London/black cab e electric acum. Au și o varianta cu range extender dar nu știu dacă e permisă în Londra.
Black cabs cu combustie internă sunt interzise din 2018.
Londra e mult mai mare ca suprafață decât Bucureștiul și sunt clienți tot timpul, inclusiv noaptea. Autonomia e de 600km. O dovadă în plus ca range anxiety e doar atât: anxiety.
Nu, nu e de obicei.
Sunt 3 tipuri de simbioza și parazitismul e doar una din ele.
Mutualismul e când ambele organisme beneficiază de pe urma simbiozei - exemplu clasic floare și polenizator. Sau omul și bateriile care ajuta la digestie.
Comensalism e când o un organism beneficiază iar celalalt e neafectat.
Au avut și Laguna care avea tehnologii pe care le găseai la mașini mult mai scumpe. De exemplu roți viratoare pe spate.
Chiar și Megane a fost o perioadă disponibil cu un 1.6 diesel cu două turbine de dimensiuni diferite, care oferea puterea unui 2.0 dar cu greutate mai mica și consum mai mic, și fără turbo lag caracteristic unui 2.0 turbo (turbina mica pornea la turații mici).
Ca și la Citroen, care au avut multe inovații de-a lungul timpului, problema e ca multi nu se uită mai departe de brand.
Citroen a vândut mai multe motoare 3.0 HDi pe Jaguar și Land Rover decât pe C5 și C6, și destule suspensii hidropneumatice montate pe Rolls Royce.
Nu te contrazic la partea cu schema.
Dar noul Y facelift nu e mai scump decât pre-facelift. E vorba de o ediție de lansare cu toate opțiunile bifate. Dacă selectai totul la pre-facelift ieșea mai scump. Versiunile normale vor apărea mai încolo, probabil la vreo 10k mai puțin.
Personal nu sunt deloc fan Tesla. Nu m-aș putea obișnui cu "ergonomia" lor, deci nu prea ma interesează. Modelele asta mai ieftine sunt șanse sa aibă și alte "inovații" la ergonomie ca sa mai reducă din costuri. De exemplu fără nicio manetă, semnalizatoare pe ecran etc.
Mai nou în UK e un curent de boicotare a Tesla. Nu doar ca Musk a luat-o razna cu far-right și conspirații trilulilu, dar britanicilor nu le place să se amestece cineva în treburile lor (vezi Brexit). Vad din ce în ce mai multe comentarii în linia "cum își permite Musk sa se amestece în politica UK". In special faptul că susține un partid politic de extrema dreaptă îi antagonizează pe potențialii clienți care nu prea au treabă cu ăia. Suporterii Reform, în majoritatea lor, sunt tipul "gammon", low skilled low income, frustrați că vin străinii să le ia locurile de muncă pe care ei oricum nu le pot accesa.
Ultimele comentarii
784 in total