• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Ma refeream la model ca realizare tehnologica. Cat despre a le ''plange de mila'', esti paralel cu ceea ce am spus in comentariu. Vorbesti degeaba de principii, atata vreme cat intelegi ce-ti inchipui sau visezi.
    Protest inedit în China: şi-a distrus Lamborghini-ul cu ciocanele!
  • Reclama este interesanta si duce bine cu gandul la faptul ca masina are multe repere din aluminiu. Nu sunt fan VAG, dar totusi sa luam in calcul ca un model nou inseamna o munca facuta in asa fel incat sa rezulte un produs mai eficient, mai sigur, mai silentios, etc. Vad ca se discuta ca si cum aceste eforturi nu ar exista, ca si cum uneori un produs nou este inferior altora... Nu ne atrage masina, este ok, fiecare are dreptul sa aleaga, dar asta nu inseamna ca noul model nu reprezinta un progres sau ca nu este de luat in seama. Ca doar echipa care a muncit atata nu s-a straduit degeaba sa ofere un produs mai bun decat predecesorul...
    VIDEO: Audi promovează noul A6 cu o reclamă ingenioasă
  • Modelul totusi reprezinta o realizare extraordinara si nu era cazul sa fie tratat asa. Chiar daca mai exista si probleme (la ce masini nu exista?), acum a pierdut banii pe masina. Sunt banii lui si probabil nu duce lipsa de ei, dar este ca si cum i-a facut morman si le-a dat foc... Multi nu isi permit o astfel de achizitie, iar gestul nu prea bucura pe nimeni, dupa cum se poate vedea din poze. Mai bine facea sesizari la adresa celor din service, chiar demersuri in Italia si cauta o solutie sa repare masina.
    Protest inedit în China: şi-a distrus Lamborghini-ul cu ciocanele!
  • Orice model nou necesita angajati calificati, ca doar nu iti imaginezi ca masina se va produce singura. Mai ales cand acest nou model se va produce in fabrica de la Craiova, vor fi romani care vor asigura linia de productie, ceea ce este bine. Indiferent cate locuri de munca presupune acest aspect, important este ca ele vor exista. Am scris clar in comentariul anterior ca nu ne putem astepta la frumusete pe acest segment. Dar nici nu pot sa spun ca este un concept urat. De, frumosul sau uratul apar diferit in ochiul fiecaruia. Eu cred ca asa cum se prezinta, acest concept este ok. La noi se vrea versatilitate, spatiu, frumusete, calitate de fabricatie, siguranta, etc. si pret daca se poate cat mai mic, ceea ce nu este posibil. Modelul va fi practic daca va avea usi culisante, va permite accesul mai usor la locurile din spate si acest aspect va fi de folos inclusiv in spatii inguste si in parcarile aglomerate. De visat, viseaza cei care vor sa lucreze la linia de asamblare a acestui viitor model, iar pana atunci se vor lamuri si aspectele legate de rezistenta la impact lateral si se va vedea ce solutie se va alege. Cu montanti B sau nu, cu usi culisante spate sau solutia clasica. Ford are de pus la punct toate aceste aspecte pana cand va incepe productia lui B-Max, aspecte de care cred ca are cine sa se ocupe. Pana atunci, nu iti mai face griji de grija altora si cauta sa apreciezi ceea ce se arata promitator in domeniul auto pentru aceasta tara. Parerea mea ;)
    OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova!
  • Este o masina versatila, asa cum spun declaratiile din articol. Consola centrala aminteste de Fiesta. Ar trebui sa ne bucuram ca este prima masina produsa la noi care va dispune de usi culisante, daca se va fabrica in aceasta forma. Lasati scepticismul si ganditi-va la noile locuri de munca si la cifrele de vanzari la export, ca acolo o astfel de masina este altfel vazuta si apreciata. Iar cei care spun ca este un model urat, doar nu vroiati sa fie o frumusete, versatil, spatios si la un pret excelent. De parca ar exista masina perfecta, la suma pe care v-ati gandit unii ca o merita... Mai cititi o data randurile respective : ''accesul la locurile din spate este la cel mai bun nivel din clasa, iar flexibilitatea atinge si ea o cota ridicata.'' Si acum ganditi-va cam ce insemna o masina de familie pe segmentul asta. Inclusiv pentru tara noastra.
    OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova!
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău