Ce interesează la CLA e noul limbaj de design care va influenta modelele standard.
Se observa o strategie foarte diferita intre constructorii germani:
BMW va lansa noul design Neue Klasse direct la X3 și Serie 3, cele mai importante modele ale lor.
Mercedes lansează la un model de nișă, CLA, urmat de un facelift la modelul de vârf, care nu se vând în cantități mari.
Audi merge pe o evoluție a designului existent.
VW a încercat ceva cu totul nou, a eșuat și acum se întoarce la designul tradițional de casă.
In primul rând ți se pare, e doar o ilustrație.
In al doilea rând faci confuzie. Cred că te referi la DC nu CC, sau poate la conectorul CCS.
CC in contextul asta e un mod de operare a sursei, Constant Current, care înseamnă că sursa păstrează același amperaj atunci când voltajul variază.
Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii.
In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.
Statistic electricele sunt mai puțin predispuse la incendii decât termicele, dar mai greu de stins.
Desigur, trompetele anti-EV nu sunt îngrijorate ca merg cu o bombă sub poponeț. Pe ei îi doare de alții.
Ultimele comentarii
766 in total