Feedback

Infiniti FX Sebastian Vettel Edition are un preţ oficial: 120.000 de euro

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 10.05.2012
Cea mai scumpă maşină propusă în gama Infiniti, versiunea specială a SUV-ului FX semnată de Sebastian Vettel,

Infiniti a anunţat preţul oficial al versiunii speciale FX pe care constructorul premium japonez a dezvoltat-o împreună cu Sebastian Vettel, campionul en-titre al Formulei 1. Ediţia specială Infiniti FX - pe care Automarket v-a prezentat-o în detaliu acum câteva luni - va costa 120.000 de euro şi va deveni, astfel, cel mai scump produs pe care Infiniti îl prezintă pe piaţă.

Preţul ridicat este explicat atât de modificările tehnice pe care inginerii Infiniti le-au adus modelului japonez - masa proprie scăzută cu 45 de kilograme, motor V8 de 5.0 litri de 414 cai - cât şi de faptul că FX Sebastian Vettel Edition va fi disponibil într-o serie limitată la doar 50 de exemplare dedicate pieței europene. În total, Infiniti va asambla doar 200 de exemplare ale acestui model.

Debutul producţiei celei mai potente versiuni Infiniti FX va avea loc în luna octombrie, urmând ca primele exemplare să ajungă la clienţii care le-au comandat în cursul primăverii anului 2013.

via | Infiniti

Comentarii (5)

  • 120 000 de iluzii spulberate...
    Drace, n-aveţi şi voi senzaţia că preţurile la autovehiculele noi sunt cam piperate la ora actuală, indiferent de marcă, de model, de localizare şi de...nivelul de venit al fiecăruia? Nu neg, acest SUV arată “OK” şi este “drăguţ” (apelative specifice tuturor damelor sărace cu duhul intelectual), ba chiar îşi imprimă o imagine exclusivistă, dar să ceri 120 de “bătrâne” pe o tablă cu biţi sfidează şi bunul simţ, şi “meandrele concretului” economic. S-au folosit materiale de calitate pentru construcţie, nu-i bai, vrem să ne înnoim din temelii “parcul auto naţional”, iarăşi bravo, la moarte cu toate rablele depăşite tehnologic, ecologic şi moral, ce adorabil, dar, măi dragă Ponta “tânăr şi dinamic”, ţie şi liotei tale de stimabili guvernanţi cu CV-uri scornite se cam vede treaba că nu vă fată mintea nici vouă nici o strategie viabilă şi credibilă de redresare economică şi echitate socială, ci doar ne bârâiţi cu aceleaşi chifle expirate despre corupţia, incompetenţa şi moştenirea predecesorilor…Faptul că i-aţi driblat puţin pe satrapii FMI nu ne relevă nimic. Dar voi toţi – indiferent de unde aţi proveni “ideologic”: “stânga” sau “dreapta” – vreţi sincer să fie renovată zestrea auto a ţării…Eventual cu Low Gun, doar nu cu “Sebastian Vettel edition” şi alte păstrăvării. Poate va ajunge vreun exemplar şi la showroom-ul Infiniti de lângă Romexpo, iar dacă voi nimeri pe acolo, o să-mi aduc aminte de o mai veche butadă protevistă: “Te uiţi şi câştigi”…Experienţă, desigur :D
    7 13
  • Vasilica
    Trebuie sa fi dezaxat sa ceri pe rabla asta atat !!! Stiu ca are piese de logan in ea dar 120k este enorm!!
    4 10
  • @cuantic
    sincer m-ai dezamagit cu acest comment! in general iti respectam parerile insa acum...par acesta masina e ca vinul cu cat e mai veche cu atat creste valoarea..daca stii cu toyota celica de prin 92-93 semnata carlo sainz...la fel acum se vand la niste preturi destul de mari..plus ca si acum daca stam stramb si gandim drept infiniti e un nume in industria auto au tehnologie tot ce vrei...iti doresc macar doata sa mergi cu un fx sau un qx si apoi sa iti dai seama ce vorbesc acum! e altceva decat multitudinea de germane...masine e senzationala!
    2 3
  • Pardon
    @edi, mi-ai filtrat superficial textul…N-am “atacat” niciodata o firmă japoneză din punct de vedere calitativ! Poate voi testa vreodată şi modelele pe care mi le-ai recomandat tu. Dar pur şi simplu preţul nu se justifică, oricât de “limited edition” ar fi! Eu înţeleg că maşinile extracomunitare “saltă” serios plafonul de vânzare din cauze binecunoscute, dar se comit şi multe speculaţii intenţionate pentru a-i scalpa de bani pe cei care acceptă trocul…Deci, dacă constat că produsul X are valoare de piaţă Y (sau pe aproape, dacă eu nu pot face estimări specialiste), atunci nu mi-l da, taică, cu Y + k, cu k>>n, unde n=valoarea decentă la care trebuie să te limitezi. Se avansează prea des şi prea nescrupulos motivaţia că “cine îşi permite, de ce să nu verse o căruţă de bani şi de ce să nu se umfle de importanţă, dacă poate!”…

    Nu cred în explicaţiile autorilor acestei maşini. Nu-i vorba de implementarea celor mai noi tehnologii etc; ca design, "mai SUV” arată Great Wall powered by Mitsubishi decât Infiniti, oricare dintre modele! Cui i se pare atractivă carcasa de mai sus? Deocamdată, la nivel japonez, Toyota rămâne inexpugnabilă, mai ales în materie de SUV! Repet: nu denigrez Infiniti, dar, privite din exterior, produsele de teren ale firmei par terne…Paradoxal, limuzinele nu.

    Mă rog, nu mai scriu nimic pe tema preţurilor, căci tendinţa este clară: doar banul contează, adică să fii “supt” cât nu face, iar dacă vor mai rămâne constructori şi dealeri care să respecte clientul şi care să nu încerce să-l amăgească (mai precis: să încerce să nu-l amăgească!), atunci sfârşitul lumii poate nu va începe prea curând…

    Inspiraţie şi baftă tuturor!
    4 7
  • :)
    Cu 120.000 imi cumpar avion. Cum sa dai 120 de mii pe un Inifiti ca scrie Sebastien Vettel Edition pe el si pentru ca au mai imbunatatit putin motorul?

    Trebuie sa fii nebun sau sa ai multi bani si sa nu ai ce face cu ei. Din pacate sunt o gramada de cazuri in situatia numarul 2,prea multi bani.
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru