M-am documentat: 10.6mil EU, 12.96mil EU+UK+EFTA.
Diferența vine, în mare parte, de la UK, unde Sandero nu se vinde. Nici în Norvegia.
Eu nu cred că tu ești capabil să înțelegi nicio analiză, așa că te las să te dumirești singur.
Anul trecut s-au vândut 10 milioane, nu 12, și asta înseamă TOATE modelele la un loc. Cea mai vândută masina a fost tot Sandero, 268k unități. Pe locul 2 Clio cu 216k.
@nobody
dacă nu ești capabil să faci diferența dintre vânzările unui model și vânzările totale e mai bine să nu vorbești de IQ.
@@ds
@ds are dreptate și s-a referit la scăderea vanzarilor Sandero vs creșterea la Clio. 9.4% din 168k sunt fix câteva mii, care s-ar putea justifica parțial prin întârzierea programului Rabla și parțial prin faptul că e un model învechit, spre deosebire de Clio.
Înainte să acuzi pe alții că nu trec de titlu, și tu grija să înțelegi textul pe care îl combați agresiv. Vorba ta, "pumnul este arma prostului".
Cifrele sunt bune, întrebarea e când apare pe piață. Stellantis e deja în urma competiției la densitatea bateriilor și viteza de încărcare. Și aici nu includ Neue Klasse care e un alt pas substanțial înainte.
Am mers pe Silverstone. Superb. Recomand.
https://experienceshop.porsche.com/booking/dashboard
Problema e că Porsche trăiește din vânzările de Macan și Cayenne, în ordinea asta. Eu nu te contrazic ca sunetul și senzațiile unui 911/718 nu pot fi reproduse de un EV, dar crede-mă, nici de un dulap pe roți, oricât de "sportiv" ar fi el. Faptul că aceste două SUV-uri, singurele din ofertă, produc majoritatea vânzărilor, contrazice tema că clienții Porsche caută sunet și senzații de 911. Dacă acum ai un Cayenne îți garantez că o să îți placă și mai mult un Cayenne electric (care vine în curând). Același lux dar mai mult spațiu și confort.
Pierderea de 5 miliarde nu e presupusă, ci anunțată ziar de VW: Volkswagen Group said it will take a €5.1 billion ($6 billion) hit due to a far-reaching product overhaul at its Porsche sports-car division.
Vânzările și venitul Polestar sunt în creștere (+50% H1 2025 față de H1 2024), dar da, încă operează în pierdere. Numai că Porsche a pierdut dintr-un foc cât ar pierde Polestar in 3 ani, dacă s-ar păstra pierderile actuale.
Vestea e bună pentru ei întrucât Polestar operează în zona EV premium. O amânare a unui produs concurent e o veste bună pentru ei, chiar dacă polestar nu are un model similar. Cel mai mare e 3, concurent pentru viitorul Cayenne electric.
Ultimele comentarii
922 in total