• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Noul model vine cu linii si muchii bine conturate. O caroserie dinamica si sportiva. Si cu un interior interesant, o plansa de bord bine desenata si materiale ce par sa promita un plus de calitate, fata de modelul actual. Dupa cum il prezinta aceste poze, pare un model echilibrat, cu un design placut. Sa asteptam si datele despre performante, tinuta de drum, pentru o parere mai clara.
    Seat Leon - primele imagini cu a treia generație a compactei spaniole
  • Volvo a cautat mereu sa vina cu inovatii in domeniul sigurantei. A cautat sa fie cu un pas inainte, ceea ce este de salutat. Este firesc ca acum , cand exista atatia senzori si sisteme radar care sa-l avertizeze pe cel de la volan, ca marca Volvo sa caute sa inoveze sisteme care sa previna situatii de circulatie cel putin neplacute. Mi-am adus aminte, citind acest interesant articol, despre anumite reclame. Si le-am revazut cu aceasta ocazie. Despre Volvo 760, propulsat cu 50 km/h si lovit cu partea frontala de beton, prin cadere de la inaltimea de 14 metri. Habitaclul ramanea intact, in ciuda fortelor de impact foarte mari. Sau despre ceea ce citeam admirativ pe modele Volvo mai vechi: SIPS - Side Impact Protection Sistem. Marca Volvo se gandeste la faptul ca nu toti sunt super-soferi, ia in calcul ca fiecare poate sa aiba secunda sa de neatentie. Cam o secunda dureaza sa se schimbe intr-o treapta inferioara de viteza, cam o secunda dureaza ca sa se ia piciorul de pe acceleratie si sa se plaseze pe frana. Iar in acest timp, automobilul parcurge ceva distanta... Cam acestia sunt timpii de reactie, in lumea soferilor obisnuiti. Nu vorbim aici de cei care stiu sa franeze cu calcaiul sau alte lucruri care tin de o pregatire speciala de a conduce masina. Sa fim rezonabili, cei mai multi soferi pot sa aiba reactii intarziate si sa piarda timp pana intervin si actioneaza pentru evitarea unui accident. De aceea, cel putin doua din posibilele viitoare sisteme de la Volvo, mi se par utile. Cred ca aceste sisteme pot sa avertizeze ceva mai devreme soferul, asupra situatiilor periculoase din trafic. Ma refer la sistemul care ajuta la franarea de urgenta in intersectii si poate sa evite un impact lateral, cat si la sistemul de detectie a animalelor, util in diverse situatii. Ma gandesc la anumite situatii pe care le-am intalnit, cand dupa un viraj abordat pe timp de noapte, am vazut o vulpe ce a fost surprinsa de lumina farurilor si a avut ''inspiratia'' sa ramana pe marginea soselei. Sau ma gandesc la atatia oameni, surprinsi si practic spulberati in urma unui impact lateral care nu le-a mai dat nicio sansa... Este foarte util sa existe sisteme care sa avertizeze si sa actioneze impotriva pericolelor, fie si mai devreme cu o secunda decat poate reactiona omul de la volan... De vreme ce sunt disponibile aceste tehnologii, mai bine sa fie folosite. Nu spun sa ne bazam exclusiv pe ele si in acelasi timp nu cred ca marca Volvo vrea sa se discrediteze, prin prezentarea unor sisteme care nu sunt eficiente in prevenirea si reducerea efectelor unui accident. In legatura cu acest aspect, a existat acel test de acum doi ani, in care la un automobil Volvo se spune ca nu a functionat sistemul City Safety. Am revazut filmuletul si anumite date. Sistemul City Safety functioneaza intre 3,6 km/h si 30 km/h. Iar pe masina de test era trecuta valoarea de 35 km/h, dupa cum se poate constata din filmulet. Sistemul City Safety devine inactiv daca soferul decide sa accelereze sau sa actioneze volanul, pentru ca sa previna un accident. Deci ofera soferului posibilitatea de reactie. De asemenea, dupa cate am citit, sistemul actioneaza in asa fel, incat la viteze mari sa reduca daunele, in caz de accident. Sisteme de acest gen au si Honda, denumite ACC - Adaptive Cruise Control si respectiv LKAS, precum si Mercedes, care propune camere cu infrarosii pentru unele modele, ce pot vedea pe timp de noapte, acolo unde ochii omului nu reusesc acest lucru. Asa ca sistemele avansate de siguranta mi se par un pas firesc, facut mai ales de Volvo, care a avut mereu o activitate intensa in aceasta directie. Numai ca acum se folosesc mijloace mai avansate, care cauta sa previna mai mult. Nu am auzit pana acum sa fie probleme generate de sistemele deja folosite. Normal ca nimic nu este perfect insa, sa nu uitam ca, in ecuatia unui accident, omul de la volan reprezinta factorul principal care greseste. Mare parte din sistemele propuse de Volvo vin sa evite in timp ceva mai util o posibila greseala din partea soferilor, nu sa incurce, fara sa altereze placerea de a conduce un automobil. Personal, asa prefer sa vad lucrurile, respectiv partea pozitiva a acestora.
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
  • In primul rand, imi place cum este scris articolul si felicitari pe aceasta cale! Este scris intr-un mod onest, asa cum cred ca este si Dokker, pe marginea a ceea ce am citit si aflat pana acum. Cum bine spunea un comentator la alte articole despre Dacia, aceasta marca nu este pentru fitosi. Preturile sunt decente, automobilele produse destul de fiabile, intretinerea lor facila si accesibila si ceea ce este important, nu incearca sa para mai mult decat ceea ce sunt. Asa ca onestitatea modelelor este de apreciat. Cand s-a lansat Lodgy, spuneam intr-un comentariu ca ar fi buna si o utilitara, care sa ofere mai mult spatiu decat Logan MCV. Ma bucur ca s-a intamplat acest lucru si a rezultat un produs ok, care sa ajute micile firme (si nu numai) sa transporte in mod convenabil ceea ce este nevoie, din punctul A in punctul B. Ca sa revin la modul in care este scris acest test drive, cred ca informatiile oferite sunt foarte bune. Si cred ca vin din partea cuiva care are mai multa experienta in a testa o masina, decat multi dintre cei care mai comenteaza pe aici... Am aflat ca Dokker vine sa sustina ideea de mobilitate prin multe argumente. Probabil unii nu au citit cu atentie articolul, altfel aflau despre cat de util este Dokker. Aflau si despre timoneria care impresioneaza, despre antifonarea rezonabila pentru un vehicul comercial, despre elasticitatea ridicata a propulsorului, consumul mediu bun, interiorul spatios si ''Sincer'', asa cum se spune in articol. Imi place mult cum suna ''Sincer'', aviz celor care se grabesc sa critice Dokker si marca Dacia. De asemenea, scrie in articol despre materiale decente, imbunatatite, comenzi ergonomice si ''tinuta de drum previzibila, care sa-ti arate din prima care iti este locul pe sosea.'' Din nou, discernamant in a descrie si aprecia modelul. Nu consider off-topic daca spun ca @Mirela_ a depasit masura prin ceea ce a afirmat despre Dacia Dokker. S-a pus singura intr-o situatie dificila, prin ceea ce a scris. Oamenii au sanctionat acest aspect, in primul rand. Nu incurajez nici raspunsurile ironice pe care le-au dat unii, nici apararea fara fond a altora, nici modul in care unii utilizatori au inceput sa se atace reciproc. Sper insa ca acest site sa devina ceva mai civilizat, daca se poate. Pentru ca aici este vorba despre masini, nu fite, orgolii sau discutii care efectiv nu-si au rostul. Ajung in acest fel si la Dokker, o masina ok, prin ceea ce ofera. Imi aduc aminte ca in 2006, am vazut din masina in care rulam, pe o autostrada din Germania, un Logan. Cred ca rula cu aproximativ 140 km/h. Sa nu se inteleaga ca incurajez viteza, insa pe acea autostrada era posibil. M-am bucurat sa vad ca Dacia Logan rezista constant la acest regim de exploatare, fara probleme. Pentru 2006, mi se parea o realizare. Iar bucuria era legata si de faptul ca la realizarea modelului sunt implicati (dupa cate stiu) si proiectanti romani. Chiar daca rolul Renault este primordial. In Germania, precum si in alte tari, oamenii privesc altfel masinile, precum si modelele low cost. Si stiu sa aprecieze lucrurile, dovedind mai putine fite decat pe plaiurile mioritice. Asa si cu Dokker, este o masina onesta si nu doreste sa se prezinte altfel! Despre siguranta, desigur... Despre cei cu SUV sau care produc fel de fel de accidente... Pai masinile nu produc accidente, decat din probleme tehnice. Principalul factor in producerea accidentelor, il reprezinta cel din spatele volanului. Eroarea umana, ca sa ma exprim asa... Masinile nu au fost proiectate sa produca accidente. Siguranta de 3 stele EuroNCAP, pentru o masina low cost fara ESP (probabil 4 stele cu ESP, optiune posibila pentru cumparator), reprezinta un rezultat decent. Atat am de spus despre acest aspect, deocamdata. Taranii romani. Pai taranii autentici sunt onesti, sinceri, fara sa invidieze pe ceilalti, fara orgolii, cu o gandire robusta, care nu este alterata de fatarnicia de la oras. Mai sunt astfel de oameni. Numarul lor a fost ceva mai mare in trecut, insa timpul a lasat urme, ca in fiecare loc... Vorbesc insa de ceea ce are valoare, asa ca incercarile de a devaloriza denumirea de taran autentic, le consider fara legatura cu semnificatia reala a cuvantului. Nu este reclama pentru Dokker, nu intentionez sa fie perceput astfel acest comentariu... Este de bine insa ca oamenii mai apreciaza ceea ce are sanse sa fie simplu si bun, in conditii cel putin decente, pentru un scop precis. In acest sens, succes Dokker si celor care mai pot da dovada de reactii potrivite, pentru fiecare produs al industriei auto!
    Spaţiul de lucru
  • Noul Clio reuseste sa aduca un aer proaspat in clasa din care face parte. Are linii fluide, puternice si sportive, plus un aspect rafinat. Si interioarele par sa se prezinte cu materiale mai bune, realizate intr-un stil placut, la nivelul anului in care ne aflam. Ma astept ca platforma tehnica sa fie bine conceputa. Daca luam in calcul ca modelul anterior este o masina reusita, din tot ceea ce am vazut pana acum, promisiunile legate de noul Clio capata contur. Dupa cum se prezinta, masina aceasta va avea un cuvant important de spus in segmentul B. Pana acum, noul Clio este peste asteptarile multora, aratand ca promovarea sa are baze solide. Datele despre noile motorizari sunt de luat foarte in seama, avand in vedere tendintele pietei auto in acest moment. Cu astfel de realizari, pot spune fara sa fiu fan al marcii: Bravo Renault, tot inainte si spor la vanzari!
    Renault Clio 4: prima imagine oficială
  • *Mercedes-Benz Scuze, viteza :)
    Dodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolari
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău