• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 784 in total
  • Csfncsf
    Aston Martin va renunța definitiv la motorul V12 în 2030
  • London/black cab e electric acum. Au și o varianta cu range extender dar nu știu dacă e permisă în Londra. Black cabs cu combustie internă sunt interzise din 2018. Londra e mult mai mare ca suprafață decât Bucureștiul și sunt clienți tot timpul, inclusiv noaptea. Autonomia e de 600km. O dovadă în plus ca range anxiety e doar atât: anxiety.
    Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
  • Nu, nu e de obicei. Sunt 3 tipuri de simbioza și parazitismul e doar una din ele. Mutualismul e când ambele organisme beneficiază de pe urma simbiozei - exemplu clasic floare și polenizator. Sau omul și bateriile care ajuta la digestie. Comensalism e când o un organism beneficiază iar celalalt e neafectat.
    Simbioză
  • Au avut și Laguna care avea tehnologii pe care le găseai la mașini mult mai scumpe. De exemplu roți viratoare pe spate. Chiar și Megane a fost o perioadă disponibil cu un 1.6 diesel cu două turbine de dimensiuni diferite, care oferea puterea unui 2.0 dar cu greutate mai mica și consum mai mic, și fără turbo lag caracteristic unui 2.0 turbo (turbina mica pornea la turații mici). Ca și la Citroen, care au avut multe inovații de-a lungul timpului, problema e ca multi nu se uită mai departe de brand. Citroen a vândut mai multe motoare 3.0 HDi pe Jaguar și Land Rover decât pe C5 și C6, și destule suspensii hidropneumatice montate pe Rolls Royce.
    Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
  • Nu te contrazic la partea cu schema. Dar noul Y facelift nu e mai scump decât pre-facelift. E vorba de o ediție de lansare cu toate opțiunile bifate. Dacă selectai totul la pre-facelift ieșea mai scump. Versiunile normale vor apărea mai încolo, probabil la vreo 10k mai puțin. Personal nu sunt deloc fan Tesla. Nu m-aș putea obișnui cu "ergonomia" lor, deci nu prea ma interesează. Modelele asta mai ieftine sunt șanse sa aibă și alte "inovații" la ergonomie ca sa mai reducă din costuri. De exemplu fără nicio manetă, semnalizatoare pe ecran etc. Mai nou în UK e un curent de boicotare a Tesla. Nu doar ca Musk a luat-o razna cu far-right și conspirații trilulilu, dar britanicilor nu le place să se amestece cineva în treburile lor (vezi Brexit). Vad din ce în ce mai multe comentarii în linia "cum își permite Musk sa se amestece în politica UK". In special faptul că susține un partid politic de extrema dreaptă îi antagonizează pe potențialii clienți care nu prea au treabă cu ăia. Suporterii Reform, în majoritatea lor, sunt tipul "gammon", low skilled low income, frustrați că vin străinii să le ia locurile de muncă pe care ei oricum nu le pot accesa.
    Tesla va lansa modele accesibile noi în prima jumătate a lui 2025
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău