• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • ...şi anume că mult mai problematică este supraaglomerarea aproape din orice oraş acum, nu numai din metropole ca înainte. Cauza principală pentru ambele situaţii (îmbulzeala de oameni şi îmbulzeala de maşini din cauza îmbulzelii de oameni) este impardonabilă: cam toţi cetăţenii globali actuali au oroare teribilă de munca autentică, anume cea fizică, cu braţele şi uneltele, atât pe câmp, cât şi în uzină, dar şi cea tradiţional ştiinţifico-intelectuală…Iată de ce, câteodată, mai au şi politicienii noştri dreptate când se plâng că nu există o absorbţie totală sau măcar masivă a murii-n gură, adică a “fondurilor europene nerambursabile”. Păi românului de rând îi surâde ideea cvasi-dumnezeiască de a primi pe moca ‘jde mii de euro şi metodologia gata pusă la punct a succesului, cum să nu, şi să purceadă entuziast la o microafacere rentabilă, concentrată primordial pe relansarea agriculturii, dar…cum adică, trebuie să pună chiar el mâna să muncească zi de zi?! Şi nu să-şi angajeze slugi care să ducă tot greul operaţional pe spinările lor, din moment ce patronul “innăscut” ce se crede dânsul caută doar să culeagă sistematic roadele sudorii altora?! …Ăăăăă, nu, mersi, las’ că rămânem în nădejdea “statului” român. V-aţi prins, nu? Ambuteiajele acestea exasperante, ce-i drept, nu pot oferi o explicaţie exactă, cuprinzătoare şi satisfăcătoare câtă vreme evităm să analizăm minuţios cauza şi ne mulţumim să acceptăm efectul ca atare. Cauza reală am inserat-o deja: exodul foştilor ţărani spre oraşe, orice gen de oraşe, plus al orăşenilor de condiţie medie spre metropole. Cel puţin aşa s-a întâmplat şi încă se va tot întâmpla de acum încolo în Românica Abramburica. Iar Bucureştii au devenit un furnicar sufocant, anarhic, stupid, înţesat de “flatulenţi” de ambele sexe, autobănuiţi de importanţă socio-economică apoteotică. De ce s-a ajuns aici? Păi…toată lumea visează înfiorată la deliciile “incomparabile” ale biro-cyber-intelectualismului (de aceea au ajuns să fie repudiate, bagatelizate, marginalizate şi chiar eliminate din şcoli, inclusive din cele rurale, discipline inestimabile şi indispensabile în mod imuabil pentru integritatea şi sănătatea culturală a oamenilor, precum istoria, geografia, religia, filosofia, literatura şi limbile culte precum rusa şi slavona, care, desigur, “nu aduc nici un profit în lumea de astăzi” – în schimb, sunt de-a dreptul adorate şi tratate preferenţial economia, informatica şi engleza, urmate la o intensitate mai redusă de trioul matematică-fizică-chimie şi de ştiinţele biologice), generator prin definiţie de câştiguri facile în primul rând, apoi abundente, tot mai abundente, cât mai abundente, care să contureze o stare materială fabuloasă, nemaipomenită în nici o altă epocă istorică (această panoramă integral materialistă “trebuie” făurită, totuşi, de o armată de “fraieri”, obligaţi la activitate productivă permanentă tocmai de către intelectul lor “precar”, nu-i aşa?...dar contează socialmente la ce anume visează şi ei? vax!), în care să predomine “neapărat” noutatea de piaţă, prospeţimea conceptuală şi linia “trendy” în aspect, în mişcări şi în cuvinte…Mass-media reprezintă unicul izvor inspirator şi educativ în privinţa alienării spirituale cvasi-iremediabile a omului contemporan. Deşi se naşte automat imposibilitatea probabilistică de a putea fi toţi doritorii (miliarde!) serviţi la parametrii cantitativi şi calitativi solicitaţi, adică la cote stratosferice, nu se ţine cont defel de aceste frâne logice serioase şi astfel rezultă o încleştare interumană cotidiană, dârză, duşmănoasă, nescrupuloasă şi…ridicolă, nimeni neconcepând în ruptul capului să cedeze câtuşi de puţin şi măcar pentru o clipă în scopul lui înţepenit în meschinărie, nici măcar cei inteligenţi, prin urmare nemaifiind nevoie de războaie convenţionale interstatale, toate energiile posibile (care, teoretic, ar putea fi redirecţionate spre plămădirea unor lucruri şi a unor sentimente mult mai utile pentru noi şi plăcute pentru Creator) canalizându-se în mod inepuizabil spre materiile, frivolităţile şi infamiile (inter)umane localizate. Până la urmă, nu supraacumularea oarbă şi surdă, realmente patologică, de averi şi bunuri “de soi” şi subjugarea întregii noastre vieţi de către prestigiul parvenitist şi neo-năravurile “kinky” ne vor surpa fiinţial, nici foamea nesăţioasă de ştiinţă profană şi nici măcar goana nestrunită după neotehnologie per ansamblu (marile descoperiri şi invenţii ale omenirii au fost opera lui Dumnezeu în primă instanţă, că altfel noi înşine n-am fi fost în stare nici să dibuim ieşirea din peşteră, dar se pare că Dumnezeu S-a dat la o parte pe fondul insinuării gradate a potrivnicului în miezul progresului tehnico-ştiinţific şi a confiscării abile a scopului iniţial de deservire umană chibzuită…), ci singură numai…super-cyber-mania, hiper-cyber-craţia, ultra-cyber-latria, cu vârful ei de formă şi fond: facebook-oreea. “Omul nou” care se ridică “legal” din această tină “postpostmodernistă” se bifurcă tipologic, dar, în ambele cazuri, mă lasă complet rece: bărbatul-cyborg şi femeia-sacou, decorticalizaţi, desexualizaţi (adică ţine de identitatea de sex, în sensul că bărbatul nu mai este bărbat şi nici femeia femeie) şi desacralizaţi atât prin vocaţie, cât şi prin excelenţă, elementul comun care îi complementarizează reciproc în statutul lor vidocratic fiind doar laptopul la purtător. Aşadar, chiar dacă şi eu mă trezesc deseori prins fără voie în cleştele lor demenţial, ambuteiajele de care vorbiţi mi se par neglijabile moralmente, nu atât de deranjante psihic precum giga-aglutinările umane din mediile urbane şi hiperfluxul informatic şi informaţional interuman şi continuu, care, într-adevăr, ne umple de cunoştinţe diverse până la refuz, dar, pe de altă parte, ne goleşte de conţinutul vital şi…UNIC.
    FEATURE: Cele mai mari ambuteiaje din istorie
  • LauCalin, te rog să mă ierţi dacă te-am mâhnit, n-am intenţionat una ca asta! Pur şi simplu m-am inflamat foarte tare din cauza acelui...nu mai ştiu cum să-l calific. Este drept că şi eu le-am atribuit odinioară fanaticilor Audi o râvnă patetică, dar trebuie să fii permanent atent la exprimare, fiindcă "fetişuri umede" înseamnă deja escaladarea barierelor fixe ale bunei cuviinţe. Ai dreptul natural şi constituţional să cugeţi ORICE năstruşnicie, dar nu şi s-o proiectezi verbal. OK, să zicem că a fost doar un păcat obişnuit al acelui...om (dacă zici tu :)), căci toţi greşim la urma urmei, mai mult sau mai puţin grav (paradoxal, cu cât ne opintim să ne îndreptăm, cu atât greşim mai mult) - ce, crede cineva că eu n-am înjurat niciodată, de pildă? Însă, repet, să nu uităm nici o clipă că aici întrunim criteriile definitorii ale unei reuniuni publice...unde nu mai avem voie să ne imaginăm pe maidan. Şi încă ceva: eu nu mă iluzionez că mă exprim numai cu valori "absolute" de adevăr, că pronunţ numai verdicte "inexorabile" sau că mă cred "de necombătut". În plus, nici SAAB nu dansează în graţiile perfecţiunii (termen total inadecvat în domeniul auto). Rectific o informaţie de-a mea insuficient documentată despre afacerea GM-SAAB-Scania: Investor AB n-a fost o invenţie a afacerii, ci a existat de mult ca entitate aparte, dar, în rest, mârşăvia în care s-a vârât este adevărată. Ehei, nu pot avea altă presimţire faţă de gm, indiferent la ce se dedă acest colos cu picioare de lut: preluare sau alianţă. Bine ar fi ca lupul să-şi schimbe năravul, deşi este scris în legea firii că sângele său apă nu se face niciodată...Şi n-o spun numai prin prisma apartenenţei afective de SAAB. Însă experienţele la care au fost supuse alte mărci sau grupuri pledează negativ...exceptând cazul TTiD, desigur :D In extenso, asistăm inerţi la mişculaţiunile imperturbabile ale globalizării auto, ca şi până acum, nothing more and absolutely nothing good...
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
  • Omule, ne batem eminamente cu morile de vânt, deci hai mai bine să-i lăsăm pe Saabofobi să creadă orice le-ar pica bine la stomac…Argumente contra n-au de unde să scornească şi nici nu vor avea vreodată, iar pe cretinoidul acela irecuperabil de @@LauCalin dânşii îl socotesc nevinovat şi nedreptăţit, bietul de el. Lasă-i să se bucure de pe margine, superficial, de “colaborarea” dintre gm şi PSA; oricum vor constata pe viu peste nu mulţi ani, când se vor urca la volanul unui produs nou al concernului francez, că Peugeot şi Citroen nu vor mai fi chiar Peugeot şi chiar Citroen! Şi lasă-i să fabuleze că au avut ei SAAB-uri în familie care i-au exasperat. De fapt, nimic nu se va zgudui sub soare. Crezi că scrie degeaba pe site-ul lui Edy Hagiu: “Mentalitatea se va schimba cu greu în România şi puţini se vor apropia de ceva deosebit cu adevărat”?...Wow, never forever! I’m out… PS: Baditza, mersi pentru clipurile de pe Youtube, nu le parcursesem până acum. Eşti un finuţ şi, pe deasupra, un automobilist get-beget! Dacă îţi vei face şi cont aici, vei deveni şi mai puternic…powered by Cuantic :)
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
  • Acela nu poate fi “om”, care trânteşte un limbaj atât de suburban. Indiferent pe cine ar fi omagiat şi pe cine ar fi terfelit. Nu se cade să primim în viaţa aceasta numai ceea ce ne place, ce ne convine sau ce credem că ne foloseşte. Iată de ce vom pieri fiinţial cu toţii dacă nu ne înfrânăm la timp…Este deci timpul să începem a împlini şi ceea ce ne incomodează moralmente prin definiţie, dar este musai neapărat (pleonasm de efect) de urmat. Hai să fim mai isteţi decât alţii! O zi la fel de bună şi ţie! (fără nici o ironie deplasată) On topic: cine ţine morţiş să elogieze motoarele JTD, automat va adăuga un plus valoric şi în dreptul derivatelor suedeze, chiar dacă n-ar vrea…
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
  • Parcă aş trăi un deja-vu…Hei, “prietene” care ne spurci gratuit pe mine şi pe BaditzaEx, oare n-ai auzit că “Veţi da socoteală pentru orice cuvânt rostit în deşert”? Cât despre SAAB, ce cădere ai ca să te pronunţi? Vezi să n-aibă insomnii fanii acestei mărci martirice din cauza sforţărilor tale “revelatorii”. Ştii ce înseamnă când eu afişez acest semn: (*) ? Acum, o să-ţi dezvălui o practică foarte simplă şi dovedită psihologic: onanistul este acea persoană care îi acuză pe alţii de onanie tocmai pentru a încerca să înăbuşe din start orice bănuială de onanie în privinţa sa. @Automarket, parcă era vorba să barezi accesul tuturor grobienilor, fără deosebire de rasă, etnie şi grad de incultură! Chiar nu putem constitui un forum realmente curat, aerisit, civilizat? Cât trebuie să le mai tolerăm pe salamandrele acestea otrăvitoare? Care au mare noroc că nu încap pe mâinile mele necruţătoare, ca să le încing niţică şi imperioasă reeducare retro-ortodoxă cu forţa, ca pe vremea lui Creangă şi a lui “Sfântu’ Nicolae” din cui. Dar, vorba aceea: bătaia a fost înlocuită cu shaorma. În definitiv, eu cred că nu somnul raţiunii naşte monştri, ci somnul naţiunii împletit de “minune” cu o libertate nedozată a expresiei publice… @LauCalin, nu m-aş fi aşteptat vreodată din partea ta să-i mulţumeşti unui netrebnic congenital! În primul rând, te-ai uitat pe cine gratulezi sau n-a contat decât ceea ce te-a măgulit?... Nu zic să nu răspunzi unui elogiu, dar eu n-aş accepta ca cineva să mă considere pe mine mumă, iar pe un amic sau pe un coleg de-al meu ciumă. Dacă ai consulta arhiva site-ului, ai constata că eu ţi-am luat apărarea când ai fost ofensat fără noimă (de exemplu, în cazul @Carlos) şi aceasta este o regulă proprie în privinţa oricui pe care îl socotesc un om de ispravă şi totodată un bun co-forumist. Sau n-ar mai trebui s-o fac? Poate că n-ar fi “trendy” şi nici n-aş câştiga ceva personal şi palpabil, că doar m-am pomenit fără voie într-o lume în care “meandrele concretului” (aferim, nea Ilici KGB) dictează totul – gândirea, scopul, mişcarea, ritmul şi, desigur, legea. Sau poate că SaabCuantic, Devorattor şi încă un pâlc de useri sunt doar nişte dobitoci sadea, care încă mai cred cu ardoare în valoarea neîntinabilă a prieteniei… Şi uite aşa, Lau, se înnădeşte funia decepţiilor, care a început cu @C-G-C, continuă cu tine şi…who’s next? A, şi Diesel-urile Fiat sunt chiar mai bune decât credeţi tu şi lăudătorul tău circumstanţial, mai ales dacă ajung să fie prelucrate de nişte băieţi realmente deştepţi – te asigură un patetic amator de benzinare turbo, care consideră motorizarea TTiD drept etalon Diesel (îi trebuie doar o talpă mai hotărâtă pe pedala de acceleraţie şi gata, haleşte asfaltul), ca şi pe cele de Scania, singura firmă din conglomeratul VAG care nu apelează la MAN. Normal că 1.9 TTiD este “prost”, adică ce ne trebuie nouă 180 CP, 400 Nm, consum mediu de 4,5 L/100km, viteză de 230 km/h, 8,5 sec. la “plaja”, emisii de noxe de doar 119 g/km şi totodată aspect de sedan galant (9-3), başca fiabilitatea indiscutabilă...Ca să păstrez proporţiile de “compacte”, doar BMW 320d poate puţin mai bine să ţeasă aceste caracteristici, combinând în mod inspirat parametrii de performanţă, dar are la dispoziţie şi bani mai mulţi pentru cercetare şi investiţii.Păcat însă că “iubitorii” auto şi “cunoscătorii” care nu se pricep decât să amestece cu făcăleţul “concretului” în veşnica ciorbă de cifre, accesibilă la orice colţ de stradă mediatică (deci, cum am arătat mai sus, n-ar fi nici o scofală dacă cineva ar jongla pe degete, în mod expertuos, date şi informaţii auto, ceea ce mi-aş putea permite şi eu fără nici o greutate şi să mă rup astfel în figuri de “ciumeg”, deoarece m-au iniţiat antedecembristele “Almanah auto” şi revista “Autoturism”, publicaţii de o valoare tehnică, profesională şi umană cum nu va mai pupa ţara aceasta decadentă nicicând), nu văd în faţa ochilor (la fel de concreţi, doar nu ai minţii) decât TDI-uri, CDI-uri şi alte pustiuri.
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău