Am mers pe Silverstone. Superb. Recomand.
https://experienceshop.porsche.com/booking/dashboard
Problema e că Porsche trăiește din vânzările de Macan și Cayenne, în ordinea asta. Eu nu te contrazic ca sunetul și senzațiile unui 911/718 nu pot fi reproduse de un EV, dar crede-mă, nici de un dulap pe roți, oricât de "sportiv" ar fi el. Faptul că aceste două SUV-uri, singurele din ofertă, produc majoritatea vânzărilor, contrazice tema că clienții Porsche caută sunet și senzații de 911. Dacă acum ai un Cayenne îți garantez că o să îți placă și mai mult un Cayenne electric (care vine în curând). Același lux dar mai mult spațiu și confort.
Pierderea de 5 miliarde nu e presupusă, ci anunțată ziar de VW: Volkswagen Group said it will take a €5.1 billion ($6 billion) hit due to a far-reaching product overhaul at its Porsche sports-car division.
Vânzările și venitul Polestar sunt în creștere (+50% H1 2025 față de H1 2024), dar da, încă operează în pierdere. Numai că Porsche a pierdut dintr-un foc cât ar pierde Polestar in 3 ani, dacă s-ar păstra pierderile actuale.
Vestea e bună pentru ei întrucât Polestar operează în zona EV premium. O amânare a unui produs concurent e o veste bună pentru ei, chiar dacă polestar nu are un model similar. Cel mai mare e 3, concurent pentru viitorul Cayenne electric.
E greu să fi eminamente sportiv când cele mai vândute modele sunt SUV-uri, și noi comentăm la un articol despre un tanc de 3 tone. A fost o dată ca-n povesti, când aveam poster cu Porsche un dormitor.
Ești tare, Dănuț. Porsche dă un chix de 5 miliarde, la un model de nișă (Porsche de 7 locuri, care numai Porsche nu e, și care va costa "de la" 120k, probabil), și tu aplauzi. Și polestar aplaudă, însă ironic.
Dar poate n-ai înțeles știrea, ție ți se mai întâmplă.
In altă ordine de idei, oare când lansează Porsche un microbuz?
Ultimele comentarii
1029 in total