• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • @SaabCuantic Multumesc mult, ma simt onorat de aprecieri, stiu ca vin din partea unui om cu bun simt si un spirit treaz, pentru care am toata consideratia! Pasiunea de a sustine atat de frumos marca SAAB imi aduce bucurie, de fiecare data cand citesc comentariile maestrului Cuantic :) Cu inima sunt langa aceasta marca, chiar daca momentan detin un Ford. Din cand in cand, ma uit la cum se prezinta piata auto si urmaresc anunturile legate de vanzarea masinilor SAAB. Am devenit interesat :) Sunt recunoscator pentru comentariile frumoase pe care le-am citit aici, pentru ca astfel am aflat lucruri interesante si am reusit sa gasesc in diverse publicatii, articole care vorbesc de la sine. Sper ca la urmatoarea intrunire a fanilor SAAB sa fiu si eu prezent, desi nu detin un astfel de model. Vin cu bucurie, pentru ca sunt pasionat din ce in ce mai mult de istoria, inovatiile si personalitatea SAAB. Imi plac masinile bune, construite cu suflet, iar SAAB nu face exceptie. Se situeaza intr-o elita a investitiilor sufletesti, din partea celor care s-au ocupat in timp de existenta acestei marci. Am mai spus intr-un comentariu anterior, se discuta de ceva vreme de problemele financiare ale marcii, dar ei se incapataneaza sa reziste. Cred ca multe alte marci ar fi incetat sa existe, daca s-ar fi gasit in situatii similare. Dar SAAB are ceva anume si multi vor o bucatica, pe cat posibil cat mai mare, din aceasta marca. Sunt multe interese la mijloc, multi fiind constienti de valoarea renumelui SAAB. La noi in tara nu a fost poate timp sau nu s-a dorit ca acest nume sa fie foarte cunoscut, dar sunt constient ca altfel stau lucrurile peste hotare. Nu-i nimic, fiecare are dreptul sa-i placa o marca sau model anume. Si cu adevarat important este ca oamenii sa nu cada prada politicii de consum, sa stie sa tina la personalitatea lor. Aceasta este una dintre lectiile despre care ne vorbeste rezistenta SAAB. Cum bine spune @900_S, au fost multe zvonuri pana acum. Asa cum relatam intr-un comentariu anterior, pe mine zvonurile ma fac sa zambesc, pentru ca in ciuda lor, SAAB exista. In ceea ce priveste preluarea de catre BMW, vad lucrurile cam in acest mod. In primul rand, cinstit este ca SAAB sa reziste. Cand spun asta, ma gandesc la toti anii de munca, pentru ca beneficiarii modelelor SAAB sa simta ca detin un automobil de calitate. Poate dupa unii, care gandesc in limitele politicii de tip consumist, corect ar fi ca SAAB sa nu mai fie. Cinstea este cu totul altceva. Cum bine spune maestrul Dan Puric: ''Corecti sunt si militienii...'' :) BMW a facut si face un lucru foarte bun cu Mini. Au pastrat traditia, iar acest lucru se vede. De fapt, ca sa exprim ceea ce gandesc, imi doresc pentru SAAB ca sa incapa pe cele mai bune maini posibile. Iar cei care vor sa puna umarul la ducerea numelui SAAB mai departe, sa tina cont de traditia si de identitatea de marca a firmei SAAB. Aliantele pot avea laturi benefice. Mai ales cand se merge pe principiul, unde nu stie unul, spune celalalt. Completarea aceasta poate avea rezultate bune in momentul in care, repet, se pastreaza valorile care au consacrat SAAB. Oamenii nu detin adevaruri absolute si nu exista automobil perfect, de aceea spun ca unele aliante pot duce la efecte foarte bune. In acest sens, imi permit sa citez un articol din ''Masini de legenda'', care vorbeste despre aliantele ce au avut loc in timp. Articolul se refera la SAAB 93/96 si spune astfel: ''Si suedezii au avut ''Wartburg-ul'' lor. Dezvoltat de compania SAAB impreuna cu germanii de la Heinkel (ambele firme fiind consacrate in constructia de avioane), SAAB 93 a fost prezentat in 1955, aproape in acelasi timp cu Wartburg 311 si avea o configuratie absolut similara acestuia din urma. Motorul in doi timpi, de 750 cm3 cu trei cilindri, antrena rotile puntii fata. Produs pana in 1967, modelul cu motor in doi timpi avea sa participe si la raliuri din campionatul mondial, castigand in mainile prestigiosului pilot Eric Carlsson Raliul Marii Britanii in 1960, 1961 si 1962. Echipat in 1967 cu un motor cu patru cilindri in V in patru timpi, de provenienta Ford, SAAB 96 avea sa fie produs pana in ianuarie 1980!'' Nu caut sa laud excesiv o marca anume, spun ca gratie comentariilor frumoase de aici, legate de marca SAAB, cred ca am reusit sa vad lucrurile altfel. Imi plac discutiile frumoase, despre pasiunea numita automobil. Multumesc frumos celor cu adevarat pasionati. Este de salutat gestul acelora care detin acum marca SAAB, de a pastra un echilibru intre marca, productie si salariati, care efectiv au depus atatea eforturi pentru a duce numele SAAB mai departe. Sa auzim de bine ! :)
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Arata ca o masina mai scumpa, ceea ce este bine. Chiar daca se vorbeste de grila care seamana cu aceea de la alte modele (sau farurile...), arata bine pe masina, fiind in acelasi timp bine proportionata. Linia laterala se prezinta bine si este amplasata inspirat, contribuie mult la aspectul masinii. Dupa cate am vazut din pozele care prezinta interiorul versiunii americane, s-au reusit progrese notabile, care cred ca se vor regasi si in cazul versiunii europene, eventual cu putine modificari. Masina imbina muchiile si aspectul fluid, ceea ce cred ca ofera o alura atletica, dinamica, in ciuda dimensiunilor sale. Cred ca va reprezenta o oferta buna si interesanta in clasa din care face parte.
    Noul Ford Mondeo, primele imagini ale versiunii europene
  • Motorasul lor in doi cilindri a fost premiat anul trecut. Inseamna taxe mici si consum rezonabil de combustibil. Ca o paranteza, producatorul sustine ca motorizarea diesel de pe generatia ce se apropie de finalul carierei, poate sa reziste 250000 km fara interventii la motor, daca acesta este intretinut corespunzator. Vine cu un spatiu interior mai bun decat ce ofera modelul actual si materiale ce asigura un progres calitativ. O masina necesara in aglomeratiile din marile orase, care cred ca se va descurca ok si in extraurban. Este oferita in 5 usi, un aspect important. Au amanat lansarea (spunea producatorul) din cauza crizei economice, sau poate au urmarit sa lanseze noul model intr-un moment favorabil, cand multi s-ar orienta spre asa ceva (tocmai din cauza crizei economice). Am votat pentru Fiat Panda.
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
  • Ma bucur ca au pastrat forma farurilor, aproximativ cum apareau in anumite ipoteze anterioare de design. Mi se par potrivite si inspirate. Sunt in ton cu partea frontala a masinii, care exprima ceva masivitate. Linia laterala nu seamana cu a lui Sandero, asa cum incerca sa transmita o imagine realizata pe calculator, nu cu multa vreme in urma. Din nou, un aspect pozitiv. De altfel, apar anumite linii laterale la acest model, care nu seamana cu cele gasite la celelalte modele Dacia. Designul capotei poarta influenta Renault. Cred ca Dacia este capabila sa dovedeasca un progres si o maturizare cu acest model. Cel putin, dupa cum se prezinta in aceste poze. Era nevoie de acest model in gama, sper sa realizeze vanzari bune. Le doresc succes!
    Dacia Lodgy de serie - primele imagini oficiale
  • Multumesc pentru aprecieri, consider ca le meriti mai mult decat mine :) Pentru perseverenta de a pleda pentru rezistenta marcii SAAB si pentru gestul de a cumpara un SAAB. Sa se intample cat mai curand, bravo tie! Nu in ultimul rand, pentru modul frumos in care explici si ai cautat sa te faci inteles in decursul timpului in legatura cu aceasta marca deosebita, pentru acele ganduri care cred ca au ajuns la sufletul multora. Imi place rezonanta gesturilor si faptelor care insemna rezistenta. Supravietuire si dorinta de a ramane in picioare. In fond, ceea ce se intampla cu SAAB, cred ca poate sa insemne un exemplu pentru noi toti. Un exemplu pozitiv, care spune ca in viata sufletul omului este bine sa stie cum sa traiasca, nu sa ia forma unui semn de intrebare.
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău