• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Da, motorul se uzeaza mai mult la pornire, din cauza ungerii defectuoase. Un lucru care ajuta si e bine sa fie aplicat cand sunt temperaturi coborate, este pornirea in doi timpi. In primul timp se pune contactul, se asteapta stingerea martorilor luminosi (de acest aspect nu ati scris, e bine ca masina sa fie lasata sa-si faca singura verificarile necesare), apoi se actioneaza putin contactul si se opreste inainte ca motorul sa porneasca. In felul acesta urca ceva ulei in cilindri, iar motorul porneste mai usor dupa acest procedeu, prin alunecarea mai facila a pistoanelor. Lucru care ajuta la prevenirea uzurii motorului, mai ales la temperaturi scazute.
    UTILE: Cum să-ţi protejezi maşina de uzura accentuată
  • Scrie destul de clar in fraza de la sfarsitul articolului, cu litere ingrosate : ''Mai precis, testul la care a fost supus Duster a fost MAI SEVER decat cel la care au fost supuse modelele Logan si Sandero, deci vorbim de o IMBUNATATIRE a sistemului de siguranta oferit, desi acesta nu atinge media segmentului.'' Duster a obtinut 74% la protectia ocupantilor adulti, in timp ce de exemplu (nu e vorba de o comparatie, ci de procente) BMW X1 si Nissan Juke au obtinut 87%. Daca Hyundai ix20 a obtinut 89% pentru protectia ocupantilor adulti in cazul unui impact frontal, asta nu insemna ca ocupantii din Hyundai vor fi obligatoriu mai bine protejati in cazul unui impact frontal cu BMW X1 sau Juke... Sunt anumite date care vorbesc despre progresele Dacia. Acum cativa ani DIE WELT publica faptul ca Logan 1.5 dCI ocupa primul loc intr-un clasament al masinilor cu cele mai mici costuri pe kilometru. Iar un studiu al ADAC, realizat in EUROPA in 2008, plaseaza Dacia pe locul 5, dupa Subaru, Jaguar, Porsche, Honda, iar pe locul 6 in acel studiu se gasea Toyota. Studiul cuprindea aprecierile clientilor fata de automobilul detinut si satisfactia clientilor fata de service. Bine ca vad altii jumatatea plina a paharului, in loc sa apreciem noi progresele Dacia... Duster mai primea puncte daca de exemplu venea cu ESP in standard, avertizor sonor pentru centurile de siguranta si daca forma caroseriei se dovedea mai ''prietenoasa'' la impactul cu pietonii. Totusi, cei care doreau o mare serie de dotari pentru Duster, inseamna ca nu au inteles ce inseamna un pret ok pentru marca Dacia. Duster nu este un model care sa se conduca sportiv, sa vina in optiuni cu parbriz panoramic, climatronic, alcantara sau orice altceva ar fi visat unii, dar reprezinta un progres fata de Sandero, iar cei care au condus ambele modele stiu la ce ma refer. Nu spun sa supraevaluam modelul, dar totusi sa fim obiectivi si sa vedem ca reprezinta un progres pentru Dacia. Si sa le uram sa-si sporeasca progresele pe viitor.
    OFICIAL: Dacia Duster are trei stele EuroNCAP
  • Cine vede de la distanta noile modele, chiar daca se uita la sigla, nu are cum sa nu se gandeasca la o masina americana... Pai ori se tine cont de istoria marcii, ori nu... O revenire buna ar fi fost aceea in care s-ar fi pus accent pe imagine, nu pe un imprumut lipsit de originalitate. Nu stiu ce sa speram de la viitor, cand prezentul arata in felul acesta... Asa cum vor fi lansate ''noile'' Thema, Flavia si Grand Voyager, mai curand Chrysler si-a aplicat modelele peste sigla Lancia...
    Lancia Thema, Flavia, Delta facelift şi Grand Voyager - primele imagini
  • @ YOYO a sintetizat foarte bine despre ce este vorba, identitatea de marca. Profitul obtinut pe 2010 de Ford este foarte bun, nu cred ca-i intereseaza sa mai scoata un ban din aceasta controversa, vor pur si simplu sa se tina cont de denumirea lor, care este inregistrata. De fapt, cei de la Ferrari au modificat ulterior numele monopostului, ceea ce inseamna o recunoastere a faptului ca denumirea nu era tocmai in regula... Ca o paranteza, pentru Sauber C30 au cam ales un indicativ de sasiu care ''trimite'' cu gandul la modelul celor de la Volvo... Cand este vorba de identitatea de marca, conteaza cine a stabilit si inregistrat primul denumirea respectiva. Nu este vorba de o comparatie nefireasca intre cele doua, camioneta si monopost, ci de reglementari legale asupra dreptului de a folosi denumirea, drept inregistrat de Ford.
    Ford dă în judecată Ferrari pentru utilizarea numelui F150
  • * preocupati
    OFICIAL: Citroen C-Zero, prima electrică disponibilă în România: 36.642 de euro
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău