• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Este un model original si placut privirii, insa parca vine cu o nota usor fortata, pentru acest design. Voi spune de ce spre sfarsitul comentariului, acum prefer sa spun ca nu designul este pe primul loc, cand ma gandesc la un astfel de model. Am citit articolul cu atentie si anumite lucruri mi-au spus ceva despre Astra GTC. Aspecte in legatura cu valoarea cuplului motor, care s-ar fi dorit ceva mai buna. Faptul ca Astra GTC este ''batut usor'' de Golf, chiar daca acesta are cu 20 CP mai putin. Despre interiorul ce nu se prezinta sportiv, fiind preluat de la fratele Astra in 5 usi. De asemenea, masina vine cu un pret de pornire cam mare, atat pentru versiunea de baza cat si cea testata. La pretul cerut, era de preferat o suspensie Multilink pe puntea spate, care este costisitoare, dar in acelasi timp atat de utila. Daca tot se cere un pret marisor, sa fie si aceasta solutie, care ajuta mult trenul de rulare. Tot in legatura cu pretul, cred ca-i poate determina pe aceia care prefera un hatchback sportiv, sa se uite in curtea concurentei, chiar si la modele care sunt din clase mai mici, dar care pot sa fie ceva mai distractiv de condus... Se spune in articol despre Astra OPC. Am vazut cum livreaza puterea la roata acel model, intr-un comparativ prezentat aici pe Automarket, in urma cu aproximativ 3 saptamani. In acel comparativ, Astra OPC cam ramane in urma lui Megane RS, care dispune de ceva mai putini cai putere. Insa Renault Sport este un nume care spune totul si am tot respectul pentru realizarile lor. Inca un aspect, mi se pare nepotrivit ca din cauza designului, soferul sa fie nevoit sa priveasca pe dupa montantul fata, in virajele stranse. Adica tocmai acolo unde un astfel de model ar trebui sa fie mai distractiv... Si in felul acesta ajung la design. Cum spuneam, modelul este placut, inedit. Insa cam atat. Formele sunt ok, dar parca se straduieste prea mult. Pe langa faptul ca designul sau afecteaza vizibilitatea, contine forme rotunjite si asemanatoare cu varianta in 5 usi, mai ales la partea din spate. Care este cam rotunjita si dupa parerea mea, nu prea agresiva. Chiar daca blocurile optice spate difera putin de cele ale fratelui in 5 usi, sunt cam variatiuni pe aceeasi tema. Nici la partea frontala nu pare ca masina sta mai bine, in sensul ca grila frontala este de mici dimensiuni iar spoilerul fata este desenat destul de cuminte. Bine cel putin ca au inglobat semnalizatorul in blocurile optice fata, la Astra in 5 usi este pozitionat cam jos, daca am retinut bine. In lateral, linia din partea inferioara a portierelor este preluata de la Insignia. Ok aici, Insignia a fost desemnata masina anului 2009 si imi place. Insa linia ce ajunge de la manerul portierei pana la blocurile optice spate, da un aspect musculos, interesant, dar in acelasi timp complica parca lucrurile. Sau sa spun altfel, cred ca masina arata mai bine daca este aleasa culoarea rosie pentru caroserie. Culoarea din test nu pare s-o avantajeze. Toate acestea ma fac sa ma gandesc la faptul daca nu cumva masina aceasta poate sa fie mai curand un delfin, decat un rechin ;) Este valabil si pentru Astra OPC, care se prezinta cu o parte frontala destul de cuminte. In acel test comparativ, tot Megane RS mi se pare ca arata mai bine, cu o linie laterala mai simpla, mai potrivita pentru un hatchback sportiv. Cu blocuri optice spate pozitionate parca un pic mai sus. La Megane RS, partea aceea neagra din grila frontala, adauga un plus de aspect. Spuneam de Insignia ca imi place, acolo grila frontala are dimensiuni potrivite. Asa parca imi doream si pentru Astra GTC, un aspect ceva mai incisiv, mai echilibrat in partea frontala. Mai in ton cu pretentiile sportive. Un hot hatch, de fapt, nu inseamna numai aspect, nu acesta este primordial. Inseamna in primul rand cum se simte cel de la volan, iar pentru asta, nu aspectul ar trebui sa fie principalul ''vinovat''. Uneori, linii si muchii laterale mai simple, pot sa fie mai de efect. Desigur, fiecare alege ceea ce prefera. Acum cativa ani, cineva de la o publicatie auto era de parere ca masina cea mai buna in aceasta clasa ar fi aceea cu aspect de Astra H, motorizare de Golf si trenul de rulare de la Ford Focus. Poate si in prezent, masina cea mai buna ar insemna de fapt sa contina ce are mai bun fiecare model hot hatch in parte, dar acest lucru nu este posibil. Nu am auzit inca sa existe automobilul perfect... De fapt, masina cea mai buna este aceea care reuseste sa ne incante pe fiecare in parte. Parca imi este dor de cum se prezenta Opel Kadett, desemnat masina anului 1985. Admiram Kadett GSI, atunci cand vedeam un exemplar in trafic. Nu spun ca masinile sa arate ca atunci, dar imi doresc sa se obtina efectul din acele vremuri, cu posibilitatile actuale in materie de design. Adica simplu si de efect :) A mai fost si Opel Omega Magnum, unii se intrebau la acea vreme cine are nevoie de un astfel de model... Cei pasionati, desigur. Ieri am vazut o stire de la Galati, unde un Opel Omega (masina anului 1987) reusea sa faca anumite acrobatii, printre care si mersul pe doua roti. In mana cuiva care se pricepe, este posibil. Ca sa revin la Astra GTC, cred ca poate sa fie un automobil pentru o familie tanara (avand in vedere ca se prezinta cu un portbagaj spatios) capabil si de ceva sportivitate, dupa cum indica datele, insa pretul si celelalte aspecte enumerate, pot sa influenteze intr-o anumita masura cifrele de vanzari la noi in tara. In viitor, cred ca vom asista la downsizing din partea constructorilor, asa cum de fapt au anuntat multi dintre acestia. Vom vedea eficienta si fiabilitatea acestor motoare turbo de cilindree mai mica decat ce se folosea pana acum, este o chestiune care tine de timp. Sa mai fie si un pic de off topic :)... In ceea ce priveste ''Fiabilitatea europeana sucks, fara suparare! Exceptand SAAB'' (parca aceasta era exprimarea de la data respectiva), tot fara suparare pot spune ca exista o multime de proprietari de masini care pot contrazice aceasta afirmatie, in functie de ce masina conduce fiecare. Imi place SAAB si am descoperit lucruri interesante despre aceasta marca, in multe reviste pe care le detin. De fapt, imi plac masinile bune si sunt foarte deschis sa recunosc la fiecare constructor realizarile frumoase. Insa nu exista masina ''suprema'' (este o gluma, exagerez voit nuanta), care sa nu se strice niciodata. Am fost la intalnirea club SAAB din iunie si acolo am vazut un model de culoare alba, cu rugina la portiera soferului. De asemenea, inainte de intalnire, cineva spunea pe forum ca s-ar putea sa nu-i porneasca SAAB-ul, iar ceilalti s-au oferit sa-l ajute, impingand masina. Sau cautand printre anunturi auto, am gasit un SAAB ce necesita sa fie schimbat un capat de bara si completare cu freon pentru instalatia de aer conditionat (in toiul verii, asa vroia sa vanda masina...), care putea insa sa nu insemne numai completare, ca doar asta se face usor, existand multe service-uri autorizate, deci nu vad ce astepta proprietarul respectiv... Ok, una este sa se crape carcasa de la bobina de inductie sau sa fie necesar sa fie schimbat un senzor la cutia de viteze, la preturi modice (am dat exemplu nelegat de SAAB), si alta sunt defectiuni grave. Insa nu este o regula, ca toata fiabilitatea europeana ''sucks''. Masina mai este si cum are grija de ea proprietarul. Asa si o masina cumparata de noua poate sa ajunga rapid pe dreapta, daca nu este exploatata corespunzator. Ca doar nu este tanc, pana si ala se mai defecteaza... Insa de aici la a generaliza si a spune ca exista o singura exceptie de la regula, este cale lunga... Cel putin asa stiu eu ca stau lucrurile. Tot se discuta despre Golf 7. Frumusetea este in ochii privitorului, cred ca stiti asta. Unii prefera formele mai simple la o masina, mai cu muchii sau patratoase, altii formele ceva mai rotunjite. Sau o combinatie intre acestea... Mie-mi place Golf 6 si consider ca este un real progres, cu toata simplitatea modelului... Nu sunt fan VW si nici Opel. Voi spune despre Golf 7 mai multe la articolul respectiv. Insa anumite modele imi plac, chiar daca altora li se par banale. Eu cred ca Golf 6 vine totusi cu lucruri noi stilistice fata de Golf 5, ca sa nu mai spun ca masina este foarte inchegata si merge foarte bine. Golf 7 cred ca o sa vina si el cu lucruri noi, dupa cum descrie o publicatie de specialitate. Cum spuneam, mai multe la articolul respectiv. Cu scuze pentru off topic, insa uneori parca este cerut, parca devine necesar. Daca in felul acesta comentariile vor fi ca intre oameni pasionati de fenomenul auto, daca foloseste cuiva ceea ce am scris si nu vor mai exista atatea discutii in contradictoriu legate de ceea ce prefera fiecare, atunci o sa fie bine... sper :)
    Original
  • *impresionat viteza, scuze... nimeni nu este perfect :)
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Din aceste prime fotografii si daca noul model cam asa va arata, cred ca se prezinta ceva mai agresiv decat generatia actuala. Farurile si stopurile cu forme ascutite, muchiile care cred ca arata bine pe un model hatchback, imprima masinii un aspect ceva mai dinamic. Din acest punct de vedere, al aspectului exterior, cred ca este un progres. In lateral apare un al treilea geam, care contribuie la linia generala ceva mai agresiva, mai sportiva. Fara complicatii inutile la design. Precizez ca nu sunt fan Toyota. Actualul model nu m-a inpresionat, inca de la lansare. O masina te poate face sa te simti bine inca de cand ai luat loc in scaunul soferului, lucru pe care nu l-am simtit in actuala generatie. Nici aspectul exterior nu m-a convins, altfel prefer sa arate un hatchback. Prefer ca un hatchback sa arate ceva mai dinamic, asa cum pare ca se prezinta noul model. Chiar daca unora li se pare banal... Cat despre interior, pozele nu sunt foarte clare. In articol scrie despre materiale de calitate, sper sa fie asa. Dupa lansarea modelului, cred ca putem sa ne formam o parere. Nu spun ca interiorul este spectaculos, doar consider ca putem sa avem fiecare ceva rezerve, pana vedem si urcam in noul model. Desigur, noul model ''se inspira destul de izbitor'' de la noul C4... Deoarece modelele comparate au 4 roti fiecare :)
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Mai curand polua(n)te sunt ideile unuia, care nu-si permite ce vrea si se lamenteaza asupra acestui aspect de multa vreme, in schimb scrie despre fanii altor marci :)) Si Ford a preluat motorul in cinci cilindri T5 de la Volvo, asa ca nu vad o problema ca si modele Volvo sa preia ''o buna parte din sasiul lui Ford Focus ST''. Daca asa vor rezulta masini cat mai performante, avand in vedere ca sasiul lui Focus este foarte bun, daca nu chiar cel mai bun din clasa, posibila colaborare se arata promitatoare.
    Volvo V40 va primi o versiune sportivă de la Polestar
  • Tind sa cred ca Megane RS 265 Cup este mai bun si pe circuit decat competitorii sai directi, nu numai in linie dreapta. Masina aceasta a confirmat si confirma in atatea teste, incat pot spune: Respect pentru divizia Renault Sport si ceea ce a realizat cu Megane RS 265 Cup!
    Liniuţă hot hatch: Opel Astra OPC vs. Renault Megane RS 265 Cup
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău