• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • SaabCuantic, nu esti credibil atata vreme cat folosesti aici exprimari de genul ''iti jur'' sau ''Sa ma usuc daca imi dau seama care...''. Cred ca orice om cu discernamant poate sa-si dea seama cine anume este in clocot, inflamat sau ce alte expresii iti mai plac tie... Probabil obida este de fapt in ochii tai si asa probabil percepi multe aspecte. Eu am cautat sa-ti arat intelegere si sa vad ceea ce este bun in tine, nu am ''sarit'' imediat sa-ti atrag atentia de fiecare data cand ai depasit masura. Nimeni nu este perfect. Insa atata vreme cat le spui unora in comentarii: ''SAAB a murit de inanitie, macar tu fa-o prin asfixie...'', cred ca avem perceptii diferite asupra modului de a-i trata pe ceilalti. Aici se vede de altfel cine anume depaseste masura, daca altcineva spune ceva de rau despre marca lui preferata... Nu ai inteles nimic, exemplul scurt de fiabilitate pe care l-am dat, reprezinta date concrete, atata tot. Cum spuneam, nu fac un capat de tara pentru ca ai emis acele afirmatii despre marca Ford. Nu mai conteaza acum multe aspecte, pentru ca iti propun sa incheiem discutiile. Cine are timp sa citeasca, poate sa arunce o privire pe comentariile tale si sa vada cum te contrazici singur, inclusiv in privinta motivului pentru care nu ai venit duminica... Acum afirmi altceva decat in comentariul de duminica 24 iunie... Iar in legatura cu ''teava de cornete prelucrate'', o exprimare foarte ''eleganta'' de altfel de-a ta, cred ca era mai bine pentru tine daca te faceai actor. Citeste atent, nu am scris un actor excelent. Pentru ca aici se pare ca nu ai reusit sa pacalesti decat pe foarte putini, in ciuda dialogurilor tale atat de ''obiective'' si ''constructive''. Consider ca nu mai este cazul sa incerc sa te lamuresc. Iti urez multa sanatate si noroc!
    Dodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolari
  • Dodge Viper a scris istorie si se pare ca va mai continua, pentru o perioada de timp... Realizari deosebite, automobile in care cei care au reusit sa le dea viata, au adaugat ingredientul numit pasiune. Imi aduc aminte si de Chevrolet Corvette C6, foarte apreciat in anul 2008. Pacat ca despre aceste masini vorbim numai din auzite, cei care au avut ocazia sa le testeze si chiar sa le vada de aproape, fiind foarte putini. Insa in aceste vremuri, cand resursele sunt din ce in ce mai putine, mi-e greu sa cred ca aceste masini vor avea prea mult viitor. Fiecare vreme cu realitatile ei economice. Este necesar sa ne gandim si la ceilalti, au si ei nevoie de mobilitate si cred ca viitorul este al motoarelor de cilindree mica. Fie ele sport sau pentru comercializare pe scara larga. @dan_grc, consider ca ai dreptate. Si eu cred ca amicul SaabCuantic a exagerat in anumite privinte. Sunt multe masini europene fiabile, iar fiabilitatea europeana nu este chiar asa cum spune amicul Cuantic in engleza :) @SaabCuantic, parerea ta de rau pentru amicul Octav72 nu este ceva credibil :) Pentru ca eu ma simt foarte bine cu masina pe care o conduc. Si aici ar fi un prim aspect in care consider ca nu ai dreptate, pentru ca al meu Focus este foarte fiabil. Chiar daca circula o vorba, ca nu prea s-au mai construit masini bune dupa anul 2000... Fac o paranteza si imi cer scuze fata de ceilalti colegi si @Automarket pentru off-topic, insa am constatat ca este necesar. Presimt ca o sa fie destul de lung... Amice SaabCuantic (daca asa exprimare oferi, nu am nimic impotriva), multi cred ca ar vrea sa conduca un Ford Gran Torino, de exemplu. Insa acest lucru nu este posibil, evident. Cat despre fiabilitatea europeana, marca Ford a castigat numeroase titluri cu anumite modele ale sale, tocmai cand le-a ''europenizat''. Si in acest fel a produs si masini mai adaptate pentru drumurile existente in Europa. Te cam contrazici, fata de ce spuneai nu cu mult timp in urma. Cand m-ai invitat la intalnirea Club Saab de duminica 24 iunie, ai scris despre Ford asa: ''caruia eu nu i-am reprosat niciodata NIMIC ca marca in sine''. Iar in comentariul de mai sus apari cu niste afirmatii care ma fac sa zambesc. Ford, ca si Saab, sau Volvo, sau VW, Renault, Alfa Romeo, BMW si multe alte marci, au si modele mai putin reusite. Cataloghezi si apreciezi insa amprentele urate lasate de unii, de parca sunt singurii... Nu exista padure fara uscaturi. Pe de alta parte (partea care conteaza pentru fiecare marca), modelele de succes, fie ele in America sau Europa, reprezinta partea plina a paharului. Nu exista automobil perfect. De aceea spuneam intr-un comentariu, imi plac masinile bune si nu caut sa ma identific cu o marca anume, ci cu fenomenul auto si realizarile sale deosebite. Am sigla Ford la avatar dintr-un motiv anume (insa nu intentionez alt off-topic despre acest subiect), dar asta nu inseamna ca nu apreciez Saab, sau Subaru ori alte marci, atata vreme cat au modele care au scris istorie. Asa ca nu numai Saab poate sa prezinte modele bine intretinute, care sa arate grozav si la 30 de ani de la fabricatie. Faci ce faci si vorbesti pe langa subiect destul de des, desi ti-ai luat de multe ori angajamentul ca nu o sa mai ''abuzezi'' astfel de acest spatiu... Ajungem si la Saab, daca tot este un off-topic lung. Incerc si sper sa fie singurul de acest fel si intindere. Am vazut la intalnirea de duminica oameni interesanti si deschisi, a fost o placere sa discut cu ei. Poate este mai bine ca nu ai venit, avand in vedere unele comentarii ale tale... Din punctul meu de vedere, cand ai formulat invitatia la modul ''nu-ti permit s-o refuzi decat in caz de forta majora'', am zambit... Pentru ca eu stabilesc ce imi permit si ce nu. Au fost cam 9 saabisti la intalnire, poate se stia ceva de nu a fost participarea numeroasa, sau poate vremea ploioasa i-a oprit pe multi... Sau poate noile vesti despre Saab, sau poate concediile unora... Oricum, cu o jumatate de ora inainte, nu se anuntase nimic despre contramandarea intalnirii. Cei 9 au fost insa foarte de treaba, pe durata intalnirii. Tu nu numai ca nu ai anuntat ca nu apari, dar ai recunoscut acest fapt numai dupa comentariul meu din acea dupa-amiaza. Iar explicatia ta nu sta in picioare, din punctul meu de vedere. Ori esti pasionat, ori nu esti. Eu apreciez oamenii care fac ceea ce spun, oamenii parolisti si care oscileaza mai putin... Cumpara-ti un Saab, de care cred ca tot spui de aproximativ un an de zile... Iti urez cu sinceritate spor in acest sens, sa-ti indeplinesti visul! Insa personal consider ineficace (n-am gasit alta rima...) modul tau de a spune ca esti ''mai din topor'' sau, asa cum relatai la un articol recent: ''Nu-mi caut o scuza prin faptul ca sunt un parlit care de-abia are dupa ce bea apa chioara''. Aici nu este vorba de saracie sau bogatie materiala, este vorba despre domeniul auto. Stiu ca acest aspect iti este cunoscut si imi plac comentariile tale interesante si la subiect, dar unele sunt destul de pe langa ceea ce se discuta, fapt pe care ti l-au semnalat si altii. Iar cand spui cuiva ''Reminiscenta Nevertebrata'', chiar daca omul respectiv a cautat sa te jigneasca, nu esti cu nimic mai breaz ca el. De altfel, vorbesti de pilde si invataturi, insa aduci aminte de partea negativa la modul direct, uneori chiar la inceputul comentariului... Nu am scris aceste randuri ca sa te supar, dar mi-am schimbat parerea despre tine. Ca nu ti-am spus pana acum, este pentru ca asa am considerat. Nu pun etichete, nu judec pe nimeni, insa ceea ce ai comentat la acest subiect parca cerea sa-ti raspund astfel. Nu fac un capat de tara din ceea ce ai scris, nu-mi intunec eu pasiunea pentru masini si bucuria de a trai din atata lucru! Cauta insa pe viitor sa fii ceva mai rezervat, nu strica. Nimeni nu le stie pe toate. Si nu uita, lupta cea mai grea a omului se da cu sine insusi. Amice, te rog nu o lua ca pe ceva personal, daca se poate. Votez pentru liniste si echilibru pe acest site, intelegere si comentarii frumoase :) @Automarket, as avea o propunere. Ma gandesc, daca este posibil, la o rubrica unde fiecare sa aiba posibilitatea sa-si exprime pasiunea despre un model anume. Poate asa mai dispar din tensiunile unora. Sper sa nu se creeze certuri si sa inceapa colegii sa spuna care este mai bogat si ce diplome detine, asa cum am citit la unele articole, din pacate. Ma refer chiar si la masini des intalnite, nu numai la cele exclusiviste. Astra, Megane, Golf, Focus si multe altele. In ideea ca fiecare poate spune: masina buna este aceea care imi place mie. Sper sa fie ceva constructiv si sa se afle lucruri interesante, daca se va deschide vreodata o rubrica de acest fel. Ca un drive test despre pasiunea fiecaruia, masini mai vechi sau mai noi. Iar voi sau colegii de pe acest site sa aleaga periodic un model despre care sa se discute. Sunt frumoase masinile exclusiviste, pe care si le permit extrem de putini. Ele sunt baza de plecare si inspiratie, deseori, pentru masini ''de strada'' mai bune. Este bine sa visam, insa cred ca este bine sa aflam si lucruri despre masini mai des intalnite, pe care le-au condus, le conduc si le detin cei pasionati de fenomenul auto. Toate cele bune!
    Dodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolari
  • SaabCuantic, multumesc si eu, chiar m-am simtit foarte bine! Din momentul in care m-ai invitat, credeam ca o sa apari, chiar daca altcineva nu s-a tinut de cuvant... Dar nu este nicio problema. Vom vedea pana data viitoare, daca este posibil, vin cu placere! In functie de ce o sa fie atunci, spun ca este posibil sa vin, pentru ca oamenii care detin un SAAB sunt intelegatori si primitori. Important este sa existe comunicare si pasiune pentru realizarile deosebite ale industriei auto. Acesta este alt aspect bun, pe care cei care detin un SAAB l-au inteles. Oamenii pe care i-am intalnit astazi sunt de asemenea foarte amabili si flexibili in comunicare. Mi-au spus ca masinile lor sunt foarte fiabile si cand am spus ceva de vechimea altor marci si fiabilitatea modelelor pe care le produceau, au fost foarte deschisi si au zambit. Au avut o atitudine foarte potrivita. Mai rar asa ceva la noi in tara. Discutia a fost foarte relaxata si relaxanta, este de admirat atitudinea celor ce detin un SAAB, fata de modele mai vechi ale altor marci. Cand am spus ceva de un model al altei marci, cu o vechime considerabila, mi-au confirmat ca importanta este pasiunea pe care o transmite. Astazi am vazut in acei oameni acel ''ceva'' rar, bucuria care-i face sa fie fair-play si cu aspectele care au scris istorie, chiar daca nu sunt legate de SAAB. Pentru ca stiu sa dea dovada de sportivitate, atata vreme cat au reusit sa afle ce inseamna pasiunea lor. Felicitari celor care reusesc sa fie astfel si sincere aprecieri! Toate bune!
    OFICIAL: Saab va produce maşini electrice sub conducerea unei companii japonezo-chinezeşti
  • SaabCuantic, multumesc pentru ca ai anuntat schimbarea locatiei. Am ajuns voios la intalnire si cu speranta ca o sa intalnesc oameni pasionati. Chiar asa a si fost. Am remarcat cateva masini in parcarea Bibliotecii Nationale, am oprit in dreptul lor si mi s-a confirmat ca acolo se tine intalnirea. Chiar daca vremea a fost capricioasa, oamenii au aparut zambitori si cu energie buna. Discutau despre cum se saluta in trafic, ceea ce am citit ulterior pe forumul marcii. Cineva a avut amabilitatea sa-mi spuna cum s-a indragostit de SAAB. Povestea zambind si cu pasiune, iar masina pe care o detine este foarte bine intretinuta. Imi place ca proprietarul se referea la pasiunea sa ca la ceva definitiv. Este mare lucru ca un producator de automobile sa transmita atata bucurie si multumire. Ma asteptam sa descopar o stare de bine la cei care detin un SAAB si asteptarile mi-au fost confirmate. Pentru astfel de intalniri, vremea ploioasa de astazi nu a reprezentat un impediment. Multumesc din nou pentru amabilitate si pentru modul frumos in care am fost primit, chiar daca nu detin un SAAB. Mergand spre casa, ma gandeam la un aspect: chiar daca SAAB va produce masini electrice, istoria pe care au scris-o pana acum si-a gasit un loc definitiv, aparte, in inimile fanilor. Iar aceasta stare de bine reprezinta un aspect concret, pentru cei care conduc un SAAB. Cand se ajunge in acest fel la sufletul oamenilor, bucuria lor reprezinta recunoasterea valorilor, a traditiei, a pasiunii investite in realizarea acestor modele, precum si transmiterea lor pe mai departe si la cei din jur. Atata vreme cat oamenii sunt deschisi sa auda, sa vada, sa simta si sa inteleaga.
    OFICIAL: Saab va produce maşini electrice sub conducerea unei companii japonezo-chinezeşti
  • @SaabCuantic Multumesc mult pentru invitatie, o intalnire cu oameni pasionati imi aduce bucurie. Stiu ca nu este vorba de o ''convertire'', pentru ca de fapt imi plac masinile realizate cu simt de raspundere, care reusesc sa-i incante pe cei care le conduc. Sunt de partea realizarilor de acest fel, a masinilor bune, gandite pentru cel de la volan si nu numai. Planuiam sa vin, insa acum ramane stabilit. Am retinut ora si locatia. Sa ne vedem cu bine!
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău