• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 922 in total
  • M-am documentat: 10.6mil EU, 12.96mil EU+UK+EFTA. Diferența vine, în mare parte, de la UK, unde Sandero nu se vinde. Nici în Norvegia. Eu nu cred că tu ești capabil să înțelegi nicio analiză, așa că te las să te dumirești singur.
    Dacia Sandero, în topul preferințelor europenilor după ultimele 8 luni
  • Anul trecut s-au vândut 10 milioane, nu 12, și asta înseamă TOATE modelele la un loc. Cea mai vândută masina a fost tot Sandero, 268k unități. Pe locul 2 Clio cu 216k. @nobody dacă nu ești capabil să faci diferența dintre vânzările unui model și vânzările totale e mai bine să nu vorbești de IQ. @@ds @ds are dreptate și s-a referit la scăderea vanzarilor Sandero vs creșterea la Clio. 9.4% din 168k sunt fix câteva mii, care s-ar putea justifica parțial prin întârzierea programului Rabla și parțial prin faptul că e un model învechit, spre deosebire de Clio. Înainte să acuzi pe alții că nu trec de titlu, și tu grija să înțelegi textul pe care îl combați agresiv. Vorba ta, "pumnul este arma prostului".
    Dacia Sandero, în topul preferințelor europenilor după ultimele 8 luni
  • Cifrele sunt bune, întrebarea e când apare pe piață. Stellantis e deja în urma competiției la densitatea bateriilor și viteza de încărcare. Și aici nu includ Neue Klasse care e un alt pas substanțial înainte.
    Stellantis prezintă un nou tip de baterie: autonomie mai mare cu 10%
  • Nu e o veste deloc bună. Dispare încă un hatchback util și apare încă un suvuleț inutil.
    Succesorul lui Mercedes-Benz Clasa A va fi un SUV compact
  • Am mers pe Silverstone. Superb. Recomand. https://experienceshop.porsche.com/booking/dashboard Problema e că Porsche trăiește din vânzările de Macan și Cayenne, în ordinea asta. Eu nu te contrazic ca sunetul și senzațiile unui 911/718 nu pot fi reproduse de un EV, dar crede-mă, nici de un dulap pe roți, oricât de "sportiv" ar fi el. Faptul că aceste două SUV-uri, singurele din ofertă, produc majoritatea vânzărilor, contrazice tema că clienții Porsche caută sunet și senzații de 911. Dacă acum ai un Cayenne îți garantez că o să îți placă și mai mult un Cayenne electric (care vine în curând). Același lux dar mai mult spațiu și confort. Pierderea de 5 miliarde nu e presupusă, ci anunțată ziar de VW: Volkswagen Group said it will take a €5.1 billion ($6 billion) hit due to a far-reaching product overhaul at its Porsche sports-car division. Vânzările și venitul Polestar sunt în creștere (+50% H1 2025 față de H1 2024), dar da, încă operează în pierdere. Numai că Porsche a pierdut dintr-un foc cât ar pierde Polestar in 3 ani, dacă s-ar păstra pierderile actuale. Vestea e bună pentru ei întrucât Polestar operează în zona EV premium. O amânare a unui produs concurent e o veste bună pentru ei, chiar dacă polestar nu are un model similar. Cel mai mare e 3, concurent pentru viitorul Cayenne electric.
    Viitorul SUV Porsche cu 3 rânduri de scaune va fi lansat cu motor termic
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău