• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • @Alunelu, adevarat, dieselul se vinde la ei la fel de mult ca electricul. https://europe.autonews.com/sales-market/germanys-bev-market-share-almost-catches-diesel-2022 Cat despre infrastructura si datul pe autostrada, nu mai mintii! Au una dintre cea mai buna infrastructura de EV din Europa.
    OFICIAL: Vânzările de mașini noi cu motoare termice, interzise din 2035 în Europa
  • @Michi, nu exista in Romania si in tarile bananiere. Dar planeta nu se rezuma doar la tarile acestea.
    OFICIAL: Vânzările de mașini noi cu motoare termice, interzise din 2035 în Europa
  • @Touareg, e fain VW-ul dar X5-ul e cu 10 clase peste acest Touareg.
    Primele imagini cu noul Volkswagen Touareg facelift. Versiune hibridă și tehnologie nouă
  • Nu stiu daca e buna sau nu aceasta decizie de a interzice vanzarea masinilor cu combustie din 2035. Insa, daca as vedea un lucru bun in aceasta decizie ar fi ca aceasta ii face pe producatorii europeni sa dezvolte tehnologie electrificata si in acest sens sa nu ramana in urma competitiei foarte acerba ce vine din China si SUA. Sunt curios cum va evolua toata treaba, dar daca e sa tinem cont de perioada, in acesti 12 ani este loc de vreo 2 aproape 3 generatii noi de masini electrice, ex. VW ID 3 gen 3-4, Tesla Model 3 gen 3-4, etc. Trebuie sa retinem ca in anul de gratie 2023 cam toate masinile electrice sunt la prima generatie, mai putin Tesla model S sau Nissan Leaf, si poate or mai fi cateva, insa tot ce exista acum pe piata este la prima generatie. Cu ceva efort din partea producatorilor, aceste masini ar trebui sa fie simtitor mai bune in toate aspectele peste 2 chiar 3 generatii. Deci eu nu cred ca masina in sine va fi o problema, atat la pret de achizitie cat si la performante. Problema reala cred ca va fi asupra infrastructurii, in sensul ca vor fi nevoie de circa cateva sute de ori mai multe optiuni de incarcare fata de cate sunt in prezent. Plus infrastructura energetica pentru a putea sustine asta. Sa vedem ce se va intampla.
    OFICIAL: Vânzările de mașini noi cu motoare termice, interzise din 2035 în Europa
  • @Seriff retorica asta ca salveaza planeta doar masinile electrice mi se pare si mie imbecila. Insa, este lesne de inteles ca trebuie sa se faca o schimbare, iar aceasta schimbare pare ca este electrificarea. Iar ca electrificarea sa ajunga si in alte domenii de transport trebuie sa treaca mai intai de segmentul cel mai light, adica de masinile personale. O sa repet iar ce zic de fiecare data, masinile electrice trebuie sa se dezvolte ca o competitie reala pentru cele conventionale (cu plusuri si minusuri) si nu ar trebui subventionate in niciun fel.
    Un Bentley clasic din anii ’60 a fost transformat într-o mașină electrică
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău