Kap, în mod evident site-ul la care te referi nu are date despre acest model care abia a fost anunțat.
Model 3 avea deja 5.08 mi/kWh, care înseamă 12 kWh/100km. In ciclul European. În CLTC e mai puțin.
Ăsta not înțeleg că e și mai eficient.
Evident in realitate depinde de multi factori, inclusiv de piciorul drept al celui care raportează.
Uneori poți obține o eficienta mai buna decât cea oficiala, cum e în cazul testului cu Polestar 3. De cele mai multe ori nu.
Exact. Probabil are și alte optimizări pentru genul acela de trafic (de exemplu limitata puterii la plecarea de pe loc, dacă te aștepți să înainteze doar 2m, spre deosebire de plecarea de la semafor, mai comună în Europa).
Probabil o sa fie concurent G Klasse normal, care e un etalon in clasa lui, nu pentru G Klasse în variantele pițiponci & pițipoance pe care le vezi parcate in fața unei clădiri roz din Koln. La mașini ma refer.
Pe cuvântul tău ca poți merge în uk vara cu clima oprită? :))
E saună - cald și umed, în special în mașină. În 30 minute leșini.
Testul nu a fost făcut de Polestar ci de The Automobile Association, care e independenta și una din cele mai respectate asociații de servicii auto, ca să nu zic cea mai.
Viteza medie pe drumurile naționale în uk e sub 25mph și 51mph dacă incluzi autostrăzile. In UE e 33km/h.
https://transport.ec.europa.eu/system/files/2022-12/2022%20New%20Mobility%20Patterns%20in%20European%20Cities%20Task%20A%20Executive%20summary.pdf
Știu că pare puțin, dar asta e doar pentru că mintea ta nu e capabilă să ia în considerare și opriri la semafoare, intersecții, trafic etc. Și bănuiesc ca nu și-au făcut nevoile din mers.... Totuși sunt 23h.
Vorbești ca să nu taci că te-ai atacat că 900km nu se pupă cu propaganda trompetelor anti-EV. Precum Alex.
Cu fiecare astfel de test se mai năruie câte o minciuna anti-EV. Oamenii cu creier în cap citesc și înțeleg.
Ultimele comentarii
943 in total