• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Da, aşa este, din păcate francezii rămân nişte naivi cu capul în nori, căci aşa le este firea naţională...După ce a pârjolit tarlaua SAAB, the Great Monster vrea să devasteze o altă entitate istorică. N-am fost şi nu voi fi niciodată un amator de maşini franţuzeşti, dar nici nu le doresc o soartă identică precum cea prin care a trecut "the most intelligent car ever built" (calificativ just şi dovedit, cel puţin înainte de 1993). Citroen înseamnă, privit printr-o prismă obiectivă, un pionier al design-ului revoluţionar, dinamic, rafinat..."altceva" decât grosul tern al europenelor de consum. O singură dată am intrat într-un showroom Citroen, numai din pură curiozitate, mi se pare că tocmai la lansarea lui C5 în România, şi vă mărturisesc sincer că mi-a plăcut foarte mult; cel puţin interiorul este conceput ca să-ţi inspire relaxare sufletească, linişte raţională şi confort zilnic. Acum 6 ani, preţul unui astfel de model era de 20 000 de euro, inclusiv TVA. Până la urmă, angajaţii PSA n-au nici o vina dacă şefii lor îi târăsc spre faliment deliberat...La fel ca în politică: tehnocraţii îşi văd de treabă cu o consecvenţă de-a dreptul religioasă, au oroare din ADN-ul lor să se dea in stambă la terfelizator şi, din postura ocrotitoare de anonimi salahori, duc în spate tot greul administrativ al statului, dar pişicherii care îi conduc şi ne conduc o ţin langa în gafe, mârlănii şi hoţii...
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
  • "consfintit" in loc de "consfiintit". Graba strica treaba :)
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Jean (bun de) reno(vat), prietenul meu Devorattor este orice vrei tu sa fie, dar cocalar IN NICI UN CAZ! Nu numai ca ti-o garantez, dar bag si mana in foc precum Mucius Scaevola in fata romanilor. A macula un om fara a-l cunoaste pe viu reprezinta sportul mintii care te osandeste cel mai sigur la gheena, chiar inainte de Judecata...Din pacate, noi, oamenii (ah, ce apelativ scabros! tind sa devin mizantrop, ca regretatul Octavian Paler), nu vrem sa ne invatam niciodata minte ca aversiunea interpersonala pseudo-intemeiata, "inchizitionismul" presupus si inchipuit autorizat de Sus si atot-persiflarea "ciumega" sunt pietrele de poticnire care ne descalifica spiritual fara sanse de recuperare...Deci, traim intr-o crasa non-revelatie de sine, ceea ce ar putea sa ne fie, intr-adevar, fatal... On topic: la urma urmei, statutele, regulamentele si calendarele UE par a fi nerespectate chiar de catre sursa emitenta: UE...Straniu, nu? Pai nici dupa atata timp de la adoptarea Tratatului de la Maastricht, care a consfiintit practic preluarea puterii politice, juridice, economice si...religioase a batranului continent de catre pre-Fiara apocaliptica, nu s-au definitivat niste reglementari invederate, stricte si functionale in privinta circulatiei masinilor inregistrate in spatiul UE, astfel incat sa existe niste numere UNICE de inmatriculare, dupa modelul pilduitor al standardelor ISO, adica ceva de genul "EU GM ABC" sau "EU GB DEF" sau "EU FR GHI" SAU ""EU IT JKL" sau..."EU BG UVW " sau "EU RO YXZ" s.a.m.d. Ati priceput spilu'? Care ar fi fost impedimentul concret si de ce ordin? Bine ca, in schimb, sunt legiferate la nivel comunitar tot felul de anomalii contra firii, printre care am auzit ca, incepand cu 2013, va figura si...permisiunea incestului ?!? Doamne apara si pazeste, astia s-au sclerozat de-a zdravanalea! Manca-v-ar soparlele cu deviatiile voastre absurde si pagane cu tot, ca numai in belele ne varati! Statele Unite ale Europei...Ce idiotenie! Dar ce fiasco! Adevaratele State Unite sunt tot...acelea traditionale, deoarece SUA par sa-si revina puternic dupa joaca globala cu ciuciuletele in tarana zisa "criza economica", iar primul semn salutar de revitalizare se regaseste in cifrele PIB-ului pe 2011, la care "revolutionara" si in zadar creditoarea China a luat bataie la fundul gol...Sau, pe aria noastra auto, ramanem trazniti de (r)evolutiile de calitate ale concernului Chrysler si chiar ale gm-ului pe care nu-l inghitim noi, Saabistii (de fapt, nu-i toleram pe imbecilii din Renaissance Center, dar cu marcile in sine n-avem nimic de impartit). Care-i problema daca guvernul american, adica contribuabilii, le-a salvat de la pieire? Simbolurile nationale si istorice trebuie ocrotite in orice stat din lume, indiferent de capriciile pietei private! In incheiere, fiindca SAAB inca este foarte dorit peste Ocean, as vrea sa-mi pun pe viitoarea masina urmatorul numar: US RO CUA :)))
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Sunt cativa experti (fara ghilimele) pe aici, din fericire nu multi, care sugereaza, mai mult sau mai putin voalat, ca Ford si-a batut joc de Volvo...De fapt, nu putem stii ce a urmarit mai exact cel mai decent (inca) producator american. In orice caz, cert este ca nu s-au comportat precum omologii lor locali zisi Gusterii Melteni, care au ravnit sa anihileze spinul incomod SAAB inca de la bun inceput...Daca vrei cu adevarat sa compromiti cvasi-ireversibil o subsidiara, alegi o tactica foarte simpla si foarte eficienta totodata: ii oferi pe moca o carcasa de-a ta sau doua, o lasi s-o modeleze cum vrea, chiar si frumusetea frumusetilor de ar parea pe dinafara, apoi ii donezi, la fel de dezinteresat, chiar si niste blocuri motoare brute, carora sa le ataseze inputurile si subsistemele pe care le prefera si care o caracterizeaza prin traditie si sa rezulte niste agregate destul de bune sub raport de performanta si calitate, no problem, DAR asul din maneca ta se refera la sugestia cu iz de porunca de a zamisli niste borduri interioare "noi", nespecifice, de-a dreptul terne, astfel incat eventualii clienti sa nu fie numai deceptionati, ci si mistocariti prin aceea ca exteriorul formidabil ii imbie in showroom, se urca incantati la volan, dar acolo...surpriza negativa si soc pe masura: tabloul de comanda "sucks"...Pe urma, invariabil, nu numai ca bietii de ei pleaca pour toujours, slobozind si niste sudalme dragalase in gand, dar vor raspandi nefasta constatare si in randurile altor potentiali clienti, care intentioneaza si ei sa "dea o tura", dar, dupa ce i-a naucit impactul dezvaluirii din partea prietenilor mai sprinteni de picior...no way, man! Sigur ca baietii responsabili din subsidiara, mai destepti ca tine, vor indrazni sa-ti reproseze ca ar fi fost recomandabil, prin prisma regulilor stricte ale marketingului cu aplicabilitate globala, sa-i fi lasat pe ei sa-si conceapa, sa-si proiecteze, sa-si sculpteze si sa-si bibileasca bordurile specifice si cuceritoare din trecut, asa cum stiu si se pricep ei, dar tu esti prea orgolios ca sa le permiti mojicilor sa se revolte, ca doar tu esti autoritatea centrala, tu i-ai cumparat la pachet, cu tot cu sigla si fabrica, si deci nu trebuie sa-ti sufle in ciorba sub nici o forma, nicicand! Ba, ca sa fie tacamul complet, iarasi ii acorzi libertate deplina sarmanei subsidiare sa scoata o splendoare de prototip fix dupa imaginatia sa prolifica si inepuizabila, astfel ca iarasi aprinzi sperantele inselate mai ales ale naivilor fani, dar, tocmai cand acestia se asteapta,logic, sa-ti revizuiesti in sens omenesc, firesc si definitiv atitudinea ciumegoasa, le-o trantesti ca prostului la "fazan" cu "prima limuzina autentica" din istoria marcii, lipindu-i un bord mai platfusist decat masa la care scriu acum, si cu scopul principal pe care ti l-ai cultivat cu nesat dintotdeauna in mintea ta "onesta", respectiv falimentul deliberat...Eu m-am exprimat la modul abstract, dar orice asemanare cu SAAB-urile, incepand cu generatia a doua si de 9-3, si de 9-5, este pur intamplatoare...Asadar si fara drept de apel, Ford a tratat Volvo, atata vreme cat l-a avut sub custodie, realmente cavalereste! (desigur, comparativ cu G**zarii Manageriali)
    Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România
  • Voi fi silit de împrejurări să mă înrobesc voluntar la o bancă privată pentru un biet 900…Dar pentru magia a 300 CP, de ce nu? Dacă ar fi după mine şi “extremismul” meu social-democrat, n-aş permite funcţionarea pe piaţa monetară activă decât a unei singure instituţii bancare serioase, oneste, capabile şi credibile, atât în materie de economisire personală, cât şi ca instrument de creditare, respectiv un CEC naţionalizat şi strict controlat de organele politice, juridice şi administrative, astfel încât să n-aibă niciodată tendinţa ireprimabilă de a practica o libertate prea deşănţată de “variabilitate” a dobânzilor…Evident, condiţia fundamentală ar fi să se armonizeze cu o economie naţională, independentă, funcţională, exportatoare şi…derulabilă cu contribuţia şi PENTRU interesele cetăţenilor, nu PE SEAMA muncii şi a răbdării acestora…Dar de! Numai eu pot avea o minte atât de “virtuală”, cum crede un onorabil user chinez, pardon, român…
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău