• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 944 in total
  • Din 0.5, ce mai.
    Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
  • Mulțumesc de informație, nu știam. Mai ai și alte "știri" :)))
    Porsche 911 primește o ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
  • Discuția e complexă. Ca iubitor de munte merg de multe ori prin astfel de pasuri montane în occident, Italia, Franța, Austria, Elveția, Spania. În Italia am fost în doua locuri anul acesta, cu piciorul nu cu mașina. Peste tot lucrurile stau mult mai bine, dar e important de înțeles câteva lucruri. Primul e ca întreținerea unei șosele de altitudine e foarte costisitoare. Vremea, în special înghețul și dezghețul, distruge șoseaua mult mai repede decât la șes. Infrastructura anti-avalanșe, detonarile controlate etc sunt scumpe și în general nu se vad. Curățenia e scumpa, e greu adunat tone de deșeuri de pe acolo și duse jos. România a făcut progrese remarcabile dar încă nu își permite ce își permite Italia, de exemplu. In plus, turismul la noi nu generează nici pe departe venituri atât de mari încât sa ne permitem sa avem șosele de altitudine ca în Italia. La noi nu se percepe taxa turistică la autoritățile locale. In vest, în locurile foarte populare, accesul auto e interzis sau strict restricționat. Parchezi undeva mai jos, plătești și te duce sus un autobuz. Sau mergi pe jos. In UK nu prea au munți dar e un exemplu bun: Snowdon. Cel mai înalt vârf din Țara Galilor. Are o șosea serpuita care ajunge destul de sus. Acolo e o parcare minuscula (comparativ cu cererea) care costă 20 lire și trebuie sa faci rezervare cu mai mult timp înainte, altfel e mereu plina. Mai sunt vreo 2-3 locuri pe drum unde pot parca vreo 3 mașini. Dacă parchezi în altă parte te cocoșează amenda. Marea majoritate a turiștilor parchează în localitățile de la poale, care au parcări special amenajate, și urca cu un autobuz care conectează localitățile din jur. Sunt vreo doua linii, una din ele e o dată pe oră, cealaltă nu știu. La noi încă nu se poate, omul vrea sa meargă cu mașina pana sus și se așteaptă sa fie acolo o parcare suficient de mare și, evident, gratuita. Desigur, e și vorba de educație și caracter. Dacă locul e foarte frecventat de Porcus Turisticus care linge 3 mici și-o bere și lasă în urma kilograme de deșeuri, e greu pentru autorități sa facă curat. Nu poți nici sa împânzești natura cu tomberoane și nici sa angajezi o armata de oameni să le golească în mașini de gunoi etc. In vest e curat, dar nu pentru că e plin de tomberoane și lucrători care curăță după Porcus Turisticus. Poate au ajuns aici și prin amenzi aplicate timp de decenii, nu știu, dar au ajuns. Au acea educație și bun simț de a nu lăsa în urma gunoi. Apropo, dacă ați călătorit mai mult prin Italia se poate observa și la ei diferențe majore. Nordul e bogat și civilizat, curat. Dar în sud, Sicilia, sa zic, în afara locurilor foarte turistice, e plin de gunoaie și drumurile sunt proaste, deși nu au îngheț. Sicilienii aruncă pungi cu deșeuri din mașină pe marginea drumului. Iar drumurile mai puțin umblate sunt pline de gropi.
    Porsche 911 primește o ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
  • "Un bicilindru de 730 cm3 dCi este ireprosabil pentru Spring" Ninonino :))
    Apogeul Dacia
  • @kap Ai o bere virtuală de la mine.
    Apogeul Dacia
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău