• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • SaabCuantic, respect si admir darzenia ta! Precum si pasiunea, energia investite in sustinerea marcii SAAB! Apreciez atitudinea traditionalista, in vremuri in care intalnim des criza morala si de principii. Anumite tendinte actuale vor sa acapareze valorile altora si sa le transforme in ceva comun, ce se poate comercializa pe scara larga. Din acest motiv, nu are cum sa-mi placa politica de consum si uniformizarea pe care cauta sa o impuna cam peste tot. De aceea spuneam, pentru cine cunoaste, valorile SAAB au scris si continua sa scrie istorie, reusind sa ajunga la inimile multora. Iar aceste realizari nu pot sa fie sterse cu buretele. Sunt atatia fani pe planeta, care se bucura de aceasta realitate. Ca si tine, sunt pentru lucrurile temeinice, realizate cu inspiratie, devotament si pasiune. De aceea apreciez masinile care rezulta in virtutea acestor calitati. Cred ca oamenii care le-au realizat nu au avut ganduri negative, pentru ca au stiut sa dea viata unui vis. Si au mai stiut ca gandurile negative se pot intoarce impotriva lor. Este problema unora ca nu apreciaza in acest fel, ceea ce inseamna realizarile acelor oameni. Pentru cei de acest fel, nu mi-as face griji si le urez sa revina la ganduri mai bune. In caz ca nu vor reusi, cred ca viitorul va avea grija sa echilibreze lucrurile... Toate cele bune!
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • @SaabCuantic Maestre, cred ca te inteleg. Nici eu nu vedeam aceasta solutie pentru SAAB, ca una ce se cere implementata acum. Modelele electrice sunt (cred) franate in dezvoltare, deocamdata. Pentru ca mai exista inca ceva (nu prea se stie exact cat si pentru cat timp) combustibili fosili. Asa imi doream si eu continuarea, in stilul traditional, al motoarelor consacrate. Consider ca pasiunea de a conduce se refera si la ''muzica'' motorului, cat si la modul de functionare al motoarelor ce echipeaza automobilele actuale. Sunt pentru scaderea poluarii, insa deocamdata pasii sunt mici in aceasta privinta. Poate in anumite tari, unde achizitionarea unui automobil electric primeste subventii importante, sa fie implementate ceva mai rapid tehnologiile nepoluante. Insa la cum sunt ''lasate'' aceste tehnologii sa avanseze, cred ca mai avem de asteptat. Este vorba si de costuri, care momentan sunt mari, cu mici exceptii. Pe de alta parte, poluarea este masiv produsa (inca) de industrie, avioane (care polueaza enorm la un singur zbor), vapoare, masini de mare tonaj, asa ca poluarea realizata de automobile nu reprezinta felia principala din acest ansamblu... Dar, cine stie, poate varianta electrica nu va avea succes (deocamdata) si se va reveni, pentru SAAB, la motoarele cunoscute. Cum spuneam intr-un comentariu anterior, sunt multe interese in ambele directii... SAAB a scris si scrie istorie, prin tot ceea ce face si exista in prezent, ca urmare a activitatii sale. Cum bine se spunea intr-o conversatie, important este cum a trait si ce reuseste sa transmita in continuare, prin tot ceea ce a realizat. Anumite lucruri pot sa reziste in timp, sa se transmita si sa nu se termine totul, chiar atunci cand pare ca s-a intamplat astfel. Asa cum ne transmit vorbele atat de valabile si in aceste vremuri tulburi, cuvinte ce poarta nadejdea omului Nicolae Iorga: ''Nu spune niciodata ''nu se poate'', ci incepe cu ''sa vedem'' ''.
    Presa din Suedia: marca Saab a fost cumpărată cu 200 de milioane de euro de o companie suedeză
  • Un motor capabil de 125 CP/litru. Se pare ca nu este numai compact si economic, dar si foarte silentios pe toata plaja de turatii, pana la 6000 rpm, dupa cum relateaza anumite teste. Sper ca acest motor sa se monteze si pe Ford Fiesta si chiar Ford Ka. Este un motor supraalimentat ce dispune de injectie directa si distributie variabila pentru admisie si evacuare. Ramane de vazut fiabilitatea in timp, insa la cum realizeaza Ford motoarele pe benzina, nu mi-as face griji in acest sens. Ma astept sa fie un motor bine elaborat care sa se comporte bine in timp, daca este exploatat corespunzator. Pe data de 10 mai 2012 a fost produs primul motor EcoBoost de 1 litru, la fabrica Ford de la Craiova. Este de salutat curajul de a monta un motor in 3 cilindri pe un model compact, respectiv pe Ford Focus. Iar in viitor, pe B-Max si C-Max, dupa cum relateaza un articol. Felicitari pentru premiul obtinut si la cat mai multe realizari importante!
    OFICIAL: Ford 1.0 EcoBoost este Motorul Anului 2012
  • Clio RS a castigat chiar teste in care a avut competitori seriosi. Parerile celor care au testat masina sunt unanime: este foarte distractiv de condus. Sasiul excelent, franele Brembo si sportivitatea modelului sunt foarte bine dozate, fiind la inaltime, pentru ceea ce inseamna Renault Sport. Imi aduc aminte ca dupa un test la care au participat masini mult mai scumpe, cel care a avut bucuria si privilegiul sa testeze Clio RS a incheiat cu o gluma. Spunea sa i se anuleze comanda de Lamborghini, pentru ca vrea sa cumpere mai multe Clio RS. Aceasta este lumea auto, unele modele pot sa fie foarte bine realizate si sa-i incante pe cei care le conduc. Chiar daca nu costa foarte mult, pentru ceea ce ofera. Nu exista automobil perfect si fiecare este liber sa faca o alegere emotionala, prin modul in care intelege si simte un hatchback sportiv. Am vazut un filmulet in care Clio RS reuseste sa se tina pe viraje dupa Focus RS, chiar daca modelul celor de la Ford este din alta clasa. Si in acel test, omul de la volan, era uimit si bucuros de ceea ce transmite Clio RS. Chiar daca pe liniile drepte Focus RS lasa Clio RS in urma, chiar daca acelasi lucru poate sa fie realizat si de Corsa OPC, divizia Renault Sport isi aduce din plin contributia pe modelele pe care le transforma cu maiestrie. Si au demonstrat constant ca stiu ce fac. Pacat ca la noi, Renault nu pune la dispozitie pentru test modelul Clio RS. Poate si pentru ca nu sunt suficiente conditii pentru astfel de modele, sau in parte si din cauza adrenalinei pe care acest model reuseste sa o induca.
    Scânteia “Vrăjitorului“
  • Pentru ce ofera Lodgy, cred ca este un model corect. Si nu sunt fan Renault sau Dacia, dar Lodgy pare ca este ok pe segmentul sau de piata. Ma refer la noul motor 1.2 TCe si pretul de 13.100 euro pentru versiunea Laureate dar si la celelalte motorizari, pentru cei care prefera variante diesel. Ca o paralela referitoare la un articol, acesta spune ca Dacia a antifonat ceva mai bine compartimentul motor, lucru sesizabil in cazul motorizarilor diesel. De asemenea, acelasi articol relateaza despre cifrele de vanzari la capitolul monovolume in tara noastra pentru anul 2011, undeva peste 1600 de unitati. Ca o parere personala si daca as da crezare datelor de pana acum, numai din comenzi, se pare ca Lodgy a depasit pe fiecare dintre ocupantii locurilor 2 si respectiv 3 pentru anul trecut, la capitolul vanzari monovolume... Articolul il are drept autor pe Cristian Ionescu si a fost publicat vineri, 27 aprilie 2012. In ceea ce priveste siguranta, aici lucrurile sunt discutabile, deocamdata. Vom vedea ce rezerva viitorul... Organizatia care testeaza diverse modele de masini, obisnuieste sa supuna testelor modelele fara optionale. Cum Duster si Sandero au obtinut 3 stele, probabil si posibil ca am fi asistat si pentru Lodgy la un rezultat asemanator. Nu vad de ce proiectantii sa ''neglijeze'' acest aspect cu un model nou aparut si sa riste un rezultat mai slab de 3 stele. Insa varianta cu ESP, este la fel de posibil sa duca rezultatul la 4 stele... Din rationamente de piata probabil, ESP-ul este optional pentru Lodgy, contra sumei de 300 euro. Cine doreste, poate opta pentru aceasta dotare. Oricum, o masina de familie este destinata unui mers ceva mai ponderat. Mi se pare absurd cand in aceasta tara, pe asa-zisele autostrazi sau drumuri nationale, cand cineva se deplaseaza cu o viteza undeva aproape de limita legala, sa fie avertizat sa se dea la o parte, de cei care depasesc cu mult limita vitezei legale. Este un pic offtopic ceea ce spun, dar cred ca intelegeti ca ma refer cumva si la scopul pentru care este destinat Lodgy. Nu pentru viteza si tinand cont ca oricum nu avem drumuri pentru asa ceva. O masina de familie are destinatia sa precisa, mai ales cand vorbim de un model low cost. Cred ca se incearca sa se ofere masina la un pret cat mai competitiv, pentru piata de la noi. Ca o curiozitate, poate v-ati uitat pe ceea ce ofera Renault in Brazilia, pentru Duster, Sandero si Logan. Cutii automate, motoare de 2.0 litri si chiar 1.0 litri, anumite diferente exterioare si interioare notabile (ma refer la aspectul consolei centrale in primul rand). Piata de la noi stabileste insa altfel pretul si acestea sunt, din pacate, realitati economice. Lodgy nu este genul meu preferat de masina, insa astept sa fac un test drive si sa constat ca este un pas inainte, din mai multe puncte de vedere. Chiar daca modelele low cost de la Dacia isi atrag anumite critici, prefer sa vad partea plina a paharului. Este primul monovolum, probabil este si un pas inainte. Preturile sunt competitive, cel putin din datele de pana acum. Se construiesc anumite lucruri, intr-o directie buna.
    Dacia Lodgy a sosit oficial în România
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău