• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @newton a inserat comentariul corespunzător adevărului. Într-adevăr, este un Ecotec, oameni buni, cine invocă amestecul PSA?! Previziunea mea este aceeaşi dintotdeauna: va avea loc pe bune o ascensiune calitativă a motoarelor, odată cu o explozie tehnologică suprasaturantă, până prin 2025-2030, cu VAG şi GM în prim-plan, care, după ce vor realiza că au rămas singure cuc pe primele două locuri mondiale, vor hotărî să-şi declare iubire pătimaşă şi astfel să-şi unească destinele…După aceea…potopul. Daimler va deveni doar o glumă proastă, care, de frică să nu fie strivită de concurenţa ucigătoare a conglomeratului din Wolfsburg, se va preta la combinaţii neinspirate care vor face praf toate caracteristicile semnificative care au scris istorie pentru steaua tribrahială inscrisă în cerc…BMW se va orienta către mirajul Extremului Orient şi de aceea, încet, dar sigur, nu vom mai recunoaşte nici autenticul şi spumosul BMW de odinioară, nici măcar în privinţa inconfundabilei şi simbolicei grile… @titi, s-ar putea să se întâmple cum suspectezi tu…Fiat Group nu pare un pom lăudat la care să se dea năvală cu sacii, precum în cazul concernelor germane, dar implicarea lor în viaţa lui Chrysler, de exemplu, se vede în sens pozitiv, deşi n-ar trebui să practice joc de sigle prin Europa… În loc de concluzie: noapte bună, dragă industrie auto; ar cam fi cazul să trag obloanele speranţei încă de pe acum, ca să ştim o treabă! Sau...Să Aştept Alt Boom? :D
    Opel anunţă un nou motor pe benzină: 1.6 Ecotec SIDI de 200 de cai
  • Mă simt descumpănit...chiar mai profund decât atunci când SAAB a intrat în procedură de faliment. Mercedes-Benz by Daimler, inventatorii MAS şi ai automobilului şi cea mai titrată companie auto all-time, vrea să preia motoare de la alţii?!? Şi ce anume: un prăpădit de Diesel regăsit şi pe...Logan, lăsându-se cuceriţi de cotele foarte reduse de consum şi noxe ale acestuia?! Doamne Dumnezeule, spune-mi că nu-i adevărat...sau spune-mi că Te-ai dat pe glume! Nu-mi vine să cred...Oare Merz începe să alunece pe toboganul destrămării?...Sper să fie doar un caz rar şi sporadic, pentru că, orişicum, globalizarea îşi arată nişte colţi hidoşi...Şi, decât să-mi iau un Merz loganizat sau un BMW toyotizat (VW-Audi se ţin încă tari cu TFSI-urile şi TDI-urile lor, dar cine ştie ce idei "strălucite" le vor trăzni şi lor în deblă odată şi odată? poate nişte motoare de BAIC şi nişte şasiuri de Cherry, de ce nu?), prefer să rămân fidel unei firme distruse, care, chiar dacă are un picior în groapă, cu celălalt participă la curse pe care, culmea, le mai şi câştigă (cazul Swedish TTA racing series). Şi uite aşa vom ajunge să conducem, într-un viitor îndepărtat, nişte chifle de maşini trase global la indigo, urâte cu spume şi care vor merge cu viteză de motostivuitoare, ca în Total Recall. Să dea naiba, unii chiar s-au dovedit vizionari...
    Noul Mercedes A-Klasse va primi motorul Renault 1.5 dCi
  • Mie cel mai rău îmi pare că BMW Group nu şi-a depus o opţiune mai serioasă pentru achiziţia…ştim noi a cui. Aşa că am rămas la cheremul asiaticilor. Oare ce ştiu alde Yougman şi Mahindra despre sedane sportive? Eh, ce târfă nespălată mai este şi viaţa asta; oare de ce nu vrea să se întâmple lucrurile cum ar fi firesc, logic şi plăcut?...
    OFICIAL: Noul BMW Seria 3 Touring
  • @edi, mi-ai filtrat superficial textul…N-am “atacat” niciodata o firmă japoneză din punct de vedere calitativ! Poate voi testa vreodată şi modelele pe care mi le-ai recomandat tu. Dar pur şi simplu preţul nu se justifică, oricât de “limited edition” ar fi! Eu înţeleg că maşinile extracomunitare “saltă” serios plafonul de vânzare din cauze binecunoscute, dar se comit şi multe speculaţii intenţionate pentru a-i scalpa de bani pe cei care acceptă trocul…Deci, dacă constat că produsul X are valoare de piaţă Y (sau pe aproape, dacă eu nu pot face estimări specialiste), atunci nu mi-l da, taică, cu Y + k, cu k>>n, unde n=valoarea decentă la care trebuie să te limitezi. Se avansează prea des şi prea nescrupulos motivaţia că “cine îşi permite, de ce să nu verse o căruţă de bani şi de ce să nu se umfle de importanţă, dacă poate!”… Nu cred în explicaţiile autorilor acestei maşini. Nu-i vorba de implementarea celor mai noi tehnologii etc; ca design, "mai SUV” arată Great Wall powered by Mitsubishi decât Infiniti, oricare dintre modele! Cui i se pare atractivă carcasa de mai sus? Deocamdată, la nivel japonez, Toyota rămâne inexpugnabilă, mai ales în materie de SUV! Repet: nu denigrez Infiniti, dar, privite din exterior, produsele de teren ale firmei par terne…Paradoxal, limuzinele nu. Mă rog, nu mai scriu nimic pe tema preţurilor, căci tendinţa este clară: doar banul contează, adică să fii “supt” cât nu face, iar dacă vor mai rămâne constructori şi dealeri care să respecte clientul şi care să nu încerce să-l amăgească (mai precis: să încerce să nu-l amăgească!), atunci sfârşitul lumii poate nu va începe prea curând… Inspiraţie şi baftă tuturor!
    Infiniti FX Sebastian Vettel Edition are un preţ oficial: 120.000 de euro
  • Drace, n-aveţi şi voi senzaţia că preţurile la autovehiculele noi sunt cam piperate la ora actuală, indiferent de marcă, de model, de localizare şi de...nivelul de venit al fiecăruia? Nu neg, acest SUV arată “OK” şi este “drăguţ” (apelative specifice tuturor damelor sărace cu duhul intelectual), ba chiar îşi imprimă o imagine exclusivistă, dar să ceri 120 de “bătrâne” pe o tablă cu biţi sfidează şi bunul simţ, şi “meandrele concretului” economic. S-au folosit materiale de calitate pentru construcţie, nu-i bai, vrem să ne înnoim din temelii “parcul auto naţional”, iarăşi bravo, la moarte cu toate rablele depăşite tehnologic, ecologic şi moral, ce adorabil, dar, măi dragă Ponta “tânăr şi dinamic”, ţie şi liotei tale de stimabili guvernanţi cu CV-uri scornite se cam vede treaba că nu vă fată mintea nici vouă nici o strategie viabilă şi credibilă de redresare economică şi echitate socială, ci doar ne bârâiţi cu aceleaşi chifle expirate despre corupţia, incompetenţa şi moştenirea predecesorilor…Faptul că i-aţi driblat puţin pe satrapii FMI nu ne relevă nimic. Dar voi toţi – indiferent de unde aţi proveni “ideologic”: “stânga” sau “dreapta” – vreţi sincer să fie renovată zestrea auto a ţării…Eventual cu Low Gun, doar nu cu “Sebastian Vettel edition” şi alte păstrăvării. Poate va ajunge vreun exemplar şi la showroom-ul Infiniti de lângă Romexpo, iar dacă voi nimeri pe acolo, o să-mi aduc aminte de o mai veche butadă protevistă: “Te uiţi şi câştigi”…Experienţă, desigur :D
    Infiniti FX Sebastian Vettel Edition are un preţ oficial: 120.000 de euro
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău