M-am documentat: 10.6mil EU, 12.96mil EU+UK+EFTA.
Diferența vine, în mare parte, de la UK, unde Sandero nu se vinde. Nici în Norvegia.
Eu nu cred că tu ești capabil să înțelegi nicio analiză, așa că te las să te dumirești singur.
Anul trecut s-au vândut 10 milioane, nu 12, și asta înseamă TOATE modelele la un loc. Cea mai vândută masina a fost tot Sandero, 268k unități. Pe locul 2 Clio cu 216k.
@nobody
dacă nu ești capabil să faci diferența dintre vânzările unui model și vânzările totale e mai bine să nu vorbești de IQ.
@@ds
@ds are dreptate și s-a referit la scăderea vanzarilor Sandero vs creșterea la Clio. 9.4% din 168k sunt fix câteva mii, care s-ar putea justifica parțial prin întârzierea programului Rabla și parțial prin faptul că e un model învechit, spre deosebire de Clio.
Înainte să acuzi pe alții că nu trec de titlu, și tu grija să înțelegi textul pe care îl combați agresiv. Vorba ta, "pumnul este arma prostului".
Cifrele sunt bune, întrebarea e când apare pe piață. Stellantis e deja în urma competiției la densitatea bateriilor și viteza de încărcare. Și aici nu includ Neue Klasse care e un alt pas substanțial înainte.
Ultimele comentarii
1029 in total