• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • @SaabCuantic Salutare, maestre! Am revenit recent din concediu, de aceea nu am mai comentat. Pe langa acest aspect, asa cum spuneam intr-un comentariu legat de Up!, nu prea am mai deschis aici in ultima vreme, pentru ca am avut mult de lucru. Ca sa revin la subiect, nu mi-as face griji in ceea ce priveste viitorul SAAB. Imi place sa cred ca au reusit sa scrie un trecut si un prezent de insemnatate, in asa fel incat sa-si asigure si un viitor. Probabil, alte marci nu ar fi rezistat in noianul de probleme pe care le-a avut SAAB in ultimii 2 ani. Faptul ca a rezistat imi spune ceva. Sunt multe interese la mijloc, pentru ca asa merg (din pacate) lucrurile la ora actuala. Insa nu s-a uitat de SAAB, pentru ca rezistenta lor este importanta. De aceea cred ca multi incearca sa prinda o parte cat mai consistenta din SAAB sau, de ce nu, totul... Prefer sa cred ca mai este posibila continuarea in traditia marcii. Probabil din anumite interese, este cam devreme pentru modelele electrice. Planeta mai are de asteptat pana cand tehnologiile nepoluante vor castiga mult teren, pentru ca asa se pare ca se prezinta (deocamdata) interesele actuale. Tocmai de aceea, fiecare incearca... Spuneam intr-un comentariu anterior ca aceste incercari ma fac sa zambesc. Vom mai vedea ce o sa fie. Ultima batalie nu s-a dat inca :)
    Saab ar putea fi vândut unui constructor suedez de vehicule electrice
  • @SaabCuantic Maestre, ma bucur sincer cand citesc comentariile frumoase pe care le postezi! Sper ca nu este tarziu ca raspund acum, in ultima vreme am deschis ceva mai rar aici. Si sper ca pe viitor sa am ocazia mai des sa raspund gandurilor bune, care imi aduc multa bucurie. @LauCalin Motorizarea aceasta de numai 60 CP nu imi spune mare lucru. Sunt in continuare retinut in privinta anumitor motoare in 3 cilindri. De aceea spuneam, ca daca tot este sa fie de cilindree mica, macar aceste motoare sa dezvolte mai multa putere. Cum este motorul de 85 CP de la Fiat. Prefer in general un motor cu 4 cilindri si ceva mai multa putere, cum este de exemplu 1.2 benzina 81 CP de pe Chevrolet Spark, la care ma refeream in ceea ce priveste distributia pe lant. De acord cu aspectele de care spui, legate de scopul pentru care a fost gandit Up!, precum si faptul ca fiecare model are plusurile si minusurile sale.
    Cave lupum
  • Odihneasca-se in pace ! A reusit realizari deosebite, a transmis emotie, a iubit sa fie mereu activ, mereu pasionat! Va continua sa traiasca in amintirea noastra, fiind o legenda vie, de talent si daruire!
    Carroll Shelby, creatorul modelului Cobra, a murit la vârsta de 89 de ani
  • Si eu cred ca sedanul arata mai bine decat versiunea hatchback. Mai echilibrat. Ma asteptam ca actualul model sa genereze la lansare un efect asemanator cu cel produs de prima generatie. Anumite schite care au circulat pe internet inainte de lansare, prezentau un model foarte atractiv. Globalizarea a hotarat insa altfel lucrurile... Din punctul meu de vedere, generatia anterioara se prezenta si inca se prezinta cu o parte frontala ce denota mai multa personalitate. Cu linii ceva mai simple dar mai de efect. Actualul model mi se pare ca vine cu o parte frontala cam stearsa, cu linii laterale ce nu denota fluiditate, cu o parte posterioara cam complicata pentru versiunea hatchback. Si cu un interior ce prezinta materiale bune, dar care este cam incarcat. Iar la acest aspect se adauga si faptul ca masina nu a preluat tinuta de drum excelenta, care sa-l incante pe cel de la volan, asa cum au reusit generatiile anterioare. In privinta motorizarilor, nici eu nu prea vad rostul ca 1.6 Ti-VCT sa ofere numai 85 CP. Probabil au vrut sa ofere si o varianta pana la puterea noului motor de un litru si 100 CP. Poate mai bine ofereau motorizarea de 1.4 litri si 96 CP prezenta pe Fiesta, dar probabil fiind de putere apropiata cu noul 1.0 EcoBoost, s-a preferat scaderea de putere la 85 CP, pentru 1.6 Ti-VCT. Mi-a placut mereu acest motor, inca de cand oferea 115 CP si pana in prezent, cand este oferit in variantele de 120 CP (pe Ford Fiesta) si 125 CP (pe Ford Focus). Parerea mea este ca nu vin cu preturi prea competitive, pentru variantele de 85 CP si respectiv 105 CP. Off topic: pe cand testul realizat in Maroc, cu Dacia Lodgy?
    Mai atrăgător
  • Cam aceasta este globalizarea... Sa ne cam asteptam sa ramana doar cativa mari constructori de automobile, in numele unor aliante mai mult sau mai putin benefice. Cata vreme aliantele dau produse care tind sa uniformizeze piata, in sensul ca vor rezulta masini cam fara personalitate si construite fara pasiune, aliantele nu au sanse la rezultate benefice. Dar in acest sens, este evident si faptul ca daca cineva nu doreste, nu este obligat sa cumpere un anumit produs. Sau aliantele pot aduce aspecte bune, atata vreme cat calitatea masinilor va avea de castigat, mai ales daca se pastreaza individualitatea si imaginea de marca a unor modele. Din pacate, la acest capitol, constatam ca nu se mai produc masini ca alta data, atat in ceea ce priveste aspectul, cat si fiabilitatea acestora. Chiar cu referire la C5, cunosc ceva din problemele generatiei anterioare, direct de la proprietar. In primii doi ani, a schimbat computerul de bord si au inceput problemele la articulatii. Cred ca generatia actuala se prezinta ceva mai bine. Poate faptul ca viitorul C5 va avea elemente de la Insignia, va aduce un plus la fiabilitate. Insa cei de la Opel sa caute sa pastreze imaginea Citroen, care a consacrat modelele sale. Inainte de anuntarea acestei aliante (care vom vedea daca se va concretiza), sa ne amintim ca Citroen a schimbat cate ceva la modelele sale. De exemplu la C4 au revenit la solutia clasica pentru volan si nu au mai pastrat fixa partea centrala a acestuia. Pe de alta parte, GM s-a extins in multe directii, daca este sa ma refer din nou la globalizare. SAAB 9-5 Aero, o limuzina deosebita din punctul meu de vedere, a imprumutat platforma tehnica de la Opel Insignia si are elemente de la acest model, ca de exemplu manetele de semnalizare si butonul de aprindere a farurilor. Parca am citit un articol chiar aici, pe Automarket, despre faptul ca Opel Insignia este o masina destul de fiabila, conform anumitor studii realizate in ultimii ani. Acestea sunt vremurile in care traim, insa ele nu exclud (inca) a vedea partea plina a paharului. Si eu imi doresc ca un automobil sa fie construit exclusiv numai de un producator, sa aiba personalitatea lui pana in cel mai mic detaliu, sa fie si frumos si fiabil, sa incante pe om, insa politica actuala are anumite tendinte... Ca sa revin, avem doua variante. Una dintre ele se numeste adaptare si implica sa acceptam sa primim ceea ce aduce globalizarea, sa cumparam produsele acesteia. Aceasta este o varianta care nu-l bucura pe om, dar tin sa subliniez din nou, ca nu este obligatorie. Alta varianta, pe care o consider de fapt prima si de ales, este aceea de a supravietui. De a ramane pasionati, de drumul pe care-l parcurgem in fiecare zi cu masina, de schimbarile de trepte, de sunetul placut produs de turatii, de muzica motorului. In ciuda blocurilor socialiste, cenusii si gri, care ne inconjoara, in ciuda tendintei de globalizare. Daca asta inseamna sa preferam un model mai vechi dar cu mai multa personalitate, atunci putem sa alegem aceasta varianta. Ma refer la a vedea partea buna a lucrurilor. Fara pareri contradictorii si fara rautati ce nu-si au niciodata rostul, in discutiile pe acest site si de fapt, nu numai aici. Nimeni nu este perfect. Pasiunea nu inseamna incarcatura negativa, atunci cand parerile sunt diferite. Pasiunea inseamna a discuta civilizat, frumos, pentru ca asa este firesc sa se manifeste. Cei care nu inteleg acest aspect, nu pot sa fie obigati sa se schimbe brusc. Este alegerea lor, noi cel mult putem sa le spunem o parere civilizata, decid ei singuri de care parte vor sa se gaseasca. A adaptarii sau a supravietuirii. Pana la urma, supravietuirea inseamna chiar sa stim sa ne pastram pasiunea care ne anima. Cred ca este valabil pentru fiecare zi, in tot ceea ce inseamna viata. Sa cautam mereu sa fim demni de pasiunea noastra! Numai bine!
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău