• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • N-ai inteles, ma refeream la comentariul lui @george, care a prezentat ceva mai clar lucrurile dupa drive test, decat ceea ce a scris Nazarov. Cat despre intrebarea ta, esti atat de amuzant, incat nu este cazul sa-ti raspund.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
  • Articolul despre noul Hyundai i30, cel la care s-a postat de catre colegi in cadrul concursului, a fost publicat pe @automarket la data de 20.02.2012. Astazi am citit un comentariu inspirat si elocvent la acel articol, postat de @george dupa incheierea concursului, la data de 17.03.2012. Va recomand sa cititi comentariul respectiv. Cred ca omul a punctat bine impresiile sale dupa ce a testat masina.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
  • Felicitari si multumesc pentru parerile pertinente din comentariu. Asa ceva imi doream sa citesc, din partea cuiva care a testat masina.
    Fabricat în Europa
  • Pentru un parcurs de peste o mie de kilometri la volanul acestei masini, speram la mai multe date. Nu este interzis sa speri :) Mai ales ca o astfel de distanta ar fi de asteptat sa furnizeze o multime de informatii celui de la volan. Ca sa fac o mica paranteza, cred ca textul este scris chiar de cel care a castigat sesiunea de test drive. Am recunoscut inca de la a doua fraza, intortocheata si care se intinde pe patru randuri, stilul in care a fost scrisa incheierea comentariului castigator. Personal si cautand sa fiu cat mai obiectiv, nu prea constat in text aspecte care sa insemne un comentariu foarte elaborat. De altfel, omul a recunoscut ca nu este foarte avizat in domeniu. Daca reprezentantilor Hyundai, care au hotarat castigatorul concursului, le-a placut povestea cu saltul de cateva generatii si analogia adusa lui Fat Frumos la realitatea coreeana... cum se spune, restul este tacere. Legat de subiect, am vazut ca o anumita publicatie intitula evolutia noului i30, drept un ''Progres remarcabil''. De aceea spun, dupa un drum mai lung m-ar fi interesat sa stiu cum se comporta masina pe viraje, cat de stabila este, cat de eficiente sunt franele pe diferite suprafete, ceva pareri despre elasticitatea motorului si cum se fac simtite schimbarile in treptele superioare de viteza. Vorbim totusi despre o masina cu ceva pretentii sportive, avand in vedere puterea motorului. De asemenea, cum se prezinta la capitolele vizibilitate, agilitate, atat in oras, cat si extraurban. Ar fi fost interesant de aflat daca scaunele fata prezinta si ceva sustinere laterala, cat si despre imbinarile materialelor folosite la interior si calitatea fata de generatia anterioara. In privinta acestora din urma, se face o referire la finalul articolului, destul de vaga de altfel, ca si despre alte aspecte, cum ar fi tinuta de drum, directia ''sintetica'' in modul Sport si zgomotele aparute la rularea cu viteze mari. Cred ca este dificil de venit cu ceva nou dupa ce au aparut articole scrise de specialisti in domeniu, dar tocmai aceasta era ideea unui test de o saptamana. Despre directie am citit in testul publicat pe @automarket, iar datele de consum, cu peste un litru peste cele anuntate de constructor, sunt intalnite la multe masini, mai ales in conditiile drumurilor de la noi. Gasesc foarte amuzant aspectul ca ''desi nu e foarte activ in zona de comentarii'', castigatorul concursului nu a postat de fapt niciun comentariu in 5 (cinci) ani de zile. Singurul comentariu a fost cel castigator :) Deci s-a ferit sa discute intr-un anumit stil si de aceea nu a comentat timp de cinci ani, fapt care se constata din raspunsul adresat lui @Carlos82. Sa asteptam deci lansarea, preturile si vom vedea ce cuvant are de spus noul i30, in clasa din care face parte.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
  • Un interviu exceptional, in care totul decurge dupa cum doreste sansa de a realiza o astfel de comunicare. Adica nu este nimic de schimbat in dialog, pentru ca totul vine de la sine. Natural, atunci cand pasiunea pentru automobil, aduce fata in fata pasionati. In acel moment, energiile pozitive devin liantul comunicarii. Omul Tiff Needell imi place foarte mult, pentru pasiunea dovedita, pentru implicarea deosebita in motorsport. Vocea calda si ochii care stralucesc, atunci cand vorbeste despre pasiunea sa, spun totul. Si cred ca mai are acel ceva: o deosebita modestie, care-l determina sa spuna si altora cu drag, despre pasiunea sa. Un model despre ceea ce este sanatos sa insemne pasiunea adevarata.
    Interviu cu Tiff Needell (Fifth Gear): "Am visat de când mă ştiu să fiu omul maşinilor"
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău