• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1029 in total
  • Și la electrice se poate testa la fel de ușor. Repet: la viitoarea clasă C vorbim de autonomia oficială. Asta e autonomie testată pe drumuri publice. Plus 137km in "rezervor".
    Record: Mercedes-Benz EQS cu baterie în stare solidă a mers 1205 kilometri cu o singură încărcare
  • Vai ce atenți suntem la detalii :))) Așa faceți și când zice că diesel-ul consumă 4l/100km? Pe ce rută, climatizare sau nu, ce viteza, ce greutate are șoferul, a avut sau nu bagaje? Și eu indemn pe oricine sa își ia un EQS cu bateria asta. Ca să facă "experimentul", nu de altceva. Ăștia au mers foarte multe ore în trafic real. Aia nu e autonomie de laborator. Ok, traseul a fost optimizat, dar totuși e real. La destinație computerul indica încă 137km autonomie. Viteza medie a fost de 85km/h. Nu știu dacă asta include pauzele pentru toalete și rotația șoferilor. Google maps dă o viteza medie de 100km/h pe ruta asta, fără nicio oprire și un sfert pe timp de noapte. In general, asta cu 120-130km/h e o utopie. Nu ai cum să menții viteza medie la limita de viteza decât dacă mergi doar când ești singur pe autostradă. La un drum de 12h e exclus. Sau dacă mergi considerabil peste viteza legala atunci când poți, ceea ce ei sigur nu au făcut. Plus că în multe locuri sunt restricții de viteză. Eu te indemn să faci tu traseul asta cu o viteza medie de 120-130, vezi dacă reușești.
    Record: Mercedes-Benz EQS cu baterie în stare solidă a mers 1205 kilometri cu o singură încărcare
  • Nicio surpriză. Trompetele anti-EV sunt georgiști/simioniști. Lumina vine de la poporul rus care libertate ne-a adus și trebuie să vândă petrol și gaz sclavilor din Europa.
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
  • Deci cei care vor sa curețăm aerul pe care îl respirăm și să limităm efectele și costurile catastrofei ecologice sunt în tabăra extremistă, în timp ce nesimțiții care vor să dea otravă în plămânii altora și sa lase moștenire o lume în care majoritatea fundurilor se vor duce în combaterea efectelor schimbărilor climatice, ca să le fie lor ușor cât mai viețuiesc, sunt moderați. Bravo! E bine că ai o părere bună despre tine și te poți uita în oglindă. Ai copii?
    Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
  • Bravo, mulțumesc mult că repeți aceleași clișee plictisitoare. Dacă nu îmi aminteai tu uitam ce simfonie obositoare cântă trompetele. Deja un sfert din clienții din Marea Britanie sunt sado-maso, vor să stea cu orele așteptând să încarce și merg ca melcii pe autostradă. Și culmea, pentru că sunt prea proști să-și ia o termică mai ieftină. Nu-i duce capul! Băi, noroc cu tine și restul eminențelor că le explici cum e treaba cu electricele, ce "se merită" (la ce școală și învățat tu că a merita e verb reflexiv?) și ce nu, altfel mureau proști. De fapt, încă sunt șanse bune să moară proști că ignoră corul de trompete. In realitate pe autostradă merg ca melcii cei care nu au bani de combustibil, care se tot scumpește. Și tot ei fac câțiva km în plus ca să nu alimenteze la benzinăriile de pe autostradă, că sunt scumpe. Electricele sunt pe banda a treia.
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău