• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Mulţumesc pentru aprecieri! Dar nu este nevoie de “aţi”; prefer să ne tutuim. Volvo nu se adresează publicului românesc – nimic mai adevărat. Totuşi, dacă iubim cele două “suedeze”, vrem automat şi să ne delectăm pe viu cu calităţile speciale pe care ni le oferă. Până la urmă, nu preţurile ridicate sunt vinovate pentru caracterul lor comercial aparent prohibitiv, ci starea dezastruoasă în care a fost târâtă România la nivel de competitivitate economică…Oricum, noi, fanii Volvo şi SAAB, ar trebui să ne axăm pe un schimb fructuos de experienţă, care, cel puţin în ţara noastră, nu există pur şi simplu, din motive greu de înţeles…Sau poate ne joacă feste de accepţie noţiunea de rivalitate.
    Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România
  • Poporul acesta, cu toate păcatele lui milenare, nu-i va recunoaşte nicicum şi nicicând ca provenind din fibra lui etno-spirituală pe slugoii făţişi ai întunericului gen coca & piţi. Punct fără contrapunct! "Cei din 2020"?! Neică, ne îndreptăm implacabil către finish & judgment, nu către conturarea unor peisaje humanoide futuristo-fabuliste de tip Star Trek. Şi să fie sănătoşi toţi cei care "nu dau nici măcar o para chioară" pe persoana mea sau pe ideile mele, căci nu eu voi răspunde în locul lor şi nici invers, ştii tu în ce sens...Dacă vom mai fi suportaţi acolo Sus până în 2020 şi după, va fi numai datorită milei nemărginite a Proniei! Şi, cum mintea ta bate numai până la borna 2020 (poartă-n casă!), fii convins că nici semenii tăi arondaţi veşniciei nu-şi vor mai aminti de mata'...Mulţămit? Dacă m-ai fi atacat strict pe tema SAAB, ţi-aş fi replicat doar atât: (*). Dar eu repudiez de regulă răutatea gratuită şi autoinvitată...On topic: evident că şi eu admit tehnologiile "alternative", dar prefer biocarburanţii pe motiv de consecvenţă...turbo. Având în vedere că destule loturi agricole ale scumpei noastre patrii capitaliste zac necultivate de atâta amar de vreme doar fiindcă suntem noi toţi nişte ciufuţi maniaco-obsedaţi de prea zaharisita "muncă" biro-cyber-telectuală şi de şi mai delicioasa boierire în supraaglomerările acestea urbane, ultradinamizate în cel mai pur stil bovin, oare n-ar fi natural şi mai plăcut, inclusiv pentru impresia celor de Sus, să ne lăsăm complet de flatulenţele metropolitane şi de patimile consumiste, să ne trezim copăcel din maladiva şi inutila letargie shaormisto-acidulată, să înşfăcăm vârtos ad labam terifianta (câh! agheazmă!) sapă şi să purcedem cu avânt patriotic şi conştiinţă proletară spre lucrările salvatoare, dacă nu mântuitoare, ale mult prea hulitului cernoziom, astfel încât să avem efectiv ce să alimentăm de la bio-pompă (un BioPower, de ce nu?) ? Sau, dimpotrivă, "ţării cât mai mult cărbune", căci sursa nucleară este prea periculoasă, cea hidrologică a fost parazitată de băieţii cu ochi albaştri, pardon, băieţii deştepţi, cea eoliană implică prea multe investiţii, iar cea solară...hai, bre, să fim serioşi. Dacă optăm pentru reabilitarea industriei miniere, hop o rezolvăm şi cu generarea electricităţii ieftine şi bune pentru amatorii de "electrice". Hm? Cui i-ar surâde aceste propuneri "perimate", "fanteziste" şi "obraznice"?...Aaaaa, visam şi eu, doar n-am dat cu parul. Pardon, cu bâta de baseball, deoarece parul pare un termen nepermis de rustic, câh...
    2020: Călătoriile cu maşina vor fi mai ecologice decât cele cu trenul
  • Trebuie să mă declar crunt decepţionat de un anumit user, de la care nutream pretenţii...Normal că maşina costă multişor...Numai noi, românii, vrem aur la preţ de alamă. Asocierea de principiu cu Ford mi se pare deplasată. Aşa s-a întâmplat şi cu SAAB, a cărei preluare de platforme de la GM Europe (dar pe care le-a modificat si le-a executat cu materiale locale, oricum nevizând 9-3 LG şi 9-5 toate leaturile) şi a unor blocuri motoare Ecotec (nu şi pentru 900 SG, 9000 SG, 9-3 FG, 9-5 FG şi SG), la care oricum contribuise permanent cu cercetări, a fost considerată de către o mulţime de ignoranţi şi răuvoitori drept o imixtiune totală de tehnologie GM, o recarosare Opel şi alte bazaconii. Ştiţi ce mi se pare neverosimil, comic, abrutizant? Că majoritatea "suedezofobilor", deşi, în mod indubitabil, nu s-au urcat niciodată la bordul unui Volvo sau SAAB, ştiu ei "cel mai bine" cât de "proaste", "urâte", "exorbitante" şi "copiate" sunt...Eu, unul, de-abia aştept drive-testul cu V40, aşa cum am promis. Şi aş vrea să participe şi să-l efectueze şi fin ironicul @Gabi şi pragmaticul @andrey11 :) Nu pornesc de la idei preconcepute, dar, chiar şi dacă mi-ar înşela aşteptările ca receptivitate la comenzi sau ca manevrabilitate de ansamblu, de un lucru sunt sigur: design-ul este excelent, aparte, şi dotările generoase, aşa că eforturile responsabililor firmei merită elogiate! Iar valoarea definitorie a unei maşini nu se va putea estima niciodată după aspectul graficului vânzărilor, dar mă tem că mulţi românaşi omniscienţi, omnipotenţi şi omnirepetenţi nu vor abdica prea curând de la concepţiile lor sărace lipite vidului, contorsionate de taifunul postmodernismului, veşnic infatuate şi strâmte "de tip tunel", etalon al beznei lăuntrice în care dânşii orbecăiesc încă de la sfânta deşertare pe pământul îndelung răbdător...
    Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România
  • ...dragul meu @unckle, sa nu te intereseze ce ni se va intampla in urmatorul "mandat", caci, cu astfel de "gandire" de tip "sa ne vedem numai de-ale noastre", iarasi ne vom lua o teapa strasnica in urmatorul "mandat", deoarece si porcii lui Orwell tot de-ale lor isi vad, ba inca cu o reverenta imposibil de imitat, ceea ce nu se poate realiza logic decat proptindu-si mai departe genunchii in grumazul nostru...Hai, n-o mai pune nimeni de o noua revolta populara la Universitate? Sau a fost doar o petarda de moment?...Las' sa vezi biruri "si mai si" in noul "sezon" (inclusiv pe plan auto...noua ne plac cifrele tehnice, dar putini se incumeta la cifre infioratoare precum @denon), in care doar culoarea de fond se va modifica: de la portocaliu la rosu-galben-albastru (wow, ce patrioti!). Dar naravul...ba. De fapt, noi suntem aceia care vrem "schimbarea"! Ma rog, eu imi cultiv alta butada: dintre doua rele, aleg...binele. Eminescu a fost, intr-adevar, doar un sarman visator: "De ce uitaţi că-n voi e şi număr şi putere? / Când vreţi, puteţi prea lesne pământul să-mpărţiţi / Nu le mai faceţi ziduri unde să-nchid-avere / Pe voi unde să-nchidă, când împinşi de durere / Veţi crede c-aveţi dreptul şi voi ca să trăiţi"...Sa-ti fie cenusa usoara, maestre Brucan, ca mare adevar ai mai grait matale: "stupid people"...
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Vestea si mai grozava ar fi sa se produca minunea cea mai minunata a tuturor minunilor: ecologizarea totala a lui...coca & piti. De sila, de nevoie, nu conteaza cum, important va fi sa-i vedem pe cei mai "kinky" dintre locuitorii planetei cum stau ca toti amarastenii sa si le bage in priza...Masinile electrice, desigur. Cancios vitezos musculos...Singura alternativa la "zmecheria" consacrata va ramane viteza de...infulecare a shaormei "cu de toate" si de galgaire a "divinei" cola. Pentru dansul. Pentru dansa...smartphoane, super-balcoane, mall-toane si ochelari de firma, faraoane!
    2020: Călătoriile cu maşina vor fi mai ecologice decât cele cu trenul
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău