Apropo de partea practica: varianta hatchback o sa fie mult mai populară decât sedanul, în Europa. Chiar dacă sedanul cred ca tot haion are. Volumul portbagajului e calculat la înălțimea lui, nu pana în tavan. Asta face ca în realitate un hatchback sa fie mult mai util, mai ales ca poți pune lucruri voluminoase în portbagaj.
Partea nasoală la electrice e ca sedanul e mai eficient. Plafonul lung și plonjat asigura aerodinamica mai buna.
Deci e o decizie intre câțiva km în plus la autonomie și un cost de utilizare ușor redus vs parcat mai ușor în orașele aglomerate și un portbagaj mai util.
Au apărut extremiștii de mâna dreaptă, ăștia autohtoni. În capul lor au impresia că pentru Trump și Musk ei sunt altceva decât idioți utili care le fac propaganda benevol și gratuit, și apoi sunt aruncați ca tomberonul istoriei.
Avantajele social media: ai acces la o armată de imbecili care muncesc pentru tine din convingere. Cum zicea Brucan: "stupid people".
PS: trompețici, cumpărați și niște Tesla, sa puneți umărul la societatea multi-fascist dezvoltata. Pot your money where your mouth is. Sau voi de fapt doar sperați sa mai găsiți gunoaie diesel și peste 20 ani?
"Urmează apoi mașinile electrice, cu 166.065 de unități vândute, ceea ce înseamnă o creștere de 37.3%. Mașinile cu motoare diesel au fost înmatriculate în 88.066 de exemplare (-26.5%)"
Eu am tot zis că fluctuațiile lunare, fie și year-on-year, nu sunt foarte relevante. Ce contează sunt cifrele anuale.
Dar anul trecut pe vremea asta trompetele anti-EV jubilau.
Așa că zic să le dăm cuvântul, să vedem ce au de zis. Amuzați-ne, băieți! :))
Ho, pe rând, nu vă îngrămădiți! :))
Ultimele comentarii
648 in total