• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Acuzatiile si parerile eronate nu ma intereseaza, asa cum nu ma intereseaza nici voturile negative. Cei care sunt invidiosi, orgoliosi, negativisti si se grabesc sa-i judece pe altii, n-au decat sa pastreze pentru ei genul acesta de comportament. Pentru cei de acest gen, am numai o intrebare: va suparati foarte tare daca va ignor? Multumesc, dar nu ma intereseaza raspunsul :)
    Fabricat în Europa
  • Asa ma gandesc si eu, ai subliniat foarte bine ideea. Din spirit de fair play si fara sa fiu fan Hyundai, ma bucura sa citesc inceputul articolului de drive test: ''Marca Hyundai a evoluat enorm.'' Cred ca este nevoie in peisajul auto, de produse din ce in ce mai bune. Reprezinta munca unei intregi echipe, stradania de a oferi ceva competitiv. Sa speram ca asa stau lucrurile, nu vad nimic rau in a aprecia progresele altora. Acest aspect nu poate fi contestat, indiferent cate voturi negative vor primi comentariile :)) Toate bune !
    Fabricat în Europa
  • Cred ca pana in 4 martie, majoritatea comentariilor (atat subiective cat si obiective) vor strange un numar record de voturi negative :) Pentru ca asa este inteles la noi spiritul de competitie :) Nu s-a inteles ca un drive test de cateva minute in oras ofera anumite informatii, pe cand un drive test de 7 zile inseamna altceva. Conform regulamentului concursului, dupa drive test se prezinta un comentariu care sa contina cel putin 6000 de caractere. Tocmai pentru ca se presupune ca omul care va testa masina, va avea mai multe de spus, dupa o saptamana de test. Cei care critica primesc mai multe voturi pozitive, chiar daca nu spun nimic concret despre masina :)) Probabil cei care prefera sa critice, nu au citit acel drive test despre actualul i30, scris de cineva cu experienta in domeniul auto si al testelor de acest gen. Ca o paranteza, testul respectiv a insumat zeci de mii de kilometri, iar cel care a testat actualul i30, spunea ca modelul merita, dand chiar si un procent in acest sens, de 95%. Nu scrie nicaieri ca este obligatoriu sa fie cineva fan Hyundai, ca sa participe la concurs. Cred ca este suficient sa fie cu adevarat pasionat de masini si sa vrea sa afle ce aduce nou acest model. Personal cred ca mai exista si oameni bine intentionati, care vor sa participe activ la pasiunea numita automobil. Sper ca acest concurs sa fie castigat de cineva cu experienta la volan, care sa nu foloseasca masina pentru liniute la semafor, sau ca sa fie prilej de mandrie fata de cei din jur. Un drive test obiectiv insemna altceva :) In rest, numai de bine. Nu uitati ca un concurs, poate sa fie si un indicator pentru gradul de civilizatie. Este ca in trafic, daca esti civilizat, inseamna ca ai invatat ceva :)
    Fabricat în Europa
  • Noul Hyundai i30 promite sa fie o aparitie interesanta, prin interpretarea reusita a directiei de design a constructorului coreean, denumita semnificativ ''fluidic sculpture''. Acest lucru se vede din liniile si muchiile noului model, care reusesc sa dea un aspect dinamic si fluid in cazul lui Hyundai i30. In acest sens, este interesanta muchia ce se gaseste sub faruri, care se continua in elementul central din grila frontala, pana in zona in care isi va gasi locul placuta cu numarul de inmatriculare. Elementul central, din grila frontala de dimensiuni generoase, este si cel care da echilibrul acesteia. Pe aripile masinii, liniile curbe se continua pe langa faruri, iar apoi au un traiect ascendent spre spate, ce trece inspirat si echilibrat, prin manerele portierelor, avand din nou o portiune curba, in zona lampilor spate. Impreuna cu linia situata in partea inferioara a usilor, dau un aspect dinamic modelului, prin dispozitia lor, cu traiect ascendent. Farurile si lampile spate contribuie la aspectul fluid al modelului. Imi place cum sunt prelungite lampile spate pe aripile masinii, intr-un mod care este in ton cu principala directie de deplasare a automobilului. Spatele masinii nu este incarcat si cred ca s-a urmarit chiar o armonie intre elementele de design care se gasesc in jurul farurilor de ceata din spoilerul fata, precum si a lampilor de ceata situate in spoilerul spate. Prezenta celui de-al treilea geam lateral cred ca este de folos la efectuarea anumitor manevre. Iar carcasele oglinzilor laterale poarta si ele un detaliu interesant, care sa se integreze bine in notiunea de ''fluidic sculpture''. La interior, par sa predomine materialele plastice, in nuante cromatice placute, care dau o anumita sobrietate dar si un stil placut. Comenzile par sa fie amplasate ergonomic. Imi plac nuantele folosite la iluminarea instrumentelor de bord, precum si forma turometrului si a vitezometrului. Motorul testat, de 1.6 litri diesel si 128 CP, pare sa ofere valori bune de cuplu si consum. Este bine ca suspensia este orientata spre confort, pentru ca o suspensie moale nu ajuta masina pe viraje, iar o suspensie prea ferma ar insemna ceva probleme, in conditiile drumurilor de la noi. De notat ca masina ofera pentru pretul de pornire sase airbaguri, cutie de viteze in sase trepte si asistenta la pornirea in rampa, precum si suspensie independenta spate. Aceasta din urma nu reprezinta o solutie constructiva tocmai ieftina, dar este de apreciat ca este folosita in cazul noului Hyundai i30, pentru ca ar trebui sa contribuie mult la tinuta de drum a masinii. Cam aceasta este deocamdata parerea mea despre noul i30, pe marginea fotografiilor vizionate si a ceea ce am citit in articolul de mai sus. Am scris acest comentariu din pasiune pentru masini si pentru ca imi doresc ca peisajul auto sa aiba de castigat, cu fiecare nou model aparut. M-as bucura sa constat ca noul i30 este axat pe calitate si reprezinta un competitor demn de luat in seama, in clasa din care face parte. La acest aspect, un cuvant de spus il vor avea si preturile, pentru fiecare nivel de echipare disponibil in gama noului Hyundai i30. Atata vreme cat piata auto va avea de castigat la capitolele calitate si siguranta, le doresc succes!
    Fabricat în Europa
  • @900_S Cu multa placere, discutiile frumoase vor constitui intotdeauna o bucurie pentru sufletul meu! Respect si sunt bucuros de fiecare data cand vad oameni pasionati, altruisti si cu o educatie aleasa! @SaabCuantic Intr-adevar, din pasiunea pentru automobil, este bine sa nu lipseasca un aspect important, respectiv coloana vertebrala a omului. @gaabi Multumesc pentru gandurile bune, ma bucura mult invitatia pe forumul marcii, pentru ca am auzit numai de bine despre oamenii care alcatuiesc o mare familie, aceea a pasionatilor de SAAB. Pentru cei pasionati, adaug un articol care aduce aminte de realizari destul de recente, avand in vedere ca respectivul articol a aparut in mai 2008, fiind semnat de Mihai Heimann. Redau mai jos o parte din acel articol, referitor la SAAB 9-3 Turbo X. ''Succesul cu modelul 9-3 2,8 V6 Turbo XWD a determinat firma Saab sa introduca in fabricatie noua versiune a acestui model, versiune care ne aminteste de legendarul 900 Turbo. Turbo X se va fabrica doar in 2.000 de exemplare, in doua tipuri de caroserie: Limuzina si SportCombi, toate numai in culoarea metalica ,,JetBlack''. Turbo X este primul automobil Saab care imbina puterea motorului Turbo de 2,8 litri si 280 CP cu o suspensie sport si cu tractiunea integrala activa XWD (Cross Wheel Drive). Este construit pentru a oferi in orice situatie stabilitate maxima prin repartizarea momentului de torsiune la roti in asa fel incat sa se evite sub si supravirarea. Sistemul XWD este cuplat cu celelalte sisteme de siguranta activa ABS si ESP, calculatorul receptionand peste 100 de semnale pe secunda de la peste 20 de senzori. Software-ul utilizat este o creatie a echipei de ingineri de la Saab, fiind unul dintre cele mai performante utilizate azi in domeniul automobilelor. Calculatorul comanda repartizarea momentului de tractiune la roti in asa fel incat automobilul sa beneficieze in orice moment de tractiunea optima corespunzatoare conditiilor de deplasare. Astfel, sistemul permite la o accelerare puternica la iesirea din curbe, o tractiune de 100% pe rotile din spate. La deplasarea pe o autostrada uscata, tractiunea pe rotile din spate este doar de 10%, restul momentului de 90% fiind dirijat catre rotile din fata. In acest fel se obtine o stabilitate mai buna si o economie de combustibil. Punctul forte la Turbo X este dotarea acestei serii limitate cu diferentialul electronic suplimentar eLSD (electronically-controlled Limited Slip Differential), diferential care se ofera in premiera mondiala in acest segment. Diferentialul suplimentar eLSD are posibilitatea de a repartiza momentul de tractiune (torsiune) intre rotile dreapta si stanga spate, functie de aderenta fiecarei roti in parte. In practica, putem intalni chiar cazul limita in care o roata spate dispune de 80% tractiune si cealalta de 20%. Eficacitatea acestui nou sistem (eLSD) a fost confirmata de echipa noastra, care a testat noul Saab Turbo X pe circuitul Paul Ricard din Franta. Pe circuit era marcata cu jaloane o portiune in forma de ,,S''. Trecerea in viteza printre aceste jaloane a fost posibila datorita sistemului eLSD care, in timpul virajelor scurte, a repartizat tractiunea la rotile din spate functie de inclinarea automobilului. In acest fel, Turbo X a putut fi mentinut si la viteze mari pe portiunea de pista dintre jaloane. Suntem convinsi ca acest sistem este la fel de eficace si pe o sosea acoperita cu zapada, chiar daca in fata automobilului va aparea brusc un elan din padurea suedeza de la marginea soselei.'' Deci, asa cum spuneam in comentarii anterioare, SAAB merita sa existe! Si are multe de oferit. Pe langa faptul ca ne incanta cu modele frumoase si elegante, care pot da dovada de sportivitate, acestea sunt si construite in jurul sigurantei omului de la volan si a pasagerilor.
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău