• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Trebuie să fie valabilă una dintre următoarele două ipoteze: ori te înşeli grav în necunoştinţă de cauză, ori vrei dinadins să fii maliţios pe gratis! Volvo şi SAAB depăşite tehnologic?! Putem admite realitatea din teren, anume că, la SAAB, penuria financiară cronică l-a ţinut captiv în oarece tehno-stagnare de vreo 2-3 ani încoace, dar, dacă te duci la orice dealer Volvo şi SAAB şi îi ceri broşuri de prezentare a modelelor, vei constata indubitabil că te va zăpăci avalanşa de sisteme şi parasisteme tehnologice şi electronice înşirate în cărţuliile acelea. Chiar dacă au trecut 6 ani de la lansare, AeroX deţine o particularitate care nu se remarcă la prea multe alte concepte actuale: touch screen. Dar de! Geniile Mânăriilor n-au vrut nici arşi să-i sprijine pe suedezi ca să-l producă în serie, gândindu-se astfel: “Cum adică? Să luăm ochii lumii cu un micro-Star Trek şi nu cu camionetele noastre care rivalizează cu autobuzele la dimensiuni şi care te fac conservă la testele de siguranţă? Nici măcar la capătul lumii nu putem accepta asemenea obrăznicie! Las’ să vindem Holden Commodore, care este atât de rezistent încât, dacă intri in zid cu doar 60 MPH, îţi schimbi instantaneu statutul geometric: din 3D devii 2D”. Sau crede-mă că am păşit în nenumărate service-uri auto în viaţa mea şi n-am observat nici măcar în curte, în stand-by, darămite pe rampă, un singur Volvo sau SAAB. Ba unii mecanici auto îţi dau replici spirituale: “Ce să caute aici dacă nu le cumpără mai nimeni?”…Mă rog, sigur eşti vreun “muscle-man” amorezat până peste cap de “germane”, care sunt “avansate înainte”, indiscutabil, însă cam prea înainte în comparaţie cu mulţi “fani” ai acestora…
    Geely investeşte 11 miliarde de dolari în tehnologie, cercetare şi dezvoltare pentru Volvo
  • Dar, Lau, aş accepta numai jumătate din soluţia avansată de tine, adică o eventuală interacţiune cu Nissan, fără Renault...Oricum, noi fabulăm aici, deoarece mă îndoiesc că Alianţa R-N ar figura printre ofertanţii SAAB-ului. Geely ar fi fost mai adecvată...dar nu şi-a dat seama că, deoarece Volvo nu este premium, SAAB ar fi satisfăcut acest deziderat! Şi cum piaţa globală este din ce în ce mai pofticioasă de lux...Criză? Poate de inteligenţă, de bani în nici un caz. La Alianţa R-N există Infiniti pe segmentul în cauză, fiind o divizie aproape fermecătoare. Mă uit cu atenţie la Volvo, căci despre ea vorbim aici: o marcă jos pălăria, dar parcă îi lipseşte acea "matlasare" lux-sport care îţi răpeşte ochii pe stradă, cum reuşeşte, de exemplu, 9-3, cu generaţia a doua şi mai ales a treia, cea actuală, ca să nu mai amintesc de cea pregătitoare, bazată pe super-aerodinamismul lui PhoeniX. Prea multă sobrietate domină designul volvoist în general...Pe V40 l-aş califica drept perfect ca viziune originală, dar, fiindcă nu propune decât doar un pic de agresivitate, fiind destinat primordial utilitarismului de tip familist sau consumist, tot pentru un 900 Talladega aş opta, chit că provine din negura istoriei. Deci, după părerea mea, V40 are şi o hibă: este splendid ca aspect, dar...cuminţel tehnic. Eu aş fi mizat pe un turbo-diesel...Alles gut!
    Volvo V40 costă 22.816 euro cu TVA inclus în România
  • De fapt, nu voi face niciodată pasul spre Volvo, dar, de când a apărut această minunăţie de V40, m-am tulburat puţin...Sunt teribil de norocoşi ăştia de la Volvo; pentru ei, Geely este Dumnezeu. Ţara aceasta prezisă apocaliptic, China, mi se pare bizară: unii se dovedesc isteţi, generoşi şi promotori ai calităţii, în speţă Geely (cea mai bună şi cea mai sigură maşină chinezească!), iar alţii...nişte cretini, perverşi şi amatori, gen BAIC, SAIC, Youngman...Nu vor binele lui SAAB, ci să scoată nişte ieftinături de compacte sau subcompacte, fiindcă Youngman cu propria-i guriţă a precizat: "vrem să relansăm SAAB cu costuri de producţie cât mai reduse"...Păi ar fi exact politica şi tactica opuse faţă de cele ale lui Geely. În atare condiţii, cine şi-ar dori un SAAB nou de doar 5000-8000 €, fie el şi electric, la care doar sigla să fie autentică?...Încă o dată un sincer bravo braţului de fier Geely-Volvo şi...pe când un drive-test cu V40, Automarket?
    Volvo V40 costă 22.816 euro cu TVA inclus în România
  • Personal, parcurg o perioada extrem de critica in privinta stabilitatii psihologice a pasiunii mele auto. Adevarul este ca un dracusor nevazut ma tot pistoneaza la creieri, scurt si la obiect: "Treci pe Volvo!", dar eu nu vreau nici mort sa-i dau curs acelui corupator nesimtit :) Ba inca imi aduce ca argumente forte aspectul exterior senzual, consumul extraordinar, dotarile redutabile de siguranta si interiorul deosebit, linistitor si placut cu care se remarca acest incantator V40, dar eu nu si nu: raman loial SAAB-ului pana la moarte si dincolo de ea...In definitiv, tot acel "musafir nepoftit" ma ataca la sentimentul national: "Este tot o marca suedeza, fratioare, deci nu tradezi pe nimeni, adica sari dintr-o barca in cealalta, dar ramai pe acelasi lac. Plus ca, nu vezi? Geely arunca cu miliardele in potentialul lui Volvo; GM ce-a facut cu SAAB?"...Pfiu, greu al naibii sa rezisti tentatiei :)
    Volvo V40 costă 22.816 euro cu TVA inclus în România
  • Normal ca asa ar fi trebuit sa procedeze...Iar daca i-ar fi pus laolalta pe Volvo si SAAB, sigur ar fi stiut suedezii din ambele tabere cum sa colaboreze, dar evident ca nimeni din cadrul concurentei n-ar fi dorit un Geely Group si mai puternic...Las-o asa, ca merge asa :D
    Geely investeşte 11 miliarde de dolari în tehnologie, cercetare şi dezvoltare pentru Volvo
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău