@@profesioniste boss, serios acum, traim in era internetului, poti sa cauti pe internet cum sta treaba cu incarcatul, timpi, cost, etc. Te opresti la fiecare 200 km daca mergi cu o Dacia Spring poate :)). Ia un exemplu foarte comun si vandut, Tesla Model 3 LR, aceasta masina face la regim de autostrada undeva la 400-450 km, daca opresti la 10% la statie si incarci pana la 80% poti sa mergi teoretic cu 70% undeva intre 280-315 km si apoi opresti iar. Ca sa incarci de la 10% la 80% dureaza intre 27-30 min. In Germania anul trecut erau 143 de statii de incarcare Tesla Supercharger, fiecare statie cu mai multe incarcatoare, de obicei minim 6-8, ca idee in Romania anul trecut erau 6. Nu mai vorbesc si de Ionity. Nu mai vorbesc si de faptul ca sunt masini precum Hyundai Ioniq 5-6, Porsche Taycan, Audi e-tron GT care fac incarcarea 10%-80% in 16-17 min la statiile mentionate mai devreme. Nu mai induce oamenii in eroare, documenteaza-te, este gratis, mai ales daca ai internet. :)
@Alunelu, era si normal, o sa isi revina vanzarile in crestere, nu-ti face tu griji. Si ca sa ramai in pana cu o electrica mai ales in Germania trebuie sa fii cel putin imbecil.
@Alunelu, adevarat, dieselul se vinde la ei la fel de mult ca electricul.
https://europe.autonews.com/sales-market/germanys-bev-market-share-almost-catches-diesel-2022
Cat despre infrastructura si datul pe autostrada, nu mai mintii! Au una dintre cea mai buna infrastructura de EV din Europa.
Ultimele comentarii
222 in total