• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • In legatura nu noul Astra OPC, se vorbeste de performante reale, astfel incat masina sa depaseasca Megane RS. Daca in viata de zi cu zi una are suspensii ceva mai confortabile si dispune de mai multe dotari, este alt aspect. Performantele inseamna teste in conditii de performanta. In mod obisnuit in utilizarea cotidiana aceste aspecte nu conteaza pentru utilizator (pentru ca fiecare cumpara masina pentru ceea ce-si doreste si acesta este un aspect ok), insa atunci vorbim despre cu totul altceva, dar nu despre performante in sensul concret al cuvantului. Dotarile si alte aspecte care tin de utilizarea zilnica a masinilor, inseamna de fapt alte teste. Asa cum desigur, nimeni nu cumpara un hot hatch, numai ca sa-l foloseasca exclusiv pe circuit. Sunt doua aspecte total diferite. Noul Astra OPC reprezinta o aparitie frumoasa. Sper ca nu va prezenta torque steering, ca generatia anterioara Astra OPC. Cat despre liderul segmentului, de amintit anumite date. Megane RS Trophy, cu cei 265 CP ai sai, a reusit in 2011 sa fie cea mai rapida masina cu tractiune fata care a parcurs circuitul Nurburgring, stabilind un timp de 8 minute si 7,97 secunde. Din 2008, recordul apartinea tot celor de la Renault, cu Megane R26.R (derivat din Megane F1 Team R26 si mai usor cu 123 kilograme decat acesta), timpul fiind de 8 minute si 17 secunde. In fata acestor performante concrete, as vrea sa vad cum se prezinta competitia. Vom vedea ce rezerva testele viitoare. In termeni de sportivitate pura si fara sa se puna accent pe interioare si dotari, lucrurile stau un pic altfel, iar castigatorul inseamna de fapt adevarata performanta.
    Interviu cu Volker Strycek (Opel OPC): "Astra OPC va depăşi Megane RS"
  • Ne place sau nu, pasiunea pentru automobil are anumite laturi economice. Este necesar ca sa intervina cineva care sa puna suflet in constructia unei masini, pentru ca sa rezulte un model deosebit. Realitatile economice spun ca fiecare depinde de cineva. Sper ca SAAB sa intre pe mana unor oameni care sa dea fanilor automobile ce incanta simturile. Toti cred ca vor sa faca un profit, dar poate se va gasi cineva care sa stie sa puna suflet in munca sa, pentru a duce frumos numele SAAB mai departe. Cred ca lupta dusa de SAAB ne invata sa stam departe de aspectele negative. Este un fapt de care fiecare este bine sa tina cont, pentru ca lupta cea mai dificila a omului, este cu sine insusi. Este ca in conversatia aceea, in care unui personaj i se spunea ca in el se gasesc doi caini, unul bun si unul rau. Cand personajul a intrebat care dintre caini va castiga, i s-a raspuns: ''Niciunul. Se vor sfasia intre ei.'' De acest aspect depinde viitorul, de oamenii ce lupta pentru partea buna. SAAB lupta pentru o cauza nobila, care tine de calitate. Zilnic suntem datori sa procedam astfel, cu propriile vieti. Nu conteaza ce spun ceilalti si cat de mult vor sa ne distraga atentia de la ceea ce este important, atata vreme cat credem in existenta binelui.
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Parerea celor mai multi despre comentariul castigator o consider justificata. Pe langa greselile gramaticale evidente si formularea incalcita de care da dovada ultima fraza din respectivul comentariu, exista clar o lauda continua la adresa unor aspecte care mai necesita timp, pentru ca sa demonstreze ca asa stau lucrurile. Prea multe aspecte subiective si foarte laudative in comentariu, cum este de exemplu ''diferenta de cateva generatii'', de care se vorbeste. Am citit comentarii mai inspirate, care credeam (si speram) ca au mai multe sanse. ''Fireasca'' si analogia adusa lui Fat Frumos, care are ''desigur'' radacini coreene... Basmele stramosesti au ajuns sa fie folosite cand se urmareste sa se laude excesiv un produs, care nici macar nu este autohton. Are dreptate @serd si bine a procedat ca nu a postat la concurs. Este clar ce fel de comentariu a castigat. Cum bine spunea cineva: ''Pentru ca viata este complexa si are multe aspecte...''.
    Utilizatorul Automarket Nazarov_s va fi primul român care testează noul Hyundai i30
  • In testul efectuat pe circuitul Fiorano, Alonso si Massa exprima esenta unei masini sport: franare optima in toate conditiile, diferential foarte foarte elaborat, experienta unica de conducere... era de asteptat, frumusetea si designul de o fluiditate incantatoare, sunt sustinute de performante pe masura. Distributia maselor este aproape perfecta, de 46/54, iar interiorul este in spiritul unei supersportive. Adica are tot ce-i trebuie pentru o masina construita pentru omul de la volan si destinata sa se simta cel mai bine pe circuit.
    Ferrari F12 Berlinetta - superbul înlocuitor al lui 599 GTB Fiorano
  • Pentru astfel de comunicari civilizate, voi fi deschis oricand. Cred ca nu gresesti cand te gandesti la proverbul despre capra vecinului, este posibil ca la acest subiect sa se fi votat in alt mod, daca nu era vorba despre un concurs. Nu multitudinea de voturi negative reprezinta insa factorul de decizie, cum poate gresit s-a inteles. Din pasiune pentru automobile, parerea mea este ca acest concurs trebuie tratat cu altruism si avand respect unii fata de ceilalti. Pentru ca masina de test sa fie condusa de cineva, care apoi sa ne ofere informatii cat mai reale. Un om pasionat de masini, care sa trateze testul cu bucurie, dar si cu responsabilitate. Desigur, fiecare dintre cei care-si doresc, poate sa faca un drive test dupa ce va fi lansat modelul. Insa acest test este inedit si de salutat, pentru ca se refera la 7 zile. Adica timp mai mult la dispozitie, pentru o parere mai clara, a celui care va conduce masina. Iti multumesc pentru gandurile bune, ceea ce doresc este ca fenomenul auto (cred ca pot sa-l numesc asa), sa fie frumos tratat. Fara ranchiuna pentru o marca sau alta. In mod constructiv si interesant, pentru ca nimeni nu le stie pe toate. Prin comentarii placute la subiect, asa cum am vazut ca este posibil din partea unora. Bravo celor care reusesc sa posteze astfel si succes tuturor celor bine intentionati! Toate cele bune si la cat mai multe comentarii frumoase! :)
    Fabricat în Europa
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău