Nu te contrazic la partea cu schema.
Dar noul Y facelift nu e mai scump decât pre-facelift. E vorba de o ediție de lansare cu toate opțiunile bifate. Dacă selectai totul la pre-facelift ieșea mai scump. Versiunile normale vor apărea mai încolo, probabil la vreo 10k mai puțin.
Personal nu sunt deloc fan Tesla. Nu m-aș putea obișnui cu "ergonomia" lor, deci nu prea ma interesează. Modelele asta mai ieftine sunt șanse sa aibă și alte "inovații" la ergonomie ca sa mai reducă din costuri. De exemplu fără nicio manetă, semnalizatoare pe ecran etc.
Mai nou în UK e un curent de boicotare a Tesla. Nu doar ca Musk a luat-o razna cu far-right și conspirații trilulilu, dar britanicilor nu le place să se amestece cineva în treburile lor (vezi Brexit). Vad din ce în ce mai multe comentarii în linia "cum își permite Musk sa se amestece în politica UK". In special faptul că susține un partid politic de extrema dreaptă îi antagonizează pe potențialii clienți care nu prea au treabă cu ăia. Suporterii Reform, în majoritatea lor, sunt tipul "gammon", low skilled low income, frustrați că vin străinii să le ia locurile de muncă pe care ei oricum nu le pot accesa.
Domnului care se semnează cu "." - vezi ca și gherțoiul PWC tot un punct insignifiant a devenit. O să creadă lumea ca ai personalitate multiplă: când decent, când cocalar infect.
Dacă avem snobi anti-Dacia de ce nu am avea și anti-Renault?
Ca și primii, și ei se deplasează tot cu "premium" 90.000km reali-reali, nu bate nu trancane, sa trăiască bunicuța aia din Germania. Diesel, ca e scump carburantul.
Din ce am citit pe alte site-uri vor fi pe actuala platforma dar cu ceva îmbunătățiri de reducere a costurilor care erau plănuit pentru platforma noua, vestitul Model 2 de $25.000.
La care probabil se vor adăuga alte reduceri de costuri: poate fără autopilot, materiale mai slabe, ecran mai mic, baterie mai mică.
Măcar sa fie un hatchback mai util decât un sedan.
Ultimele comentarii
785 in total