• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Cele mai bune motoare Diesel (din toate punctele de vedere) mi s-au părut întotdeauna cele de la VAG, într-adevăr, mai ales că le-am încercat pe speze proprii, dar multă lume şuşoteşte în jurul meu că cele mai performante la ora actuală ar fi cele de la…BMW, iar dacă Toyota, care se mândrea de mulţi ani în acest domeniu, a ajuns la concluzia că cel mai indicat ar fi să apeleze la constructorul bavarez pentru livrare, atunci înseamnă , logic, că n-avem de-a face cu un zvon senzaţionalist. Totuşi , maeştrii maeştrilor rămân cei care se simt în universul Diesel precum peştele în apă, de fapt cei care i-au dat viaţă, identitate şi însemnătate, recte MAN, aşa că insistenţa de ani buni a lui VAG de a pune laba pe colosul…bavarez nu pare inadecvată. De fapt, cred că şefii conglomeratului din Wolfsburg se urcă pe pereţi de bucurie, prevăzând că, prin îndeplinirea acestei operaţiuni capitale, vor cam da cu tifla concurenţei în următoarele decenii, eventual şi după fireasca întrepătrundere de scopuri cu Geniile Mânăriilor…Personal, eu am rămas cu impresia cea mai plăcută de pe urma utilizării motorului 4.2 TDI de pe A8. Evident, nu poate figura printre cele mai economice, dar comportamentul pe şosea este sublim…şi ar fi printre puţinele Diesel-uri care te pot lipi la propriu de scaun. În orice caz, Diesel-urile nemţeşti sunt incomparabile deocamdată, inclusiv prin prisma fiabilităţii, iar “triada” ştie cum să le pună în valoare. Că eu am început să mă “dau în vânt” după TTiD-uri via JTD, este altă mâncare de peşte. Legat de articol, nu pot să-mi dau seama dacă este o realitate sau o petardă. Totuşi, mă cam îndoiesc că s-ar fi întâmplat această minune mai mult decât fabuloasă, deoarece, de exemplu, cu Mercedes E200 2.2 CDI 116 CP eu n-am putut scoate mai jos de 4,2 L/100 km “afară” la o medie de deplasare de 80 km/h şi doar este tot sedan şi unul foarte economic pentru categoria lui! În plus, pe lângă “omiterea” precizării vitezei medii de rulare, autorii “recordului” au “uitat” să ne lămurească în privinţa unui aspect deloc neglijabil: emisia medie de noxe per km. Nu cea din manualul tehnic, ci cea reală, dar neînregistrabilă cu vreun dispozitiv anume, asta dacă au idee de “trucul neoficial” de a o afla: consumul mediu teoretic înmulţit cu constanta 26,5.
    RECORD DE AUTONOMIE: VW Passat a parcurs 2617 km cu un singur plin
  • Nu, n-are de ce să te “împurpureze” careva, deoarece ai subliniat adevărul. Este doar o tâmpenie de circumstanţă a câtorva exaltaţi din conducerea Lexus. Cum adică să se rupă de compania-mamă? Este ca şi cum creierul meu ar vrea să nu mai depindă de fluxul de nutrienţi din corp şi să arate că se poate descurca şi singur, pe cont propriu, afară din corp. Toate platformele, motoarele şi componentele utilizate de divizia Lexus aparţin intelectualmente părintelui Toyota Motor, ba mi se pare că inclusiv Lexus beneficiază de pe urma activităţii de cercetare şi fabricaţie piese, părţi şi sisteme auto a departamentului Toyota Boshoku al Marelui Grup Toyota, proprietarul lui Toyota Motor, implicit al diviziei Lexus. Mai mult decât o glumă idioată nu poate fi această “doleanţă” mercantilistă (Lexus îi poate întrece pe rivalii germani eventual la capitolul destul de important al imaginaţiei luxului, dar ca performanţe tehnice nu încă…făcând abstracţie de faza cu Nurburgring). De altfel, cred că acel domn Ise (i se cam urâse cu binele…) va fi cu siguranţă şi pe bună dreptate penalizat sau înlăturat de consiliul de administraţie al diviziei Toyota Motor, fiindcă astfel de declaraţii belicoase, insuficient cumpănite şi dornice de lovitură de imagine, proxima cocălăreşti, pot afecta interesele corporaţiei chiar pe termen lung. Ce-şi imaginează domnia sa? Oare nu realizează adevărul elementar că, fără aportul material şi logistic al Toyotei, dar şi financiar (ca subsidiară, nu poţi trăi numai din rata proprie de profit, ci trebuie să primeşti şi fonduri structurale de la “centru”), Lexus îşi va rupe gâtul la abordarea primei curbe pe drumul independenţei?...Mă miră faptul că până şi japonezii pot avea printre ei pseudo-manageri sau şefi neprofesionişti…Dar, în definitiv, ce ne mai poate surprinde în ziua de astăzi şi în ce domeniu?
    Lexus vrea să se îndepărteze de părintele Toyota
  • Mai bine atenţie să nu mănânci bani negri şi să nu bei iluzii de preamărire personală…În caz contrar, sigur vei intra în pom…în pomul care nu aduce roadă, care se taie şi se aruncă în foc…
    STUDIU: Este mai periculos să mânânci la volan decât să scrii SMS-uri
  • Da, dar nu-i nici o scofală, căci toţi cunoaştem pe îndelete hibele, moravurile şi ororile prezentului, încetăţenite adânc pe fondul pandemiei de abulie a umanităţii; capital este să avem curajul onest de a…ieşi de după cireşul după care ne trage mereu aţa să ne ascundem. În esenţă, mă bucur că avem o planetă frumoasă; păcat numai că-i prea populată. Mai mult ca sigur se va reveni însă la “normal” datorită noului Doctor Mengele multiplicat la scară globală şi intitulat cu respect Doctor Honoris Causa Codex Alimentarius, membru cu drepturi şi puteri depline al…Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. De fapt, este chiar foarte sănătos să mai “aeriseşti” demografic pământul. Da’ vorba vine: cine este dispus să “renunţe” în favoarea împlinirii acestui comandament “moral”? Răspuns: oricine vrea să se hrănească “sănătos”. Aşa că respectivul “doctor” nu alege exterminarea brutală, în sens clasic, ci ne lasă chiar pe noi s-o desăvârşim, punându-ne la dispoziţie toate mijloacele “necesare”. Voinţa rezolvă TOTUL, nu? Şi, când scopul iniţial va fi atins, inclusiv industria auto va avea de câştigat, deoarece va putea recicla multe maşini (în special acelea ale căror proprietari vor fi plecat puţin în Valhalla din anumite cauz-E , he he he), reducându-şi astfel costurile de producţie. Iar diminuarea numerică a maşinilor va însemna automat adio ambuteiaje pretutindeni, uraaaaa! PS: În realitate, eu însumi sunt în slujba renumitului “doctor”…Din punct de vedere profesional, desigur, nu şi principial, OK? Ceea ce înseamnă că nu mă poate bănui nimeni de cinism…
    FEATURE: Cele mai mari ambuteiaje din istorie
  • Tot echipat cu un V8 de 5L supraalimentat (ce-i drept, twin-turbo), Koenigsegg Agera R ajunge la 1115 CP, peste 1000 Nm şi o viteză teoretică de 457 km/h. Dar, în mod sigur, Jaguar nu şi-a propus niciodată să emită veleităţi de supercar şi cu atât mai puţin de hipercar. Altfel, motoarele firmei suedeze nu mai sunt de mult (de vreo 6 ani) de origine Ford. Oricum, cifrele nu contează, nu? Dar ideea de exclusivism, da…
    Jaguar F-Type va avea un motor V8 de 5.0 litri supraalimentat
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău