• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1029 in total
  • O să fie și Jenică fericit, măcar o zi.
    Luca de Meo, șeful grupului Renault, și-a anunțat demisia
  • @Pavl Pe acelea le poți pune în bagajul de cală. Mă rog, în limita valizeler.
    Amenințare directă
  • Statistic vorbind sunt muuult mai multe accidente și victime rutiere decât "Air India". Astea din urma sunt mai mediatizate, cu cele rutiere ne-am obișnuit. Aroganța e pe deplin justificată și demonstrezi asta regulat. Am făcut drumul România - UK cu mașina de doua ori. Prima oară ca să aduc aici mașina din România, la început, și a doua oara ca să o duc înapoi, să o vând. Britanicii nu cumpără mașini cu volanul pe partea greșită. La dus am fost cu un prieten și am condus cu schimbul, am făcut 4 zile că ne-am oprit în câteva orașe să vizitam. La întoarcere am venit singur și am vrut să vin direct, fără oprire. În Ungaria am cedat, simțeam că nu mai văd clar. Masina aceea nu avea cruise control și ajunsese să mă doară călcâiul de la atâta proptit in podeaua mașinii, începusem să apăs pe accelerație cum apeși pe frână. Nu mai fac niciodată asa ceva. Dacă voi mai avea vreodată nevoie pun mașina pe platformă și vin cu avionul. Dacă ăsta e "concediu" pentru voi mă întreb ce joburi faine aveți.
    Amenințare directă
  • Sunt multi dintr-astia. De obicei sfârșesc într-un copac sau pe contrasens, prin Ungaria, când se întorc din "concediu" și îi ajunge oboseala. Pardon, plăcerea călătoriilor.
    Amenințare directă
  • Alfa vindea 2000 de mașini pe am în anii 80. Nu toate brandurile sunt mass market. Oricum, rata profitului a crescut constant, chiar dacă anul trecut vânzările au scăzut. Trebuie luat în considerare și faptul ca au o gamă de modele îmbătrânită, doar Junior fiind un model nou. Maserati e la fel. Au atins un vârf de vreo 30000 pe an, dar cu modele aduse în zona mainstream-premium, nu în zona lux. Concurenta pentru Serie 3, 5, X3 și X5. Iar acum gama e și mai îmbătrânită decât la Alfa, ceea ce explica vânzările slabe. Nu știu care sunt intențiile cu brandurile astea. Dacă vor sa concureze în zona în care sunt acum nu le văd bine, pentru ca e greu sa ofere o alternativa credibila la tripleta germana. Dar dacă se întorc la origini vor vinde în continuare puțin, prin natura piețelor respective, dar marja de profit va fi mai mare. Din fericire e problema Stellantis, nu a mea. Dar ar fi păcat sa dispară brandurile astea sau sa se rezume la a fi alternative italiene la tripleta germana. Mai and ca grupul are și DS care încearcă sa fie alternativa franțuzească, cu rezultate triste dpdv vânzări.
    Alfa Romeo și Maserati vor dezvolta împreună mașini noi pentru a reduce costurile
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău