără metale rare dar necesită cercetare și investiții. A fost mai simplu să importe din China. Problema majoră nu e că resursele minerale rare sunt controlate de China ci mai degrabă că inclusiv cercetarea și avansul tehnologic se întâmplă în China. Occidentul s-a axat pe soft-skill, a externalizat ingineria, cercetarea (de producție nici nu mai zic) și riscă să ajungă doar o piață de desfacere. Și nici nu văd cum s-ar putea rezolva situația în condițiile în care toți elevii și studenții occidentali fug de matematică, fizică și chimie și toți vor să fie manageri, sfătuitoti și consultanți pe bani multi, mult mai mulți decât primesc cei care fac cercetarea și ingineria.
    Mercedes-Benz: vânzările de mașini noi, în scădere cu 8% în ultimele 9 luni
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău