• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Intr-o perioada teribila de deruta profesionala, dezintegrare ideologica si alunecare prozelitista spre kitsch-uri omni-vandabile, care caracterizeaza si totodata decoperteaza lumea auto, sub privirile impaienjenite de nepasare sau de neputinta ale fanilor de pretutindeni, vestea plecarii spre zari senine a lui Ferry Porsche al IIl-lea m-a descumpanit putin...Porsche 911 a insemnat mai mult decat etalonul benzinarelor turbo all-time: a insemnat gustul sofisticat, rafinat, conservat cu grija, in materie de incantatie vizuala fata de formele, spatiile si liniile parca incremenite in timp, care refuza cu obstinatie sa se predea cu capul plecat in fata actualului tavalug uni-modelator si atot-nivelator, iscat, in mod surprinzator fara nici o stavila normativa, de catre deja arhi-cunoscutele si arhi-incetatenitele "tendinti" gregare de design, dotare si functionalitate, dictate tunator dinspre Laboratorul Ocult de globalizare cu forta si "cu ridicata"... Ramas bun, draga deschizatorule de drumuri batatorite in autenticitate si elocinta. Daca voi apuca vreodata sa realizez un drive-test cu aceasta jucarie epopeica - 911 turbo - indiferent din ce generatie ar proveni, cu siguranta il voi sustine in amintirea si spre onoarea dumitale! Nu te vom uita niciodata, draga "Butzi", si, pe cat posibil, daca vom sti cum si mai ales daca vom vrea acest lucru: Save Porsche!... PS: Evident, declaratia de omagiere postum avansata de CEO Muller pare a fi doar una de complezenta; de fapt, firma isi va pierde gradat caracterul exclusivist, actuala platforma a lui 911 fiind complet noua, adoptand unele elemente specifice de la alte modele loco, inclusiv de la "sedanizatul" Panamera, astfel ca, daca ai compara, una langa alta, silueta "pura" a primei generatii de 911 cu silueta usor "volkswagenizata" a celei actuale, diferentele, atat de ansamblu, cat si de detalii, ar fi destul de izbitoare, chiar si pentru un ochi mai neavizat...De pilda, incet-incet, canalele "carnoase" al "globilor oculari" (nici acestia nu mai sunt rotunzi ca altadata), care constituie farmecul inconfundabil in special al istoriei lui 911, tind sa se "absoarba" in corpul masinii, iar "botul", prin proeminenta lui atipica, incepe sa semene tot mai pronuntat a Audi...Miscari de relief pe care "Butzi" sigur le-a observat, dar nu cred ca, admitand necesitatea fireasca a evolutiei design-ului, a considerat ca trebuie corcita alura emblematica...Cert este ca adevaratele sale ganduri de viitor le-a luat cu dumnealui...
    Doliu în lumea auto: a murit Ferdinand Alexander Porsche, creatorul lui Porsche 911
  • ...este exceptional la manevra accelerari/decelerari bruste pe spatii restranse si serpuite, astfel ca invinge fara probleme rivali mai celebri, care gonesc mai repede in linie dreapta...Culmea este ca, atunci cand abordeaza curbele, denota stabilitate fara tractiune integrala! Si se apropie tare din urma subdivizia de performanta a lui Lexus, F marque, desi LFA inca n-a atins nivelul de flexibilitate al lui Viper ACR. Dar cu numai...480 Nm poate face minuni. Mie cel mai rau imi pare de...Koenigsegg. Putere o gramada, cuplu cu duiumul si...nimic. Dl. Christian von K promite in 2013 un bolid Agera R cu urmatoarea linie de prezentare: 1140 CP, 1415 Nm, 440 km/h, 0-100 km/h in 2,8 sec si...1 611 000 $. Cifrele nu ne incanta deloc, domnule, cat timp lipsesc...trofeele. Pacat.
    Dodge Viper - supercarul american a renăscut oficial cu 640 CP
  • Mai mult de 55 000 de euro nu poti da pe un SAAB, nici daca ai cere maximum de optiuni pentru cel mai avansat model (9-5). Apropo de Ghost-ul arabului, intuiesc ca multi mioritici ar tanji dupa o "capodopera" asemenea...Eu n-am nimic cu masina in sine, dar omul se va alege cu un kitsch realmente tiganesc; de altfel, cred ca dansul se numeste Bulan Al Tzigaan :)
    Rolls Royce Ghost - tuning opulent şi grotesc de 3 milioane de dolari
  • Ba o face si ca sa-i parleasca de oftica pe unii sau pe altii! De obicei, este scris in natura firii umane ca, atunci cand primesti un cadou deosebit, sa vrei sa le starnesti invidii celor care nu-ti plac si totodata sa te bucuri laolalta cu cei apropiati, fara insa a-i face si partasi la intrebuintarea efectiva a acelui cadou, care - nu-i asa? - iti este destinat exclusiv tie, "prin definitie". Pana la urma, fiecare este liber de Sus sa puna in aplicare orice-i trece prin debla, dar, ca iubitor statornic de masini, te cam doare sufletul cand constati ce inteleg unii prin pasiune auto...Si sa nu uitam dictatura...neamului prost, care, astazi, pretutindeni, n-are nici identitate etnica, nici culoare politica...Deci "ura de clasa" n-a insemnat un concept comunist, ci un adevar strasnic, universal valabil, care, "evoluand" cot la cot cu tehnocratia, a adus lumea actuala in pragul unei debandade morale acute, a carei existenta certa este, culmea, negata vehement tocmai de catre aceasta lume molatica dedulcita profund cu pacatul, care nu intrevede nici o sansa logica de remediere...Iar daca noi vom tacea, pietrele vor striga. Cat de curand, va suna ceasul trezirii din nefiinta narcotica spre care ne impinge ranjind caracatita absconsa a globalizarii...Si, dupa cum se pare, grecii se vor destepta primii!
    Rolls Royce Ghost - tuning opulent şi grotesc de 3 milioane de dolari
  • M-am nascut cu un mare handicap psihic: nu ma tenteaza niciodata "El Dorado" din lumea putreziciunii noastre (spirituale), adica "bani cu cisternele" nu stiu, nu pot si nu vreau sa agonisesc nici daca ar creste in pom fara sa-mi solicite nici o energie...Acesta-i adevarul; cine ma cunoaste in substanta, stie ca eu nu mestec brasoave. Stiu ca multi ma vor acuza de lipsa de modestie, dar, din proprie experienta, am inteles ca oamenii saraci pur si simplu n-au cu ce sa se laude, nici daca ar incerca :D Intamplarea din articol a impins barierele neverosimilului inspre sideralul nebuniei! Respectivul "ciumeg" din desert (nu numai cel fizic...) ar trebui sa planga toata ziua imbracat in sac si cu cenusa turnata in cap, fiindca dansul nu-si da seama ca "reuseste" sa huleasca pana si preceptele islamice despre chibzuinta, cumpatare si buna cuviinta... Il felicit la superlativ pe autorul articolului pentru faptul temerar de a "sari" peste pedanta tipic jurnalistica, fara sa zaboveasca, pentru a condamna in mod public, mai mult sau mai putin voalat, un asemenea gest inconstient, care eminamente sfideaza starea materiala deplorabila a MILIARDELOR de "defavorizati ai sortii" (oare chiar sa soarta in sine sa fie vinovata?...). Cum precizam deunazi, nu-i compatimesc pe acestia din urma din anumite motive, dar nici nu pot sa asist impasibil la puseele gratuite de batjocura neo-chiabureasca la care sunt supusi neincetat... As fi ipocrit sa nu recunosc ca aceasta limuzina modificata este frumoasa, in sens exuberant, dar...nu-ti poate folosi in nici un mod si in nici un sens la evolutia ta morala! Da, asa cum remarca amicul @slv83 (fa-ti cont, te-am mai rugat, ce-o fi atat de greu?!), cocalarismul actual nu cunoaste granite geo-etno-lingvistice! Il citez in context pe solistul vocal de la "Codu' Penal" - Shoby (sper ca am scris corect) - "Vorbiti de criza; ce criza? ca banii sunt in valiza!"...Si, ghici, primordial cu si pentru asemenea specimene se construiesc de zor Noua Ordine Mondiala si Guvernul Mondial...Ca sa-l parafrazez si pe un scriitor bisericesc omnicunoscut de la noi - Nicodim Mandita - "Se inseala amarnic prea puternicii pamantului, daca ei cred ca vor fi de-a pururi stapanitori peste averile pe care le-au strans, (indiferent daca) cu dreptate sau cu rapire"... De gresit, gresesc insa si (i)responsabilii firmei de tuning, si inca enorm, dar nu ma uimeste rapiditatea cu care au dat curs solicitarii, deoarece au apus de mult vremurile...constiintei (un cuvant extrem de accesibil tuturor pamantenilor, dar, in majoritatea cazurilor, numai prin prisma verbala!). Vorba aceea: in ziua de azi, nu se mai duce nimeni la politie ca sa predea o prapadita de bancnota gasita pe strada, daramite sa refuzi o oportunitate ametitoare financiar precum cea provocata de clientul care isi dezonoreaza thawb-ul... @8hz, @ian nu se referise la semantismul cuvantului "opulenta", ci la concursul de factori sociali si psihologici care conduc la nasterea celei mai nefericite situatii umane din ziua de astazi, pe deasupra si omniprezenta, si anume cea de ravna patologica a cantitativului si a calitativului avutiilor, oricum necuvenite nici unui muritor, deoarece Insusi Creatorul nostru ni le-a pus in vedere - si nu o singura data - ca vrednice de anatemizat oriunde si oricand pe planeta aceasta zbuciumata...Dar probabil ca n-ai fost atent la un aspect filosofic atat de simplu din dorinta acerba de a "da peste bot", cu orice chip, celor "inferiori" tie, o "boala" cvasi-incurabila care s-ar putea sa ne arunce in strafundul tuturor iadurilor, daca nu ne straduim sa ni-o constientizam si sa ne oprim la timp...Avem inca foaaaaarte multe de invatat despre "implementarea" (sic!) in fapte a crestinismului, varianta "in duh si in adevar"...Deci nu i-am luat apararea lui @ian, ci..."da-mi voie sa te luminez".
    Rolls Royce Ghost - tuning opulent şi grotesc de 3 milioane de dolari
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău