• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @ztele,bine ai revenit,murăturile te salută :) @Devo,citeşte mai jos (pre)ziceri despre sobra,protocolara şi imaculata UE şi interacţiunea ei conjuncturală cu eterna şi fascinanta Românica. @Dorin,aşa cum hunii aveau mania calului,petrecându-şi toată viaţa activă pe acest nobil animal,aşa şi noi cu mania maşinii-nu contează că,pentru cei mai mulţi dintre noi,a doua pereche de pantaloni înseamnă deja un lux-important, dacă nu esenţial,este să parcăm o vilă pe roţi în faţa blocului jigărit,fantomatic ex-comunist.Astăzi,maşina îţi defineşte statutul social într-un mod grosolan de absolut...Restul este chiar can-can,inclusiv your soul (în mintea femeilor,desigur).În concluzie,cuget în maşină,deci exist (ca animal social-sexual). @unckle,de acord cu înalta datorie etico-civică în privinţa deservirii fiscale,dar cu condiţia esenţială a direcţionării NECESARILOR bani către Cezarul cel veşnic rece,conţopist,competent şi impersonal,nu a TENTANŢILOR bani către "băieţii deştepţi" veşnic împătimiţi,parşivomani,tembeloizi şi ai dracu' de personali(zaţi)...În pielea cărora nu mi-aş dori să fiu la Dreapta Judecată,brrr,mă ia cu frisoane.On topic: "alte state"?! Păi nu înţeleg: ori UE constituie o federaţie-monolit funcţională,ori fierul nu se poate amesteca cu lutul în veci.Trufaşii cu gulere albe ai Vestului vor doar să sfideze naturaleţea geopolitică statornicită global de Creator după aberaţia Turnului Babel,în sensul că negativistului francez şi mai ales prea orgoliosului german niciodată n-o să poţi să le vârî pe gât cu forcepsul limba engleză,chiar dacă aşa porunceşte imperativitatea unirii tuturor intereselor comunitare şi personale în jurul lui Zeus Profitus,cum încearcă să ne prostească dascălii de management...Mai precis: după logica uniformităţii ideologice,legislative şi praxiologice pe care o promovează şi o sanctifică Noul Turn Babel,normal ar fi să-mi înregistrez trotinetele în orice stat membru UE cu drepturi depline (fiind exclusiv treaba mea ce şi câte cheltuieli suplimentare sunt dispus să suport în acest sens), fără ca falşii Cezari locali să mă spolieze pe motive fals ecologice şi statale...Dar na! larvele din stup,fiind tot mai voluminoase,ţipă să fie ascultate şi...îmbuibate (bravo, Devo!) în nesaţietatea lor de nestăvilit,pârjolitoare,progresivă,grotească,antologică (o autentică boală sufletească şi...psihică,la fel de nocivă ca pedofilia,dar onorabilii noştri psihiatri nu mişcă în front cât timp sunt plătiţi din fonduri publice,de!). Iar noi ne supunem necrâcnit din postura deplorabilă de albinuţe hărnicuţe,impozituţe,prostuţe şi gata din nou pentru aceleaşi ştampiluţe :D Măcar larvele din Vest mai pleacă şi singure după hrană când fluxul din furtunul alimentator scade,caz în care,la noi,albinuţele "trebuie" să-şi sacrifice propriile trupuri,în numele "legii",evident! A,ba nu,mint: şi larvele noastre pleacă într-un fel - din PDL (Polenizatorii Dovediţi Larve) spre USL (Următoarea Strategie Larvară).
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Maestre, ori de câte ori apari pe firmament, pot să-mi declar ziua reuşită, indiferent de starea mea de spirit. Da, ai mare dreptate: în condiţiile atât de draconice şi haotice ale traficului metropolitan de astăzi, este nevoie capitală de aceste "maşinuţe", care însă necesită, într-adevăr, mai multă putere, fiindcă altfel te cam calcă pe bombeuri, deplasându-se de obicei în dorul lelii prin faţa ta... De aceea, eu susţin cu fermitatea reeditarea vechiului 900 turbo. Ar părea maşina ideală pentru abordarea furnicarului auto hiperfluu din oraşe...Iar eu nu pun accentul pe consum redus. Până la urmă, de ce să fac economie, chiar amărăştean fiind? Viaţa actuală duduie de atâtea porcării cărora le închinăm totul, începând cu cardinalul Ban şi sfârşind cu neînsemnatul Suflet :D
    Cave lupum
  • Ar trebui să ţinem seama de o vorbă de duh din bătrâni: "Lucrurile cu adevărat valoroase n-au nevoie de prezentare" (sau de reclamă). Chiar dacă m-am smiorcăit şi eu de câteva ori pe marginea privării SAAB-ului de marketing-ul adecvat, mai ales după 2000 încoace, într-un fel, paradoxal, mă bucur că cele două brave etichete suedeze nu prea apar în mass-media şi nici nu maschează blocurile cu cearceafuri lăbărţate...Eu, unul, prefer să mă înfiinţez direct la showroom, ca să constat pe viu ce şi cum...Pe mine n-ai cum să mă convingi vreodată cu un simplu "Wow!" pe monitor...Deci, probabil că Geely va aloca o parte considerabilă din suma vehiculată pentru strategii de piaţă, dar, deşi, în mod preliminar, am gratulat V40, când va păşi şi pe tărâm mioritic, şo pe ea la test! Doar după aceea laudele mele vor căpăta noimă... (*)
    Geely investeşte 11 miliarde de dolari în tehnologie, cercetare şi dezvoltare pentru Volvo
  • Este inutil sa pun la zid vechile reglementari...Cert si totodata ridicol a fost ca "baietii destepti" de la "ridicari" (cu haltera, cu gantera) au jecmanit o gramada de oameni nevinovati, eu insumi fiind martor vizual la cateva confiscari temporare efectuate chiar "de-amboulea", fara nici un motiv temeinic, nici de factura legala, nici morala, respectivele masini "infractoare" fiind de fapt parcate cvasi-regulamentar, fara sa incurce traficul rutier sau sa disturbe fluxul pietonal, dar satrapii "acoperiti de lege" (adica de LG - Labartarea Grandomaniei) isi astupau ochii si urechile, adulmecand gramezile de marafeti nemunciti, in complicitate criminala cu factori politico-administrativi discreti...Pe scurt: daca aveai nesansa teribila de a le pica in plasa, sigur scadeai in greutate (dupa ce te usurau de lovelele de pe tine). In schimb, atatia smechermani isi parcau bolizii chiar enervant de gresit, insa...pauza de masa. A, si sa nu-i uitam pe pionii cei mai importanti - sifonarii de la fata locului, plasati intotdeauna "strategic", nicidecum trecand spontan pe acolo sau fiind afectati direct, care pandeau nerabdatori orice imprudenta a soferilor amarasteni, mai mult sau mai putin grabiti, ca sa aiba de ce sa sune imediat la firmele de "specialitate", impreuna cu care si-au burdusit buzunarele cot la cot...Eu imi permit sa cred ca initiativa legislativa actuala, desi poate fi considerata imperioasa, a aparut ca urmare a unei eventuale patanii personale a unei odrasle, rude sau cunostinte de parlamentar, guvernant sau baron local, care a dorit neaparat "razbunare"...Las' ca-i bine si asa...decat inertie totala ca pana acum din partea organelor abilitate, pe fondul indolentei politice arhi-nevrotice...
    Propunere legislativă: Ridicarea maşinilor, permisă doar dacă acestea blochează circulaţia
  • …sunt şi americanii ăştia! Carevasăzică, se dau rotunzi la femeile lor cu benzinofagele locale, dar, când vine vorba de ales, aleg tot…europene! Evident, nu vreau să generalizez, dar mi se pare o porcărie acest clasament, chiar dacă ar corespunde realităţii populare! Devine clar ca vaca: şi yankeilor le-a înhăţat minţile imaginea globală de brand, de trend etc. Nostim este că globalizarea nu implică doar americanizarea Europei ca ideologie de consum în masă, ci şi…europenizarea Americii ca tehnică consacrată a neamului prost care arată “fraierilor” ce “marfă de marfă” şi-a achiziţionat, câtă alta “şi mai şi” şi-ar permite fără mari eforturi şi cum se dă în stambă zi de zi, nestingherit de nici o lege scrisă sau nescrisă… Apropo de ceea ce just a remarcat Devorattor: dacă tot sunt cotropiţi - şi cantitativ, şi mental - de “trufele” de peste Ocean, americanii cu “cojones” nu servesc, la aceleaşi cote extaziate, şi…TurboX?! Ce nu li se pare a fi masculin la această capodoperă “testosteronizantă” la maximum?...Plus că, vorba lui @Adi, nu se ţine cont de clase? Adică ghiolbanul de pe tractor se comportă la fel şi la volanul unei limuzine?
    TOP 10: Maşini destinate bărbaţilor
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău