Viitoarele modele Maserati vor folosi STLA.LARGE care are tracțiune spate sau integrala sau ce vor ei, ca e flexibila.
In plus, orice model electric în zona asta va avea tracțiune integrala, deci discuția e fără rost.
STLA.LARGE e pentru segmentele D și E și va fi folosita de Maserati și Alfa.
Dacă Bentley folosește platforma de pe Audi nu vad de ce ar fi o problema ca un viitor DS de lux sa folosească platforma de pe Maserati.
Oricum, în zona asta contează mai puțin platforma și mai mult materialele, detaliile și relațiile cu clientul, after sales service. Ca sa nu mai zic de brandul in sine. As putea sa pariez ca nimeni nu cumpără un RR pentru platformă.
In orice caz, știrea asta e PR. Ca DS sa rivalizeze Bentley sau RR e un pipe dream, cum zic englezii.
Da, m-am prins de la început ca de pe google și luat doar ca în primul mesaj și folosit kW în loc de kWh inclusiv în calcule.
W măsoară puterea pe unitatea de timp și h câte unități de timp ai. Când le înmulțești îți dă energia transferată: câtă putere se transferă într-un anumit timp.
Exemplul unui bec: W măsoară câtă putere i se transferă în unitatea de timp, Wh măsoară câtă energie consumă.
Un bec de 100W care sta aprins 2h consuma 200Wh, sau 0.2 kWh.
@Ghiorghi
Nu știu in 20 de ani dar momentan pot folosi STLA.LARGE care e noua și suportă atât propulsie cât și 4X4.
Aspiratoarele de obicei nu merg cu baterii, decât dacă te referi la cele de aspirat în mașină. Mai schimbă placa, asta s-a zgâriat.
Ultimele comentarii
798 in total