• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Nu exista masina perfecta. Si trebuie sa recunosc ca imi plac aceste masini mici, destinate traficului din marile orase. Reprezinta o solutie, chiar daca temporara, pentru locurile de parcare din ce in ce mai putine. Pentru ca la cateva astfel de masini, datorita lungimii de putin peste 3,5 metri, se mai poate castiga un loc de parcare, pentru un model asemanator. Si cum in capitala masinile sunt cam de 5 ori mai numeroase decat locurile de parcare existente, masinile de dimensiuni mai mici devin foarte utile. Mai este si aspectul ca o masina de acest gen este folosita preponderent in oras. De fapt, cred ca multi folosesc masina cel putin 80% din luna, mai mult in oras. Personal, mai conduc si un Ford Ka si masinuta este excelenta cand am nevoie sa gasesc un loc de parcare in aglomeratie. Iar acum ceva ani mai aveam si un Renault 5, care s-a dovedit foarte fiabil, in ciuda celor 19 ani pe care-i avea de la fabricatie. Pe vremea aceea, masinile erau construite sa reziste mai mult. De asemenea, o masinuta foarte utila in oras. Mi-as dori ca Renault sa reia povestea de succes a modelului. Chiar daca am aproximativ 1,88 metri inaltime, am constatat ca aceste masinute sunt bine gandite pentru sofer, in asa fel incat spatiul rezervat acestuia sa fie suficient. Sunt masini care consuma destul de putin si ar mai fi un aspect, vad destul de des in traficul din capitala multe masini care transporta numai soferul. Alt avantaj ar fi acela ca aceste masini, daca ar fi majoritare, poate ar scadea rata accidentelor mortale, atat in oras cat si in afara acestuia. Pentru ca impactul s-ar produce intre autoturisme din aceeasi clasa, care au lonjeroanele situate cam in acelasi plan, ceea ce ar reprezenta o disipare mai buna a fortelor. Nu in ultimul rand, aceste masini mai scad viteza si tentatia de a goni a unora, cand se deplaseaza in afara orasului. Ceea ce poate avea tot rezultate pozitive, pentru ca fiecare stim ca nu avem drumuri si nici macar autostrazi decente pentru asa ceva. Mai bine se ajunge la destinatie ceva mai tarziu decat deloc... Sa revin la subiectul testului, respectiv Up!, cred ca ofera anumite avantaje. Este spatioasa si nu cred ca a primit degeaba acel premiu prestigios. Si constat ca portbagajul ofera o valoare buna. Asa cum spuneam, cred ca viitorul apartine masinilor de mici dimensiuni. Insa aspectele care ma atrag la acest model se cam opresc aici. Am auzit motorasul acestei masini si mi se pare cam zgomotos. Nu am o parere prea buna despre motoarele in trei cilindri, cu foarte mici exceptii. Poate noul motor al celor de la Ford, disponibil deja pe Focus, sa se prezinte mai bine. De asemenea, cred ca era bine ca motorul 1.0 benzina in 3 cilindri al lui Up! sa ofere macar cativa cai putere in plus. La capitolul design, consider masinuta fada, terna, nu ma atrage si nu imi spune nimic deosebit. Inteleg scopul unei astfel de masini, insa nu ma atrage sa o testez, asa cum se prezinta. Din punctul meu de vedere, alegerea unei masini din aceasta clasa, ar fi necesar sa insemne si o alegere emotionala. Sa exprime mai multa veselie si design indraznet, atat la interior cat si la exterior. Unii constructori au reusit acest lucru, de exemplu Chevrolet cu Spark si Fiat cu noul Panda. Sau Renault cu Twingo. Poate unii considera ca exista diferente de calitate intre Up! si aceste modele, insa lucrurile au evoluat si in cazul acelor constructori amintiti anterior. Iar motorasul in doi cilindri de pe Panda, chiar daca este la randul lui zgomotos, cel putin a primit un premiu important si poate sa ofere mai multa putere. Un motor in 3 cilindri care ofera 60 CP mi se pare o ''solutie'' atat de veche... cred ca se putea mai bine, macar 5 CP in plus. Iar dotarile ridica destul de mult pretul acestei masini. Cat priveste tripletii, C1, 107 si Aygo, au dezavantajele lor. Am vorbit cu multi proprietari de astfel de modele si chiar la un service foarte mare, pentru ca ma gandeam la un moment dat la un astfel de model, ca o a doua masina, de folosit de catre familie in oras. Toti mi-au spus acelasi lucru: problema la aceste modele este ambreiajul, care cedeaza destul de repede si necesita inlocuire. Au spus cei de la Top Gear ca aceste masinute se repara usor, pentru ca bara fata este prinsa doar in doua suruburi, insa costurile reduse isi au preturile lor ulterioare. Cum spuneam la inceputul comentariului, nu exista masina perfecta. Si cred ca aceste masinute mici este cazul sa castige cat mai mult teren, ca o varianta pana mai exista combustibili fosili si o solutie pentru aglomeratiile din marile orase si nu numai. Uitandu-ma insa in curtea concurentei si testand modelele oferite de acestea, am constatat progresele pe care le-au realizat. Fara sa fac reclama, prefer un motor cu 4 cilindri de cilindree redusa si ceva mai silentios, distributie pe lant, care ofera ceva mai multa putere, la un pret apropiat de Up! si cu dotari cel putin la fel de ok. Sau chiar un motoras in doi cilindri, premiat si cu o putere mai buna. Acestea cred ca ar insemna solutiile in cazul masinilor mici, pentru viitorul apropiat. Atata vreme cat masinile din aceasta clasa mai sunt realizate sa consume combustibili fosili.
    Cave lupum
  • Multumesc pentru precizare si imi cer scuze. Nu stiam ca Ford ofera motorizarea aceasta, ce dispune de distributie variabila, in varianta cu numai 85 CP. Stiam ca pe versiunea anterioara cat si pe cea actuala, motorizarea 1.6 Ti-VCT inseamna mai multi cai putere, asa cum a fost si este oferit inca acest motor. O discutie cu un reprezentant Ford mi-a confirmat ca de aproximativ 2 luni, exista si varianta de 85 CP. Care, personal, mi se par cam putini pentru un motor de 1.6 litri benzina. Este greseala mea, nu stiam si nu ma asteptam ca Ford sa ofere acest motor si cu o varianta mai scazuta de putere.
    Hyundai a lansat noul i30 în România
  • Motorizarea 1.6 Ti-VCT de pe Ford Focus nu dezvolta numai 85 CP, specificatia din tabel necesita sa fie modificata. Despre noul i30 - o reprezenta un progres fata de generatia anterioara, insa politica de preturi nu mi se pare prea inspirata. Cu toata garantia si facilitatile oferite in cei 5 ani, plus promotia de lansare, consider ca preturile nu sunt prea competitive. Plus ca Hyundai mai are de lucrat la modul in care (inca) sunt perceputi pe piata auto din Romania. Asa cum spune si @LauCalin, aceste aspecte nu cred ca vor ajuta noul i30 sa atraga din clientii care prefera Golf, Focus sau Opel Astra.
    Hyundai a lansat noul i30 în România
  • Tiff Needell ne invata lucruri frumoase despre sportivitate si fair play. Este o incantare acest interviu si ma bucura sa citesc comentariile celorlalti colegi. Asa comunicari pline de pasiune, din care sa razbata intelegerea reciproca, imi doresc sa citesc si pe mai departe. Asa cum omul Tiff Needell vorbeste despre o mare familie si parca mi-l si inchipui, cu fata plina de o lumina blanda si hotarata. Stie sa-si traiasca pasiunea si daruieste, facand-o sa se manifeste atat de uman si plina de culoare, pentru toti ceilalti. Pasiunea insemna acel vis pe care il avem de cand suntem copii, asa cum marturiseste Tiff Needell. Cand nu uitam visul, pasiunea exista frumos si la varsta maturitatii. Tiff Needell ne dovedeste atat de bine ca este posibil sa traim cu sportivitate si bucurie pasiunea care ne anima. Pasiunea poate exista frumos, chiar daca nu vom avea vreodata participarile si palmaresul celor care sunt in varf, dar care reusesc atat de bine sa se faca simtiti printre noi. Pentru ca pasiunea exprimata frumos se transmite si inspira. Deosebite multumiri pentru Mircea Mester, interviul este ca un dar frumos care zambeste tuturor!
    Interviu cu Tiff Needell (Fifth Gear): "Am visat de când mă ştiu să fiu omul maşinilor"
  • Ca un fapt divers, am specificat intr-unul din comentariile anterioare ca nu sunt fan Hyundai. Dar probabil nici acest aspect nu te va ajuta sa intelegi raspunsul. Pilda lui Petru o folosesti gresit si acest fapt ma determina sa te ignor pe viitor.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău