Statistic vorbind sunt muuult mai multe accidente și victime rutiere decât "Air India". Astea din urma sunt mai mediatizate, cu cele rutiere ne-am obișnuit.
Aroganța e pe deplin justificată și demonstrezi asta regulat.
Am făcut drumul România - UK cu mașina de doua ori. Prima oară ca să aduc aici mașina din România, la început, și a doua oara ca să o duc înapoi, să o vând. Britanicii nu cumpără mașini cu volanul pe partea greșită.
La dus am fost cu un prieten și am condus cu schimbul, am făcut 4 zile că ne-am oprit în câteva orașe să vizitam.
La întoarcere am venit singur și am vrut să vin direct, fără oprire. În Ungaria am cedat, simțeam că nu mai văd clar. Masina aceea nu avea cruise control și ajunsese să mă doară călcâiul de la atâta proptit in podeaua mașinii, începusem să apăs pe accelerație cum apeși pe frână. Nu mai fac niciodată asa ceva. Dacă voi mai avea vreodată nevoie pun mașina pe platformă și vin cu avionul.
Dacă ăsta e "concediu" pentru voi mă întreb ce joburi faine aveți.
Sunt multi dintr-astia. De obicei sfârșesc într-un copac sau pe contrasens, prin Ungaria, când se întorc din "concediu" și îi ajunge oboseala. Pardon, plăcerea călătoriilor.
Alfa vindea 2000 de mașini pe am în anii 80. Nu toate brandurile sunt mass market. Oricum, rata profitului a crescut constant, chiar dacă anul trecut vânzările au scăzut. Trebuie luat în considerare și faptul ca au o gamă de modele îmbătrânită, doar Junior fiind un model nou.
Maserati e la fel. Au atins un vârf de vreo 30000 pe an, dar cu modele aduse în zona mainstream-premium, nu în zona lux. Concurenta pentru Serie 3, 5, X3 și X5. Iar acum gama e și mai îmbătrânită decât la Alfa, ceea ce explica vânzările slabe.
Nu știu care sunt intențiile cu brandurile astea. Dacă vor sa concureze în zona în care sunt acum nu le văd bine, pentru ca e greu sa ofere o alternativa credibila la tripleta germana.
Dar dacă se întorc la origini vor vinde în continuare puțin, prin natura piețelor respective, dar marja de profit va fi mai mare.
Din fericire e problema Stellantis, nu a mea. Dar ar fi păcat sa dispară brandurile astea sau sa se rezume la a fi alternative italiene la tripleta germana. Mai and ca grupul are și DS care încearcă sa fie alternativa franțuzească, cu rezultate triste dpdv vânzări.
Ultimele comentarii
1029 in total