• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 943 in total
  • Kap, în mod evident site-ul la care te referi nu are date despre acest model care abia a fost anunțat. Model 3 avea deja 5.08 mi/kWh, care înseamă 12 kWh/100km. In ciclul European. În CLTC e mai puțin. Ăsta not înțeleg că e și mai eficient. Evident in realitate depinde de multi factori, inclusiv de piciorul drept al celui care raportează. Uneori poți obține o eficienta mai buna decât cea oficiala, cum e în cazul testului cu Polestar 3. De cele mai multe ori nu.
    Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
  • Dacă începi prin a te raporta la capacitatea brută a bateriei, mesajul tău e tendențios spre clickbait.
    Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
  • Exact. Probabil are și alte optimizări pentru genul acela de trafic (de exemplu limitata puterii la plecarea de pe loc, dacă te aștepți să înainteze doar 2m, spre deosebire de plecarea de la semafor, mai comună în Europa).
    Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
  • Probabil o sa fie concurent G Klasse normal, care e un etalon in clasa lui, nu pentru G Klasse în variantele pițiponci & pițipoance pe care le vezi parcate in fața unei clădiri roz din Koln. La mașini ma refer.
    BMW pregătește un rival pentru Mercedes-Benz Clasa G. Lansare în 2029
  • Pe cuvântul tău ca poți merge în uk vara cu clima oprită? :)) E saună - cald și umed, în special în mașină. În 30 minute leșini. Testul nu a fost făcut de Polestar ci de The Automobile Association, care e independenta și una din cele mai respectate asociații de servicii auto, ca să nu zic cea mai. Viteza medie pe drumurile naționale în uk e sub 25mph și 51mph dacă incluzi autostrăzile. In UE e 33km/h. https://transport.ec.europa.eu/system/files/2022-12/2022%20New%20Mobility%20Patterns%20in%20European%20Cities%20Task%20A%20Executive%20summary.pdf Știu că pare puțin, dar asta e doar pentru că mintea ta nu e capabilă să ia în considerare și opriri la semafoare, intersecții, trafic etc. Și bănuiesc ca nu și-au făcut nevoile din mers.... Totuși sunt 23h. Vorbești ca să nu taci că te-ai atacat că 900km nu se pupă cu propaganda trompetelor anti-EV. Precum Alex. Cu fiecare astfel de test se mai năruie câte o minciuna anti-EV. Oamenii cu creier în cap citesc și înțeleg.
    Polestar 3, record de distanță pentru SUV-urile electrice: 935 kilometri cu o singură încărcare
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău