Acum mai multi ani am făcut o afacere cu un dealer. El avea pe stoc aceeași masina pe care o aveam eu dar cu motor 3l. Eu aveam 2l. Știam ca o are de mult timp pe stoc și nu se vinde. I-am propus să facem schimb și acceptat. Diferența de preț era 7000 lire. Dar a preferat să piardă 7000 lire dar să vândă 2.0-ul meu decât să piardă 7000 lire prin devalorizare în timp ce mașina ocupă spațiu în parcare.
Iar eu m-am dus la dealer cu 2.0 și am ajuns acasă cu 3.0. Și culoarea era aceeași.
Sandu: eu zic ca toate mașinile cu motor 3l ar trebui să se vândă la preț de 2l. Pentru că știu eu pe cineva care.... :))
Poate ar fi cazul să reintroducă niște Ford-uri, nu VW-uri cu sigla Ford care mai și arată rău sau sunt niște reinterpretări nereușite ale unor modele renumite.
Nu e ceva extraordinar. Câți km faci pe zi, în medie?
În UK media e de 7400 mile pe an (se vede la MOT, ITP-ul lor), adică 20 mile pe zi.
Dacă masina are autonomie in condiții reale de 200 mile, ceea ce e cam la limita de jos, în medie încarci la 10 zile, o săptămână că nu stai sa ajungi la 5% și poate nu încarci la 100%.
Povesti urbane, amice.
Diferența dintre prețul de listă și MSRP e 5-10%, de cele mai multe ori 6-7%. Din asta trebuie să acopere salariile angajaților și costurile de funcționare.
Faptul ca ocazional fac reduceri mari și vând în pierdere nu înseamnă că pot face asta tot timpul, ci doar când vor sa scape de un exemplar către nu se vinde (și generează costuri).
3-4% e foarte semnificativ.
Dacă dealerii ar putea face discount de 25% in mod obișnuit, și sa mai facă și profit, ar face avere peste noapte și ar exista o piață alternativa (mai mult sau mai puțin neagră) care să ofere adaos de doar 15%, sa zic.
E ridicol să crezi așa ceva.
@Elektrikkk
Bateria telefonului meu mai are 90% din capacitate, după 2 ani. Primii 2% s-au dus repede, restul gradual. Dar încarc telefonul în fiecare zi cu fast charge. Mașina o încarc o data la 7-14 zile, în 99% din cazuri cu slow charge, peste noapte.
Ultimele comentarii
1020 in total